חיפוש
חיפוש

למה אי אפשר לנבא את ההשפעה של קניית עוקבים לאינסטגרם? התשובה בפנים

כל אחד שרוצה להיות פופולרי באינסטגרם ולייצר משמעות דיגיטלית המשפיעה על קהל היעד, אמור לדעת שהחשיפה שלו תהיה באמצעות מספר העוקבים שלו, ולפיכך אנשים רבים קונים אותם בכסף. אך האם ניתן לנבא את ההשפעה של קניית העוקבים לאינסטגרם – התשובה במאמר הבא.

 

מי קונה עוקבים באינסטגרם?

קניית עוקבים באינסטגרם נעשית על ידי כל אחד שרוצה לקדם את עצמו ולהשפיע על דעת הקהל בין אם הוא אדם פרטי ובין אם הוא עסק. זהו פתרון מהיר וקל הנותן מענה אידאלי להגדלת מספר העוקבים תוך זמן קצר והוא נעשה באמצעות חברות מקצועיות כמו pwr.co.il עוקבים באינסטגרם. כיום ניתן להשקיע סכום מינימלי של כ-120 ₪ ולקנות בתמורה 1,000 עוקבים מהארץ ומחו"ל. אך האם ניתן לנבא את ההשפעה של קניית העוקבים על הפרופיל?

 

כיצד אינסטגרם מושפעת ממספר העוקבים?

על פי שיטה חדשנית ובאמצעות האלגוריתם של אינסטגרם ניתן לדעת מה רמת החשיפה של חשבונות על פי מספר קריטריונים: מידת המעורבות של העוקבים בתוכן, מידת ההתאמה בין התוכן לחיפושים של הקהל, מידת הזמן בה העוקבים מעיינים בתכנים, תדירות הפוסטים שאדם מעלה, מי הקהל שמחפש אותם וכמה עוקבים שומרים את התכנים ועושים להם שיתופים עם החברים שלהם. כלומר, ניתן לנבא כיצד הנתונים הללו ישפיעו על הפרופיל שלנו. כאשר מדובר בקניית עוקבים אין לאינסטגרם יכולת לנבא את ההשפעה כשהעוקבים פיקטיביים. בדרך כלל עוקבים מזויפים לא יגיבו או יעשו לייקים לתכנים ולכן לא תהיה להם מעורבות, הם לא באמת חיפשו את התכנים וכלל לא עיינו בהם ובוודאי שלא עשו להם שיתופים. כדי שכל אלו יתרחשו ותהיה יכולת לאינסטגרם לנבא את ההשפעה, צריך שיהיו עוקבים אמיתיים שיגלו מעורבות ויהיו פעילים. ולכן הפתרון הוא לרכוש גם תגובות ולייקים ולא רק עוקבים או לעבוד קשה ולייצר תכנים שיסחפו את הקהל.

 

איך ניתן לסחוף קהלים ולהשפיע?

מכיוון שהאלגוריתם של אינסטגרם מודד את האינטראקציה שלכם עם העוקבים הוא מזהה שהתוכן שאתם מייצרים הוא איכותי וכך הוא חושף אותו ליותר קהלים. ישנה חשיבות לא רק לכמות העוקבים ולמהירות שמשיגים אותם, אלא גם לאיכות ולמעורבות שלהם בתכנים. למשל כאשר מגיבים לכם באימוג'י, בתגובות קצרצרות או כאלו החוזרות על עצמן, האינסטגרם מזהה שאלו תגובות לא איכותיות והוא אינו מפיץ את התוכן שלכם לעוד קהלים. לפיכך כשקונים עוקבים חייבים לקנות עוקבים אמיתיים ואיכותיים שיגיבו באופן מקיף ולא שטחי. בנוסף, חשוב שהתכנים יהיו רלוונטיים ומעניינים וניתן להוסיף להם אמירה כמו: "אהבתם? עשו לייק והגיבו" או "מה דעתכם?" או "אם אהבתם שתפו בבקשה" וכן הלאה. כמו כן, יש לתפעל את הפרופיל באופן שוטף. להגיב לתגובות של אנשים שהגיבו לכם, לפרסם בתדירות 2-3 פעמים ביום, לעשות לייקים, להגיב לאחרים, לעשות שימוש בהאשטאגים ועוד.

אינסטגרם

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה