חיפוש
חיפוש

האם מותר להתאפר לאחר ניתוח פלסטי

מנתחים פלסטיים שומעים את השאלה שנכתבה לעיל אינספור פעמים לאחר שהם מבצעים ניתוחים פלסטיים בפנים. האמת היא, שאפשר להבין מה עומד מאחורי שאלה זו. שכן, גם אנשים שעושים קעקוע נוטים לשאול את המקעקע בכל פעם מחדש – האם אפשר להתנהל כרגיל לאחר מכן? הרי אנחנו רוצים לחזור באופן מידי לשגרה, אבל כדאי לדעת שזה לא תמיד מתאפשר. הישארו אתנו ותגלו האם מותר להתאפר לאחר ניתוח פלסטי.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שפרסמנו סקר אנונימי באחת מהרשתות החברתיות. בסקר זה ביקשנו מגברים ונשים שעברו לאחרונה ניתוח פלסטי לשתף אותנו בהנחיות שנמסרו לאחריו. שימו לב, בכוונה לא שאלנו באופן ממוקד האם מותר להתאפר. בכוונה רצינו לשמוע אם אנשים בכלל מודעים לנושא ומעלים אותו. קיבלנו לא מעט תשובות עקיפות לגבי האיפור שכדאי שתדעו.

 

התשובה הראשונה – צריך לדעת איך להתאפר בצורה הנכונה

בגלל שלא שאלנו באופן ישיר אם מותר להתאפר לאחר ניתוח פלסטי, קיבלנו לא מעט תשובות שנוגעות לא ב"מה" אלא יותר בכיוון של איך מתאפרים באופן נכון אחרי הניתוח. מסתבר שלאחר ניתוח פלסטי יש צורך בהשגה של תוצאות ההסוואה שלו. כדי שזה יקרה, צריך קודם כל להשתמש במייק אפ ובקרמים שמתאימים לאיפור ומאפשרים הגנה מלאה מהשמש.  התברר לנו שלא מעט מנתחים פלסטיים ממליצים למטופלים שלהם לבחור בקרמים שמכינים מסנן קרינה על פני כאלו שמכילים רק לחות.

 

התשובה השנייה  – אפשר להתאפר, עדיף לבחור ברכיבים טבעיים בלבד

רבים מהמגיבים על הסקר ענו בהנחיות אחרות שלא נוגעות באופן ישיר לאם מותר איפור או לא. שכן, נדמה שאלו שעברו את ההליך יודעים שאפשר להתאפר, רק צריך לדעת איך. אז כדאי שתדעו שההמלצה היא להשתמש בקרמים ובמוצרי איפור טבעיים שלא מכילים חומרים כימיים רבים. שכן, הדבר עלול לפגוע בעור הפנים.

 

התשובה השלישית – התמודדות עם נפיחות

גברים רבים ציינו שהם חוו נפיחות באזור הניתוח ולא הייתה להם ברירה אלא ללכת כך ברחוב. נשים לעומת זאת, ציינו שהן חיפשו דרכים להעלים את הנפיחות באמצעות איפור (בשלב זה כבר היה ברור לנו שמותר להשתמש באיפור, אז אפשר להמשיך פשוט לשלב ההנחיות). מסתבר שבאזורים נפוחים אפשר ליישם את טכניקת אשליית העומק. שכן, מסתבר שכשמציירים בגוונים כהים, אפשר ליצור עומק במקום. הכלל הזה מיושם בכל עולם האפור והוא יכול מאוד לסייע למי מכם שחווים את הנפיחות באזור. כדי לעשות זאת צריך להשתמש במייק אפ כהה (אנו מזכירים שהמייק אפ צריך להיות עם מסנן קרינה) ולהשתמש בסמקים וצלליות כהות כלל שניתן.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שיצא לבדוק אם מותר להתאפר לאחר ניתוח פלסטי וגילה שלא רק שמותר, כדאי להתאפר לאחר מכן כדי להעלים נפיחויות ולשמור על העור מפני השמש הקופחת.

ציוד קוסמטי

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה