חיפוש
חיפוש

הבסיס של הבסיס – 5 הפריטים שכל גבר חייב בארון

לכל גבר חייבים להיות כמה פרטי לבוש או אקססוריז בארון. פריטים שהולכים עם כל דבר, מוסיפים חן, דברים שבונים כל תלבושת בסיסית. הימצאותם בארון יבטיחו שכל תלבושת תהיה אופנתית, תוך כדי שמירה על פשטות. אז איזה פריטים אלה?

 

חולצות בייסיק

הכי בסיסי שיש. החולצות האלה ילכו עם כל דבר ומתאימות לכל אירוע. בין אם מחוברות עם מכנס קצר קליל, ג'ינס רשמי או מונחות מתחת לבלייזר, הן יספקו את הבסיס לכל תלבושת תוך כדי סיפוק של פריט אופנתי ונוח לשימוש. אז בפעם הבאה שאתה עובר בחנות בגדים ומחפש פריט לבוש שיתאים עם הכל, אל תתעלם מהמדף של "חולצות בייסיק גברים" – זה פריט שתרצה לקנות.

 

מכנסי ג'ינס

ג'ינס – הגיע לעולם לפני מאות שנים, אך נהיה פופולרי בשנות החמישים. כיום יש מגוון של וריאציות שונות לשימוש בג'ינס – מלבד מכנסיים, יש גם ג'קטים ואפילו חולצות מסוימות. אך אם אנו חוזרים למקור, אנו מגיעים למכנסי ג'ינס. מכנסיים ארוכים (או אפילו קצרים אם חם) משתלבים בכל תלבושת בסיסית. הם נוחים, הולכים עם כל חולצת בייסיק או אפילו ביגוד מפואר יותר, וגורמים לכל תלבושת להיראות טובה בהרבה.

 

מכופתרת לבנה

חולצה מכופתרת, גם אם לא לבנה, מוסיפה איכות ותחכום מסוים לתלבושת. הוספה של האלמנט הלבן מאפשרת שילוב של המכופתרת בכל אאוטפיט. מכופתרת לבנה תלך עם כל סוג מכנסיים, מתאימה לאירועים כמו חגים או לצורכי רשמיות, מעניקה מראה נקי ופותרת בקלות כל שאלה של לבוש לארוחה משפחתית.

 

בלייזר

בלייזר – פריט לבוש שלא נלבש ביום יום. למרות זאת, באירועים הדורשים רשמיות או חגיגיות הוא מוסיף המון לתלבושת בפשטות וקלילות. שלא כמו חליפה מלאה, הוא לא דורש פריטים נוספים וחגיגיות מיוחדת. ניתן ללבוש אותו גם עם ג'ינס או חולצת טישרט פשוטה חלקה. הבלייזר, כמו שהוא, משדרג את כל המראה ומשמש כתוספת שמעלה ברמה את התלבושת היומית.

 

פלנל

תוספת קלילה שניתן להוסיף מעל כל לבוש בסיסי זה חולצת פלנל. היא מגיעה בווריאציות שונות, ובכך מאפשרת עליונית מחממת קלילה בערבים הקרירים. הפלנל אופנתי מאוד ומוסיף לרוב צבע ועניין לתלבושת כולה. ניתן לזרוק אותו מעל חולצה קצרה או ארוכה, או אפילו לקשור מסביב למותניים. העיקר הוא שהפריט מוסיף המון ומשתלב בקלות בימים שרוצים להוריד מהרשמיות וללכת על משהו נוח, שימושי ועדיין אופנתי מאוד.

 

לסיכום…

ישנם המון פריטים שכל גבר חייב בארון שלו. בין אם מדובר בחולצות בייסיק שהולכות עם כל תלבושת ולכל אירוע, מכנסי ג'ינס אופנתיים ונוחים שילוו אותך לאורך היום או עליוניות שונות, כל אחת ברמת רשמיות שונה – עליוניות כמו בלייזר שמוסיף מעט הידור לתלבושת ומשדרג מראה קלאסי, או חולצת פלנל שמשמשת כעליונית קלילה ולא רשמית ומוסיפה חן למראה. בכל מקרה, הפריטים האלה הם פריטים שישתלבו טוב ויבנו תלבושות שונות, ישמשו כבסיס לכל מראה.

חולצה מכופתרת

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה