חיפוש
חיפוש

הדמיות תלת מימד – כיצד הן עוזרות בהפקת מוצר?

נכון ל-2020, לא קיים כלי שיווקי ומכירתי טוב יותר מאשר הדמיה, אנימציות או הדמיות תלת ממד. בכדי שתוכלו לשווק את המוצר ולהציגו ללקוחות פוטנציאליים, קולגות או משקיעים, חברת 3D2 תייצר עבורכם את כלי המכירה הטוב ביותר שקיים כיום בשוק. בואו נדבר עליו.

מה עושים כאשר רעיון מתעורר לחיים? אנשים משתמשים בהדמיות עבור מטרות שונות, לרבות מטרות הצגת מוצר כלשהוא, שירות וכו'. אם כך, כיצד נציג את הרעיון באופן שיגרום למשקיעים להתעניין במוצר? חשוב להבין שבימינו ובעידננו הדיגיטלי, משקיעים ולקוחות פוטנציאליים כבר ראו את כל סוגי הפרזנטציות, מה שמוביל אותם להיות בררניים וסלקטיביים באשר לגורמים עמם הם יעבדו, או ישקיעו בהם. ואם זהו המצב, הצגת המוצר והרעיון שלכם חייבת להיות flawless.

 

כיצד הדמיות וסרטוני אנימציה מהווים כלי מכירה?

בין אם אתם מוכרים מוצר כזה או אחר, הדמיות תלת מימד יהיו הפתרון עבור ההנגשה האידיאלית של הרעיון שלכם. כשהחברה שמייצרת את ההדמיות מבינה את בית העסק ואת הרעיון לעומקם, דבר לא יכול להתפספס. וזה מוביל אותנו לנקודה חשובה, בחירת חברת אנימציות תלת ממד למוצרים ורעיונות שונים.

בבואכם לבחור את החברה שתייצר עבורכם סרטוני אנימציה או תלת ממד, חשוב לוודא כי כל יתרונות המוצר מובאים לפניה והחברה אכן מודעת לכל מה שחשוב ואקוטי בפרויקט שלכם, או ברעיון שלכם. אם חברת הדמיות התלת ממד תפספס את עיקר המוצר או הרעיון, אין ספק שהסריטון פחות יקלע למטרה.

אם כך, חשוב יהיה לבחור בחברת הדמיות אשר מכירה את התחום שלכם לעומקו, או לפחות מסוגלת לבצע את המחקרים הנדרשים בכדי להיכנס לעובי הקורה של התחום שלכם, הרעיון או המוצר שלכם.

 

סרטוני אנימציה והדמיות תלת ממד הם כלי מכירה

אין ספק, נכון להיום, כשכולנו כבר כל כך אוהבים ורגילים למדיה מסוגים שונים, כלי המכירה הכי טוב שתוכלו להשתמש בו יהיה סרטוני הדמיות. יזמים רבים משתמשים בסרטונים אלו, מאחר והם למעשה מביאים בפני המשקיע הפוטנציאלי תמונה שלמה כלשהיא.

כשאדם עומד מולנו ומספר לנו על רעיון מסוים, יהיה הרבה יותר קשה לעקוב אחריו ולרדת לעומק הרעיון רק על סמך מילותיו, או בהתבסס על הרצאתו. בדרך כלל, רובנו נעדיף עזרים ויזואליים שונים בכדי להיות מוקסמים ובכדי לשמור על ריכוז למשך זמן. וזה בדיוק מה שמספקות לכם הדמיות וסרטוני אנימציה.

 

למגנט את המשקיע מהרגע הראשון בו ההדמיה מתחילה

חשוב לזכור כי בימינו אנשים מאבדים סובלנות די במהרה, מה שמחייב אתכם להגיש פרזנטציה לא פחות ממושלמת, מדויקת והכי חשוב, פרזנטציה שאינה מתישה אף אחד מהצופים בה.

במילים אחרות, פרזנטציה מקורית וייחודית.

ומה יותר חי, FRESH וממגנט את העין מאשר הדמיית אנימציה או הדמיית תלת ממד? זקוקים לייעוץ נוסף, ולא מוכנים להתפשר על איכות הסרטון שבסופו של דבר מייצג אתכם ואת הרעיון שלכם? צודקים, אין סיבה להתפשר על החלום שלכם.

להלן סרטון לדוגמא:

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה