חיפוש
חיפוש

מעשנת פלט – מה אנחנו יודעים עליה והאם היא באמת טובה כל כך?

שמעתם על הכנת הבשרים במעשנת פלט דרך חברים ואתם רוצים לשמוע עליה פרטים נוספים? אתם לא הראשונים. גם אנחנו שמענו לא מזמן על כל היתרונות של מעשנת פלט ולא האמנו. ערכנו חיפוש מקיף ברחבי הרשת כדי לבדוק אם היא באמת טובה כל כך. אנחנו יכולים כבר לעשות דוקטורט בנושא, כך שאם אתם רוצים לשמוע את כל הפרטים החמים על מעשנת פלט, כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

כל המידע על עיצוב המיכל של מעשנת פלט

אם טרם יצא לכם לראות או להשתמש במעשנת פלט, כדאי שתדעו כי זהו מתקן שמאפשר לעשן ולצלות בשרים.
הייחודיות של מעשנת פלט טמונה בעיצוב המיכל. הצורה האופטימלית של המיכל הינה בשכיבה (כמו חבית שוכבת). כך מתאפשרת זרימה מדויקת של אוויר. האוויר שבמעשנה לא נשאר באותו מקום, כך שהבשרים מקבלים כל הזמן עשן טרי. במצב שכזה, מתקבלת בעצם אחידות של חום בכל שטח המעדנה שמייצרת "אמבטיית עשן".
עיצוב זה של מעשנת פלט הופך אותה לדרך הייחודית והטובה ביותר להכנת בשר.

 

היתרונות של מעשנת פלט

אנחנו מצאנו לפחות 4 יתרונות למעשנת הפלט, אבל אנחנו בטוחים שאם נשב על העניין  לעומק, נוכל למצוא עוד מספר רב של יתרונות. בכל אופן, אלו היתרונות שמצאנו בינתיים:

  1. פיזור חום אחיד בתוך גוף המעשנה (כפי שצוין קודם לכן)
  2. ההפרדה בין תא העישון לבין תא הבעירה שומרת על הבשר רך ועסיסי
  3. שימוש בקפסולות נחשב לחסכוני ביותר לטווח הארוך (לעומת שימוש בגז או פחמים)
  4. במעשנה קיים מנגנון שליטה אוטומטי שמסייע לקבוע את טמפרטורת החימום המתאימה

אם אתם מרגישים שיש לכם מספיק מידע אודות מעשנת פלט, זה הזמן שלכם להזמין מעשנת פלט – באתר Grill. אם אתם צריכים להכיר את המעשנה עוד קצת לעומק, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא, יש לנו עוד פרטים להציג בפניכם.

 

חשוב מאוד לבדוק מראש את המכסה של מעשנת הפלט

העניין הזה יכול להישמע לכם מיותר אבל זה נכון בהחלט. כדי לדעת אם מעשנת הפלט היא איכותית, אתם צריכים להרים את המכסה ולראות שהוא כבד. מכסה כבד = מכסה שעשוי מחומרים איכותיים.
בנוסף לכך, חשוב גם לבדוק שהמכסה אטום היטב וללא מרווחים.

 

מחיר ממוצע של מעשנת פלט

מעשנת פלט איכותית צפויה לעלות לכם בסביבות ה- 15,000 ₪.
אם אתם מוכנים להתפשר על מעשנה פחות איכותית וזולה יותר, אתם יכולים למצוא מעשנות זולות יותר שמיוצרות על ידי יצרנים פחות מוכרים. חשוב שתדעו שבחירה שכזו עשויה לעלות לכם ביוקר בסופו של דבר, פשוט כי מדובר במעשנה לא איכותית וייתכן שלא תקבלו את הבשר הרך והאיכותי שתוכלו לקבל בקנייה של מעשנת פלט איכותית.
אם תשאלו אותנו, עדיף להשקיע קצת יותר כדי לקבל מעשנה שתהיה עמידה לטווח רחוק.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה