חיפוש
חיפוש

הדרכים המובילות לקבל כסף מהמדינה

כל אזרח בישראל משלם באופן קבוע מסים, ביטוח לאומי ובריאות ובהתאם מקבל שירותים מהמדינה.

ניתן גם לקבל כסף מהמדינה ומסתבר שזה לא כל כך מסובך כמו שוודאי אתם חושבים

כל חיינו אנו מקבלים שירותים מהמדינה, בחינם או בסבסוד, בהתאם לתשלומי חובה שאנו מפקידים באופן עצמאי או יורדים לנו על ידי המעסיק בניכויי חובה כחלק מתלוש השכר. ניתן לבדוק עם חברה המסייעת לקבל החזרי מס, אך לא זאת הדרך היחידה לקבל כסף מהמדינה ולמצות את האינטרסים הכלכליים שלכם בהתאם לזכויות וגם לחובות המוטלות עליכם במסגרת היותכם אזרחי ישראל.

 

הר הכסף והר הביטוח

יוזמה מיוחדת מצד המדינה אשר תפסה תאוצה וכיום היא ממשק נוח מאוד לכל אזרח היא הר הכסף וגם כן, הר הביטוח. מדובר בשני ממשקים אשר מאפשרים לכל אזרח לברר אילו ביטוחים או כספים יושבים אצלו ברחבי חברות הביטוח וחברות נוספות, כך שהם נשכחו אך עדיין מגיעים לאזרח במסגרת החוק. שימוש באתרים אלו יאפשר לכם למצוא כסף אבוד וכמובן גם לדרוש ולקבל אותו בחזרה.

 

החזרי מס

כמעט על כל קניה או עסקה בארץ ומחוצה לה אנו נאלצים לשלם מס. על מנת ליעל את התהליך רשות המיסים משתמשת בברירות מחדל בהחלטה כמה מסים להוריד מכל הכנסה או עסקה ועל כן לפעמים הניכוי גבוה יותר ממה שאמור להיות. באם זיהיתם מקרה כזה שבו ירד לכם מס גבוה מהנדרש זכותכם לבקש החזר מס ולהגיש בקשה לתיאום מס במקרה ואתם מועסקים אצל כמה מעסיקים.

 

ביטוח לאומי וביטוח בריאות

בדומה למסי חובה, על כל אזרח בישראל חובה לשלם ביטוח לאומי ובהתאם גם ביטוח בריאות. גם במקרה זה ישנם מצבים בהם יורד מס גבוה יותר ממה שאמור לרדת ועל זכותכם לבקש החזרי מס ביטוח לאומי או ביטוח בריאות ובמידה ותמצאו זכאים גם תקבלו את הכסף חזרה.

 

פיקדונות וזכאות לתגמולים

המדינה מעניקה בעבור מצבים מסוימים מענקים ופיקדונות אשר זכותכם לפדות ולדרוש. מעבר לפיקדון המוענק לכל חייל משוחרר לשימוש שיבחר ישנם גם מענקים הניתנים לאנשים מובטלים, נכים וסטטוסים נוספים אשר יזכו אתכם, באם תדעו לדרוש את שמגיע לכם בעבור מצב אליו נקלעתם תקבלו קצבאות קבועות מהמדינה ישירות לחשבון הבנק שלכם או לחילופין הקלות בתשלומי המיסים ובתשלומי ביטוח לאומי.

קבלת כסף מהמדינה אכן אפשרית ולרוב יהיה מדובר בהחזרים על תשלומים שכבר שילמתם או לחילופין קצבאות בעבור מצבי קיצון שנקלעתם אליהם. הר הכסף והר הביטוח יסייעו לכם לאתר כספים אבודים אצל חברות ביטוח וחברות נוספות. במקביל תוכלו גם לפנות לקבל החזרי מס והחזרי ביטוח לאומי באם זיהיתם ששילמתם יותר מדי.

אם אתם צריכים עזרה בלקבל את הכסף מהמדינה, ניתן לבדוק עם חברת אינדיגו פיננסים איך ניתן לעשות זאת.

קופת חיסכון

אולי יעניין אותך גם

למי מתאים איחוד הלוואות
טיפים פיננסים
למי מתאים איחוד הלוואות?

איחוד הלוואות הוא אסטרטגיה פיננסית שיכולה לעזור לאנשים לנהל את החוב שלהם בצורה יעילה יותר. על ידי שילוב של מספר הלוואות להלוואה אחת עם ריבית

קרא עוד »
גזירת אשראי
טיפים פיננסים
עורך דין למחיקת דירוג אשראי

אם אתם מחפשים אחר עורך דין למחיקת דירוג אשראי נמוך, אתם כנראה משתעשעים עם המחשבה של לקיחת הלוואה. וכשפלוני או פלונית מעוניינים ליטול הלוואה, הם

קרא עוד »
מטבעות
טיפים פיננסים
כיצד מחושבת ריבית ההלוואה?

ריבית על הלוואה אמורה לשקף את מידת הסיכון שאותו הגוף המלווה לוקח על עצמו. עם זאת, יש עוד פרמטרים שעשויים להשפיע על האטרקטיביות של הלוואה

קרא עוד »
פולוסה