חיפוש
חיפוש

ההבדל בין פריצת רכב ופריצת דלת לבית

קיים הבדל מהותי ביו פריצה לרכב לבין פריצה לדלת הבית. מהם ההבדלים הבולטים? להלן כל הפרטים.

מה ההבדל בין פריצה לרכב לבין פריצה לדלת הבית?

על אף כי רבים סבורים כי ענף המנעולים הוא שם כולל לפריצה לרכב וכן פריצה לדלת, מדובר בטעות. למעשה, מדובר במיומנת נרכשת, ולכן על מנת לפרוץ לרכב יש ליצור קשר עם פורץ רכבים מוסמך ואילו במידה ומדובר בפריצה לדלת הבית, יש ליצור קשר עם פורץ מנעולים. כיום, רוב החברות העוסקות בתחום מאפשרות לקבל פורץ מיומן אשר התמחה באופן ספציפי בתחום, וזאת בכדי להעניק את המענה המתאים הנוגע לסיטואציה עצמה. יתרה מכך, פריצה לרכב היא משמעותית מורכבת יותר מאשר פריצה לבית, וזאת בשל העובדה כי כיום ברוב הרכבים מותקנות מערכות אבטחה מתקדמות אשר מצריכות ידע ומיומנת מצד הפורץ, כמו גם בכדי להימנע מגרימת נזק אשר עשוי לגרור הוצאה כספית כבדה בעבור קבלת השירות.

דלת של רכב

 

הבדלים נוספים אותם מומלץ להכיר בין פריצת רכב לבית פריצת רכב לבית

הבדל נוסף נעוץ בכלים בהם משתמשים לצורך פריצה לדלת,  בשונה מפריצה לרכב. למעשה, רוב המנעולים ישתמשו במספר כלים כמו גם מקדחות לצורך הפריצה, ואילו פורץ לרכב ישתמש במכשירים ייעודים אשר מאפשרים לבצע את הפריצה באופן מהיר ובטוח. בעשור האחרון החלו לפתח חברות מובילות בעולם כלים מקצועיים וחזקים במיוחד אשר דורשים מיומנת, ולכן המכנה המשותף של פרוץ מנעולים ופורץ רכבים נוגע להכשרה אותה יש לבצע, בכדי להתעדכן כמו גם להתנסות במכשור החדש. לכן, גם פורץ מנעולים וגם פורץ רכבים חייב להיות בעל הכשרה מקיפה וכן מורשה לעסוק בתחום מטעם משטרת ישראל.

 

הזמנת פורץ רכבים וכן פורץ דלתות –תחת קורת גג אחת

כאמור, ישנם הבדלים מהותיים בין פורץ רכבים לבין פורץ דלתות, בעיקר בתחום החלפת חלקים. ברוב הדלתות בישראל ניתן לבצע החלפה של רכיבים באופן מדויק ומושלם לסוג הדלת, ואילו בתחום הרכב נדרש לבצע יצירת קשר עם יצרן הרכב בכדי לבצע הזמנה של חלקי חילוף, בעת הצורך ובמידה והפריצה התבצעה בעת חירום אשר במהלכה נדרש מהפורץ לפעיל כלים כבדים. באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית תוכלו לקבל את המענה הנדרש משני ההיבטים: הן לצורך פריצה לרכב והן לצורך פריצה לדלת, כאשר החברה המובילה בישראל הינה חברת חי מנעולים אשר מאפשרת לכם לקבל שירות מיומן ומקצועי לכל סוגי הפריצות, בהתאמה אישית ובמחיר מצוין. החברה מתחייבת לספק את השירות המהימן ביותר גם בעת חירום, ולכן יצירת קשר עם נציגי החברה תוכל להבטיח כי תקבלו את השירות תוך 15-30 דקות לכל היותר. מעוניינים? חייגו כבר עכשיו 054-3558887 או למספר 1800800767 לצורך קבלת הצעת מחיר והתייצבות של פורץ אצלכם, ובהקדם.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה