חיפוש
חיפוש

מהם הדברים שאתם חייבים על מנת להפיק סרט תדמית איכותי

זהו, הגיע הזמן לשבור את התקרה שהגעתם אליה מבחינת כמות הלקוחות ולחפש קהלים ואפיקים חדשים.

אנחנו חושבים שזה רעיון נהדר.

אבל איך עושים זאת בפועל? למי פונים ואיך מצליחים לקדם את עצמנו מעבר לגבהים שכבר הגענו אליהם? מה נגיד, טוב שהגעתם לכתבה זו.

 

 רשתות חברתיות כפלטפורמות קידום עוצמתיות

וברצינות, מה חזק יותר כרגע, מאשר פלטפורמות חברתיות הרבות שקיימות? הרי אין אדם שלא מבקר בהן לפחות פעם ביום ולא מתעדכן בחידושים וחדשות.

רשתות חברתיות הן פלטפורמות כה עוצמתיות, שישנם הרבה עסקים שמבססים את הפרסום שלהם נטו עליהן. ועל מנת להתאים את תוכן הפרסומי של העסק לאותן הפלטפורמות, לא פעם בוחרים לייצר סרטונים – דוגמת סרט תדמית.

למה? כ באותן רשתות החברתיות, המסר עובר טוב יותר ומהר יותר, כאשר מדובר במסר מצולם, במסר ויזואלי. סרטון תדמית יהיה נגיש יותר מכל טקסט כתוב. ולא רק בשל העובדה שנוח יותר לצפות בסרטון מצולם מאשר לקרוא טקסט באורך של עמוד (אוי לנו), אלא שגם נוח יותר וקל יותר לשתף סרטונים עם העוקבים והחברים שלנו.

 

 לא רק רשתות חברתיות

נתחיל מגוגל, שלו יש קטגוריות חיפוש שונות, הכוללות גם קטגוריית חיפוש סרטונים ואתם לגמרי יכולים לעשות פה אחד ועוד אחד ולקבל שתיים יפה ומודגש. לאלה מכם שקצת מתקשים להבין את הקשר, נאמר שככל שהעסק שלכם מופיע ביותר קטגוריות חיפוש, כך יש לו סיכויי צמיחה גדולים יותר.

בנוסף גם יוטיוב הענקית היא פלטפורמה נפלאה לקידום עסק כזה או אחר, כי אין אדם בעולם שלא משתמש בשירותי יוטיוב.

בשביל כל אלה, סרטוני תדמית הם א – ב של פרסום מוצלח ויעיל.

 

 סרטונים פרסומיים

סרטונים פרסומיים נועדו לקדם את המסר שמקושר לעסק שלכם ו"להנגיש" את העסק שלכם לקהלי יעד שונים. מה הכוונה? לדוגמא, אם יש לכם עסק להרכבת ארונות, מצלמים סרטון שמראה את כל שלבי העבודה, החל מרגע ההובלה של הרהיט ועד הרכבתו המוגמרת.

למה עושים את זה? על מנת לגרום לצרכן להרגיש שהוא מכיר את העסק, מבין כיצד הוא פועל ולהכיר את האנשים שעומדים מאחורי העסק, על מנת לייצר חוויה אישית הרבה יותר.

 

 ההבדל בין סרטון מקדם לבין פרסומת

פרסומת באה לשווק מוצר כלשהו, בזמן שסרטון תדמית משווק את העסק בכללותו. בטווח הארוך לסרט תדמית יש השפעה גדולה יותר על ההעדפה של הלקוח הפוטנציאלי.

 

 איך יוצרים סרטון מוצלח

פונים למומחים. סרט תדמית טוב מצולם ע"פ תסריט שהופק במיוחד, בעזרת ציוד מקצועי, על מנת לוודא שנקבל תמונה וסאונד איכותיים באמת.

 

 שורה תחתונה, סרטוני קידום באמת עוזרים לקידום העסק?

ללא צל של ספק. סרטוני תדמית איכותיים ומקצועיים מצליחים להגיע לקהל יעד רבים ומגוונים.

סרט

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה