חיפוש
חיפוש

האם מנעולן יכול לעזור אם נתקעתי מחוץ לרכב

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים בחוסר אונים מול הרכב הפרטי שלנו. באותם רגעים בהינו במפתח שהיה נעוץ בתוך הסוויץ', בזמן שהרכב מותנע ונעול. שיחות שערכנו עם אנשים שהיו בקרבת מקום, גרמו לנו להבין שאנחנו לא לבד. כלומר, מדובר בתופעה ידועה שקורית לא פעם. מדריך זה יוצא לאור, כדי לסייע למי שמצאו את עצמם בתרחיש אימים שכזה. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות האם מנעולן יוכל לסייע או שמא, תצטרכו למצוא דרך חלופית להתמודד עם המצב.

 

התשובה היא חד משמעית כן – עליכם לפנות למנעולן מוסמך

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין כבר עכשיו שעליכם לפנות בהקדם האפשרי למנעולן שבקיא בהתנהלות מול רכבים נעולים. שכן, זהו בעל המקצוע שמסייע בפריצת הרכב. הימנעו מיצירת קשר עם אנשים שאין להם ניסיון בתחום, משום שאלה עשויים לפגוע ברכבכם. מנעולן מוסמך יבצע את הפריצה תוך שימוש ב – 2 כלים פשוטים:

  1. כרית שניתנת לניפוח
  2. מוט ברזל ייעודי

פורץ מנעולים

איך זה עובד?

נניח שמצאתם את עצמכם מחוץ לרכב נעול ברחובות והתקשרתם לקבלת סיוע מקצועי מצד מנעולן ברחובות. ברגע שהמנעולן יגיע למקום, הוא יחבר תחילה את כרית הניפוח למשאבה ייעודית. לאחר מכן, הוא יניח אותה בין הקצה העליון של הדלת הקדמית לבין הגג של הרכב. לאחר שזו תהיה מונחת היטב, המנעולן יתחיל לנפח אותה עד שיוצר רוח קטן שיאפשר הכנסה של מוט הברזל (נקרא בעגה המקצועית "מוט משיכה"). מוט זה משמש לפתיחת כפתור הנעילה שקיים בדלת, כך שניתן יהיה לפתוח אותה בקלות תוך שימוש בידית.

 

שימו לב – אל תנסו זאת בעצמכם

הפסקה הקודמת הציגה בפניכם באופן מעמיק את הדרך שבה מנעולן מומלץ פותח את דלת הרכב בקלות. אל תטעו לחשוב שמדובר בהליך שתוכלו לבצע באופן עצמאי. שכן, עליכם להכיר בשיטה זו מקרוב, כדי שתוכלו לבצע את ההליך מבלי לגרום חלילה לפציעה. נדגיש שיש מקרים מסוימים שבהם השיטה אינה עובדת. אתם לא תוכלו לזהות את המקרים האלו בעצמכם, לכן, חשוב להסתייע בבעל מקצוע מוסמך שיבחן אם יש ברכב שלכם נעילת וואקום.

 

טיפ חשוב לסיום – תמיד תחזיקו בארנק מפתח נוסף

רגע לפני שהמדריך יסתיים, נציין בפניכם טיפ שיקל עליכם באופן משמעותי. נמליץ להחזיק בכיס המכנסיים או בארנק, מפתח נוסף לרכב. כך תוכלו לפתוח את הרכב בקלות, במידה ותגלו שצרור המפתחות שלכם ננעל בתוכו.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לחפש מנעולן מקצועי

עכשיו אתם יודעים שמנעולן יוכל לסייע לכם במידה ותיתקעו מחוץ לרכב. בשלב זה ברור לכם שתצטרכו לפנות למנעולן מוסמך ומומלץ שיבצע את העבודה באופן מקצועי. נבקש מכם להעביר את המידע החיוני הלאה, כדי שאחרים יכירו בו וידעו איך עליהם להתנהל במידה והם חוו תרחיש דומה.

מכונית מנעולן

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה