חיפוש
חיפוש

החשיבות שבשירותי ביטוח בריאות לכלבים

בניגוד לאזרחים במדינת ישראל, שזוכים לכיסוי בריאותי במסגרת החוק דרך קופת החולים ולכן יכולים ללכת לכמעט כל רופא בעלות נמוכה או אפילו אפסית, חיות המחמד שלנו אינן מבוטחות באופן אוטומטי על ידי המדינה. נתון זה מוביל לכך שעלויות הטיפול והדאגה הרפואית לכלבים הם עלויות גבוהות מאוד, שאינן מסובסדות כלל ויכולות להגיע לאלפי שקלים. במקום להתלבט בכל פעם שהכלב שלכם נראה לא בטוב, אנחנו ממליצים לכם לרכוש לעצמכם ביטוח רפואי לכלבים.

 

מהו ביטוח בריאות לכלבים?

שירותי ביטוח בריאות לכלבים הם שירותים שניתנים לקנייה על ידי בעלי כלבים, שמטרתם לבטח את בעל הכלב מפני ההוצאות הרפואיות היקרות הקשורות לכלבים. "ביטוח" זה שונה בדרך כלל מהביטוחים שאנחנו מכירים, וזאת מפני שהוא נועד לא רק למקרי קיצון, אלא בעיקר לצורך יצירה של מעטפת בריאותית לכלב שלכם.

שירותי ביטוח לכלבים

למה משתלם לרכוש ביטוח בריאות לכלבים?

ביטוח בריאות לכלבים הוא מוצר שמשתלם כלכלית בעיקר בשל העלויות הגבוהות של הטיפול הרפואי בחיות מחמד במדינת ישראל – שניתן במסגרת פרטית לחלוטין ולכן איננו מסובסד על ידי המדינה ונמכר בעלות מלאה.

עלויות אלו מובילות לכך שבעלי כלבים רבים מתלבטים לפני כל פעם שהם לוקחים את הכלב שלהם לווטרינר, כאשר התנהלות זו יכולה לפגוע בבריאות הכלב לאורך זמן. כיסוי ביטוחי שנותן מעטפת בריאותית לכלבכם ימנע את ההתלבטות הזאת, ויאפשר לכם לקחת את הכלב לווטרינר בכל פעם שהוא נראה לכם חולה, מבלי לחשוב על שיקולים חיצוניים למצבו הבריאותי.

 

מה מכסה הביטוח?

רמת הכיסוי של הביטוחים הרפואיים השונים לכלבים משתנה מביטוח לביטוח, כאשר רוב הביטוחים מעוניינים לספק "מעטפת בריאותית" לכלב – שכוללת בתוכה את כל הטיפולים השגרתיים להם הוא עלול להיזקק – חיסונים, בדיקות דם, בדיקות אצל הווטרינר, פרוצדורות רפואיות אם הוא בולע עצם זר ועוד.

מוצר זה שונה מביטוחים אחרים שאנחנו מכירים ושהיו מקובלים בשוק עד היום, שעסקו בעיקר במקרי קצה רפואיים ולא כיסו בדיקות שגרתיות. שינוי זה נוצר עקב הבנה של חברות הביטוח לחיות לפיה ההוצאות הגדולות אינן ההוצאות המפתיעות, אלא הוצאות השגרה.

שירותי ביטוח לכלבים

מה לא מכוסה על ידי רוב הביטוחים?

רוב הביטוחים לחיות מחמד לא מכסים הוצאות שקשורות לעיקור, סירוס, היריון, לידה, הרבעה ופוריות, משום שמדובר בטיפולים שאינם שגרתיים, הכוללים בתוכם הוצאות משמעותיות לצורך פרוצדורות חד פעמיות.

בנוסף לכך, מקובל שלא לבטח הוצאות על טיפולי שיניים ובדיקות נלוות, בשל היותם סוג שונה של טיפול רפואי (בדומה לכך שרפואת שיניים איננה מכוסה על ידי ביטוח הבריאות הכללי שאנחנו זכאים אליו כאזרחי המדינה)

גם מזונות רפואיים, אגרת רישוי, שבבים, גזירת ציפורניים וטיפולים במצבים שהיו קיימים עוד בטרם רכישת הביטוח הם טיפולים שאינם מכוסים בדרך כלל.

 

לסיכום,

ביטוח בריאות לחיות הוא מוצר ביטוחי שיכול להיות מאוד משתלם כלכלית, ובעיקר יכול לתת לכם ראש שקט.

שירותי ביטוח לכלבים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה