חיפוש
חיפוש

הדפסת פליירים – פרסום זול ואפקטיבי

אתם חוזרים הביתה מהעבודה, ומרוקנים את תיבת הדואר. אתם מוצאים שם כמה מכתבים חשובים, וגם כמה פליירים. את חלקם אתם משליכים מיד לפח האשפה, בחלקם אתם מציצים קלות, וחלק מהפליירים יזכו להיכנס הביתה. אז מה קובע איזה פלייר נשמור ואיזה לא? ואיך זה קשור להדפסה?

 

הצפת מידע

בעידן שלנו, אנחנו מוצפים במידע. בין אם מדובר בפרסומות בטלוויזיה, באינטרנט, וכן, גם בתיבת הדואר. פליירים יכולים להגיע אלינו גם על שמשת המכונית, או לאחר שקיבלנו שירות מסוים. קיימים סוגים שונים של פליירים בשוק, כשכל סוג מגיע על מנת לענות על צורך אחר.

 

כל אחד צריך פליירים

הרבה עסקים, בעיקר עסקים דיגיטליים, מטילים ספק בצורך של פליירים. דווקא בעידן שכולו דיגיטל, עולה הצורך לפלייר פיזי, כזה שיהיה בבית, או תלוי על המקרר. הסיבה לכך, היא שאם אנחנו מחפשים שירות כלשהו, הפלייר כבר זמין, בניגוד לפרסום בדיגיטל, שצריך להגיע אליו אקטיבית.

 

מה קובע את גורלו של פלייר?

כאמור, קיימים פליירים שישמרו, וכאלה שיזרקו. אילו גורמים יכולים להשפיע על כך?

הלכנו לחנות הדפוס, בחרנו עיצוב פלייר להדפסה, וגם הדפסנו כמות גדולה של פליירים. הדבר האחרון שהיינו רוצים שיקרה, הוא שנמצא אותם בפח האשפה. הרבה בעלי עסקים מרגישים שזה לא בידיהם, ומידת ההשפעה שלהם על שימושו של הפלייר היא קטנה. תופתעו לשמוע, שיש מה לעשות והרבה.

 

עיצוב פליירים

גורם ראשון שיכול לקבוע את גורלו של הפלייר, הוא העיצוב שלו. עיצוב עמוס של פליירים עלול לתת רושם מבולגן, חובבני, ואפילו לא מקצועי. לעומת זאת פלייר שמעוצב בצורה מקצועית, ייתן לעסק תדמית יוקרתית, ויעשה חשק לשמור את הפלייר.

 

מכיל מידע

עוד גורם שיקבע האם הפלייר יזכה להגיע למקרר, היא כמות המידע שעליו. במידה ואתם מציפים את הפלייר במידה, גם כזה לא רלוונטי, הדבר עלול ליצור עומס בעיניים, ולהרחיק את הקורא. מן הצד השני, שימו לב שאתם לא מחסירים מידע, כי פלייר כזה הוא בעל תועלת נמוכה. המידע שצריך להיכלל בפלייר הוא יחסית בסיסי – מה העסק, מה הוא עושה, דרכי יצירת קשר, כתובת, תמונה אטרקטיבית, ומבצעים במידה ויש. פלייר מדויק כזה, יורה כמו חץ למטרה.

 

סוג הנייר

במידה ואתם בוחרים להדפיס את הפלייר על נייר פחות איכותי, אתם עלולים לשלם על כך ביוקר. פליירים שנרטבים בגשם, מתעופפים בקלות, עלולים להתפזר לכל עבר ולהחטיא את המטרה. שימו לב שאתם לא מתפשרים על איכות הפליירים, גם אם הדבר כרוך בתוספת תשלום.

 

הדפסת פליירים

במידה ותרצו להוזיל עלויות של הדפסת הפליירים, תמיד תוכלו לשלב זאת יחד עם כרטיסי ביקור, ושלטים לעסק, על מנת לקבל הצעת מחיר משתלמת. הדפסה אחידה של כל אלה במקום אחד תשיג לכם דיל משתלם.

 

אחידות היא שם המשחק

הפליירים שאתם מדפיסים, צריכים להיות בקו אחיד עם כרטיסי הביקור שאתם מדפיסים. מומלץ להקפיד על מיתוג אחיד לעסק, החל מהפליירים, הפולדרים, החתימה במייל, כרטיסי הביקור, והשלטים החיצוניים. למשל, במידה ואתם בעלי מוסך עם שלט צהוב, הקפידו לכלול את הצבע הצהוב בפלייר, על מנת שיהיה קל לקשר בין הפלייר לעסק.

פליירים

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה