חיפוש
חיפוש

החיפוש שלי אחר מדפסת התלת מימד המושלמת והיכן מצאתי אותה

היי, זה אני, אותו פריק של טכנולוגיה שהכרת בבית הספר התיכון, אני הולך לשתף אתכם במסע המגניב אליו יצאתי לבחירת מדפסת תלת מימד לביתי. זו הייתה הרפתקה לא קטנה, מלאה בפיתולים, אבל אני מבטיח שתלמדו הרבה בדרך.

 

אז, מאיפה נתחיל?

ההחלטה לרכוש מדפסת תלת מימד הרגישה לי היא כמו לבחור לאמץ כלב. זו אחריות גדולה שונה בחירת אוזניות מגניבות בחירת מכונה שעובדת ועובדת מחוברת לתוכנה ויוצרת מודלים מוצרים שווים צריך לבחור אחת שתתאים לך ולאופי שלך.

מדפסת תלת מימד

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא שיש הבדל משמעותי בין המדפסות התלת מימד. ישנם שני טכנולוגיות עיקריות שכדאי להכיר: האחת  FDM – עובדת ע"י חוט , והשניה  ו-LCD עובדת בעזרת הקשחה של שרף (נוזל) . מדפסות FDM פועלות בצורה המזכירה אקדח דבק חם – הן ממיסות חוט פלסטי מציירות שכבה על גבי שכבה על גבי שכבה עד שנוצר אובייקט תלת-ממדי שלך.

מדפסות LCD משתמשות בכלי המכיל נוזל שרף שרגיש לאור UV, וע"י האור צורבת שכבה אחר שכבה מהשרף עד שנוצר מודל. התחלתי בבדיקת מדפסות FDM מכיוון שהן בדרך כלל זולות יותר וקלות יותר לשימוש. הסתכלתי על ה- Creality Ender 3 S1, דגם פופולרי שזכה לשבחים בזכות האמינות והאיכות שלו. זה בערך כמו "הכלב הידידותי" של מדפסות תלת מימד – קל לטפל ותמיד מוכן לשחק.

אבל אז הסתקרנתי לגבי מדפסות LCD. הם ידועים בדיוק מטורף, עד כדי כך שלא רואים חיבור בין השכבות השונות, וביכולתם ליצור עיצובים מורכבים. חקרתי את Anycubic Photon Mono, מדפסת LCD אהובה. המדפסת הזו היא כמו "החתול האלגנטי" של עולם ההדפסה התלת מימדית – קצת קפדנית, אבל מסוגלת להפיק תוצאות יפות.

הבחירה בין שני אלה הרגישה כמו לבחור בין טעמי גלידה – שניהם נהדרים, אבל במובנים שונים! בסופו של דבר, ההחלטה על Ender 3 S1 Pro. למה? כי בתור משתמש במדפסת תלת מימד בפעם הראשונה, רציתי משהו שיהיה קל לשימוש ולא יקר מדי, אבל טוב יותר מהפשטות כך שעדיין מסוגל ליצור דברים מדהימים.

ברגע שהלב שלי נתון אישור לדגם, האתגר הבא היה היכן לקנות אותו. לאחר שראיתי שההבדלים במחירים לא גדולים בין קניה בארץ לקניה בחו"ל (כשמכניסים לחשבון עלויות מיסוי, הובלה וכאבי ראש) ,החלטתי לקנות בארץ, חיפשתי לקנות אותו בחנות פיזית. כך יכולתי לקבל סיוע ממקור ראשון במידת הצורך וגם לתמוך בעסקים מקומיים.

ביקרתי בכמה חנויות, השוואתי את שירות הלקוחות שלהם, את זמינות הדגמים בהם התעניינתי והמקצועיות הכללית שלהם. חלקם היו טובים, אחרים לא כל כך, אבל מקום אחד בלט: ספיידר תלת מימד, מקום גדול שנמצא באזור תעשייה יבנה.

מדפסת תלת מימד

למה Spider3D "?

היה להם את את המדפסת במלאי (פלוס גדול!), הצוות שלהם היה הכי מקצועי ואדיב, בעל ידע רב, והם הציעו הרכבה, ואף יש להם מרכז הדרכה מדהים. התשוקה שלהם להדפסת תלת מימד הייתה מדבקת וגרמה לי להרגיש בטוח ברכישה שלי. בשבילי זה היה כמו להיכנס לחנות ממתקים, אבל במקום ממתקים, רק במקום ממתקים מדפסות תלת מימד ואנשים בעלי ידע שהיו מוכנים לעזור!

 

לסיכום ההרפתקה שלי

בחירת מדפסת תלת מימד היא להבין מה אתה רוצה ליצור וכמה אתה מוכן להשקיע. נסו להבין את סוגי המדפסות, חשבו מה אתם רוצים להדפיס ובחרו דגם המתאים לצרכים שלכם. אם החלטתם כמוני לקנות בארץ אני ממליץ לכם מאוד לקנות אצל ספיידר תלת מימד.אני בטוח שתקבלו שם  השירות המצוין תועלו לקרוא את מאות חוות הדעת בגוגל, שם תגלו את ההתלהבות שלהם מהדפסת תלת מימד , מה שאצלי הפכו את המסע שלי לשווה.

ועכשיו, תנו לי קצת זמן להנות מהמדפסת התלת מימד החדשה שלי, בקרוב אשתף אתכם בדברים מדהימים שהדפסתי, ואני מקווה שהסיפור הזה יכניס גם אתכם לטירוף חושים הזה, בהצלחה

מדפסת תלת מימד

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה