חיפוש
חיפוש

הארם מקבלים פיצוי על טיסה שאיחרה?

בתקופה האחרונה אנו שומעים על לא מעט איחורים בטיסות. מדובר בעניין שהפך להיות נפוץ יותר לאחר שנת 2020. שכן, הקורונה שיבשה תחומים רבים וביניהם – תחום התעופה. יצאנו לבדוק האם נוסעים שטיסתם איחרה יכולים לקבל פיצוי על כך. שכן, ברור לנו שמדובר בעניין שמעסיק רבים. הרי זוהי תופעה לא נעימה שגורמת לא פעם לאי נעימות עבור הטסים. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים בנושא.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו לקבל את התשובה בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע על פיצוי בטיסה שאיחרה, חשוב שנציין בפניכם כי המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בעצם באנשים שטסו בשנה האחרונה ליעדים שונים בחו"ל.

כאשר העניין השני שמשותף להם זו העובדה שהטיסה שלהם נדחתה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצה של חובבי חו"ל וקיבלנו מעל ל – 30 תגובות. כל הגורמים שסייעו לנו הציגו בפנינו את המידע העדכני שאפשר לנו להבין האם מקבלים פיצוי.

 

האם ניתן לקבל פיצוי על טיסה שאיחרה?

רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי יש מקרים מסוימים שבהם ניתן לקבל פיצוי על טיסה שאיחרה. ככל שהעמקנו בתשובות שלהם, הבנו שצריך להכיר במקרים שונים. שכן, כל מקרה לגופו. אם אתם רוצים לדעת אם תוכלו לקבל החזר, עליכם לבדוק את משך העיכוב של הטיסה.

 

תשאלו את עצמכם – בכמה זמן הטיסה שלכם נדחתה?

מסתבר שלא כולם יכולים לקבל החזר על טיסה שנדחתה. כדי שתוכלו לדעת מה מצבכם, אתם צריכים להכיר במצבים הבאים:

1. טיסה שנדחתה בשעתיים

אם הטיסה שלכם נדחתה עד 120 דקות מרגע ההמראה שהיה צפוי בהתחלה – אתם לא זכאים לפיצוי

2. טיסה שנדחתה למעלה משעתיים ופחות מ – 5 שעות

אם הטיסה שלכם נדחתה מעל לשעתיים, אתם צפויים לקבל את הפיצוי. חשוב מאוד שתשימו לב שהטיסה נדחתה עד ל – 5 שעות. שכן, אם זה המצב, הפיצוי שלכם צפוי להיות שירותי משקאות, מזון ושירותי תקשורת ולא פיצוי כספי

3. טיסה שנדחתה למעלה מ – 5 שעות ופחות מ – 8 שעות

במצב שכזה הנוסע יהיה זכאי לקבל החזר מלא של הסכום ששולם עבור הטיסה

 

מידע בהרחבה אודות החזר מלא עבור טיסה שאיחרה

אם הטיסה שלכם נדחתה למעלה מ – 5 שעות ופחות מ – 8 שעות, עליכם לדעת כי אתם יכולים גם לקבל טיסה חלופית במקום החזר כספי. הדבר נתון לבחירתם. שימו לב – אם הטיסה החלופית תהיה ביום שלמחרת, אתם תוכלו לקבל שירותי לינה, משקאות וגם שתייה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי תוכלו לקבל פיצוי על טיסה שאיחרה. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם ולהעביר הלאה כדי להעלות את המודעות בנושא.

פיצוי על איחור בטיסה

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה