חיפוש
חיפוש

האם שווה לשלם על קייטנה בסוכות?

בימים האחרונים עלה וויכוח בקבוצת הוואצאפ הכיתתית של הבן הגדול שלנו. מעל ל – 10 הורים מתוך 35 אמרו שהם מתלבטים אם לרשום את הילדים לקייטנה בסוכות. אנחנו מצאנו את עצמנו מתלבטים בעניין גם כן והבנו שיש לנו את הדרך הטובה ביותר שתאפשר לנו להגיע למסקנה בנושא – כתיבת מדריך.

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שבחנו באופן מעמיק האם  שווה לשלם על קייטנה בסוכות ואנו מזמינים אתכם לקרוא אותו ולגלות את המסקנה החד משמעית שלנו בנושא.

 

תכירו את המומחים שבזכותם הגענו למסקנה

רגע לפני שנאמר לכם מה המסקנה שלנו בכל הנוגע לתשלום על קייטנה בסוכות, אנו מוכרחים לציין בפניכם כי את המדריך הנוכחי אנחנו לא כתבנו לבד. כדי שנוכל להגיע למסקנה המתבקשת, היינו צריכים לפנות אל הורים מנוסים – ההורים שלנו ושל חברי ילדות. אלו שהיום כבר נמצאים בפנסיה, אבל זוכרים טוב טוב את ימי החופש שלנו כילדים. פנינו אל מעל ל – 5 הורים ושאלנו אותם את השאלה שמופיעה בכותרת המדריך ואתם לא תאמינו איזו תשובה קיבלנו.

מחנה בסוכות

שווה לשלם על קייטנה בסוכות – סיבה מספר 1

ההורים של שנות ה – 80 וה – 90 אמרו שלגמרי שווה לשלם על קייטנה בסוכות מכל כך הרבה סיבות. ההורים שלנו אמרו שהם רשמו אותנו בזמנו לקייטנה ממש מיוחדת, קראו לה קייטנה על גלגלים. לדבריהם, בכל יום היו לוקחים אותנו לבלות במקום אחר והיינו חוזרים מותשים.

כך שההורים שלנו רק קיבלו אותנו בשעות אחה"צ כשאין לנו כוח לריב עם האחים שלנו או לסרב לארוחת צהריים. כך שלדבריהם, שווה לשלם על קייטנה בסוכות.

 

שווה לשלם על קייטנה בסוכות – סיבה מספר 2

הורים נוספים אמרו שהם בעד לשלם על קייטנה בסוכות בגלל שאלה ימים שבהם הילדים משתגעים בבית. מדובר הרי בשבוע שלם, מה כבר הורים יכולים לעשות עם הילדים שבוע שלם? נאמר לנו כי זו דרך טובה להעסיק את הילדים ולאפשר להורים להימנע מטיול לצפון או קמפינג שבסיומו כולם חוזרים עקוצים וחסרי סבלנות.

מחנה בסוכות

בקיצור – תשלמו על קייטנה בסוכות

עכשיו אתם יודעים ששווה לכם לשלם על קייטנה בסוכות. כך שכעת, נותר לכם רק לצאת ולבדוק פרטים אודות קייטנה מומלצת שמתקיימת בחג. שכן, לא כל הקייטנות מתקיימות בחגי תשרי. יש כאלו שמתקיימות אך ורק בפסח ובחופש הגדול. אז יש לכם עכשיו משימה חשובה  – לבדוק מהי הקייטנה המומלצת ביותר. יודעים איך תוכלו לעשות זאת? באמצעות קריאת חוות דעת בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים
  • קבוצות פייסבוק של הורים לילדים צעירים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שזה שווה לחלוטין לשלם על קייטנה בסוכות. כעת, כשיש לכם את כל הסיבות לעשות זאת, נותר לכם רק לבצע את הליך התשלום ולדעת שבחרתם נכון.

מחנה קיץ

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה