חיפוש
חיפוש

הדפסת חולצות לבית הספר – אילו צבעים שווה לבחור

תחילתה של שנת לימודים עמוסה במשימות רבות ובציוד רב שצריך לקנות.

אחת המטלות החשובות ביותר, היא הדפסת חולצות עם סמל בית הספר.

כל שנה מחדש, עולה ההתלבטות היכן להדפיס את החולצות, אילו חולצות לקנות, ובכמה צבעים.

במאמר הבא נעשה קצת סדר באפשרויות, המשיכו לקרוא.

 

כללי בית הספר

חולצות בית ספר עליהן מתנוסס סמל בית הספר, הן בעצם התלבושת האחידה של התלמידים. כל בית ספר קובע בתקנון משלו מהי התלבושת האחידה, כגון מהו אורך השרוול התיקני, מהם הצבעים התקניים ועוד, כך שלפני שאתם ניגשים למשימה זו – בררו קודם כל מהם הכללים הספציפיים בבית הספר של ילדכם. אין דבר יותר מאכזב מלשרוף כמה שעות בהמתנה לחולצות בלחץ של תחילת הלימודים בכל החנויות, לשלם על כמות של בגדים, ואז לגלות שילדכם בכלל לא יוכל ללבוש את החולצות הללו לבית הספר.

 

סוגי החולצות

בהנחה והצצתם בתקנון או ביררתם עם צוות בית הספר לגבי כללי התלבושת האחידה בבית הספר, ואתם יודעים אילו סוגי חולצות מותר ואילו לא, תוכלו עכשיו לבחור את המלתחה. שנת הלימודים מתחילה בסוף עונת הקיץ כך שתצטרכו לרכוש חולצות קצרות, אך תמיד תוכלו גם לקנות כבר מראש בגדי חורף עם סמל בית הספר, ולהצטייד בחולצות ארוכות, קפוצ'ונים סגורים עם כובע, וג'קט עם ריץ' – רץ'.

 

צבעים מומלצים

כמובן שתוכלו להתפרע בבחירת הצבעים, כל עוד אין איסור על לבישת צבע מסוים בבית הספר. בכל בית ספר ילדכם יתבקשו להגיע לפעמים עם חולצה לבנה או צבע אחר מוסכם באירועים מיוחדים כמו טקסים, כך שמומלץ שתרכשו לפחות חולצה לבנה אחת עם סמל בית הספר. אם בבית הספר דורשים מהתלמידים להגיע בכל יום שישי עם חולצה לבנה, כמובן שעדיף לרכוש לפחות שתי חולצות לבנות עם סמל, אם לא יותר. טיפ כללי – ילדים מרבים להתלכלך תוך כדי משחק בחצר, כך שהעדיפות היא לרכישת חולצות בצבעים כהים יותר, שיקלו עליכם להתמודד עם הכתמים אחר כך.

 

טיפ שיחסוך לכם זמן

רבים מכירים רק את הדרך הישנה – לגשת לחנות בגדים או הדפסים, לרכוש את החולצות ולחכות בתור הארוך של הדפסת חולצות. טיפ שיקל עליכם בתקופה עמוסה גם ככה – חיפוש פשוט באינטרנט יגלה לכם כי ישנן חברות דרכן תוכלו לעשות הזמנה אינטרנטית גם של החולצות, וגם של ההדפס, ותקבלו עד הבית את החולצות מוכנות, בלי להמתין בתור ולבזבז את זמנכם.

 

לסיכום

הדפסת חולצות גוזלת זמן רב בתוך כל הארגונים הדרושים לתחילת שנת הלימודים. ראשית, עליכם לברר את כל ההוראות הקשורות לתלבושת האחידה הבית ספרית, לגשת לחנות, לבחור את סוג החולצות, את הצבעים שילדכם רוצה ושבית הספר דרש, לעמוד שם לעיתים שעה ארוכה עד שתקבלו את כל החולצות שרכשתם מודפסות. באפשרותכם להזמין את החולצות שבחרתם דרך האינטרנט, כך תקבלו אותן עד הבית.

 

חולצה קצרה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה