חיפוש
חיפוש

הטבעות החמות ביותר – הכירו את העיצובים הכי אופנתיים בשוק

טבעות מאז מעולם נחשבות תכשיט חשוב מאוד. לא משנה האם מדובר בטבעות נישואין, טבעת לכבוד אירוסין או אפילו סתם בתור מתנה ליום ההולדת. בחירה של טבעת תמיד קשה כיון שניצבות בפנינו לא מעט אפשרויות. בדיוק בשביל זה הבאנו לכם את העיצובים האופנתיים ביותר בשוק של הטבעות כדי שלא תצטרכו לקבל את ההחלטה שלכם לבד. 

 

טבעות

טבעות הן תכשיט חשוב ביותר. למעשה הטבעת נמצאת על הידיים כמעט בלי שאנחנו מורידים אותה מה שאומר שצריך לחשוב טוב לפני שבוחרים אותה. כדי לעזור לכם לבחור טבעת שתיראה כאילו נלקחה מתוך מגזין אופנה הבאנו לכם מספר אפשרויות לטבעות החמות ביותר בשוק הטבעות היום.

 

טבעת מצופה זהב

זהב תמיד היה מתכת יקרה ואין מי שלא חולם על טבעת זהב. עם זאת, המחיר של הזהב עלול להוות מחסום עבור מי שמעוניין לקנות טבעת שעשויה כולה זהב. בדיוק בשביל המקרים הללו נוצרו עבורכם טבעות מצופות זהב. הטבעות מצופות בשכבה חיצונית של זהב מה שמקנה להן לוק יוקרתי במיוחד, וכל זה בלי שאתם צריכים לקרוע את הכיס שלכם.

 

טבעת עם זירקוניה

זירקוניה היא אבן מיוחדת שדומה ליהלום. טבעת שמשובצת באבן הזו מאפשרת לכם להנות ממראה של טבעת משובצת באבן חן וכל זה בלי להוציא את סכום הכסף שהייתם צריכים להוציא על טבעת עם יהלום. האבנים מגיעות במגוון רב של גדלים וכל מה שעליכם לעשות רק לבחור את הגודל והעיצוב שמוצא חן בעיניכם. המבחר הוא גדול, ואתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו את מבוקשכם.

 

טבעת עם יהלום

אם אתם לא מוכנים לוותר על טבעת יוקרתית במיוחד, טבעת יהלום היא בדיוק מה שאתם צריכים. אמנם על הטבעת הזו תשלמו מחיר גבוה במיוחד, אבל יש הזדמנויות שעבורן ראוי להשקיע. טבעות היהלום שונות זו מזו בגודל של היהלום ובצבע שלו, ומומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום התכשיטים כדי לדעת שבחרתם את היהלום המתאים ביותר עבורכם.

 

טבעת בצורה ייחודית

אם אתם רוצים קצת לשבור את השגרה, אתם יכולים לצאת מהקיבעון של כולם ולבחור טבעת בצורה לא עגולה. אמנם טבעת עגולה היא הנפוצה יותר אולם בחנויות התכשיטים אתם יכולים למצוא גם טבעות בצורות מעט שונות. בין אם מדובר על ריבוע, עיגול עם פס או אפילו טבעת בצורת לב, שבירת שיגרה היא תמיד מבורכת, ואתם רק צריכים לבחור את הדרך שבה תעשו את זה.

 

לסיכום

בחירה של טבעת מציבה בפניכם אפשרויות אינסופיות. כדי להצליח לבחור את הטבעת הנכונה עליכם להבין קודם כל מה התקציב שעומד לרשותכם ולאחר מכן להבין מה אם מחשפים בטבעת החדשה. בין אם אתם מחפשים משהו יוקרתי, ובין אם הרצון שלכם הוא לשבור קצת את השגרה המשעממת, האפשרויות קיימות, ואתם רק צריכים לבחור ביניהן.

עיצוב טבעת

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים טבעת יהלום
תכשיטים
איך בוחרים טבעת יהלום?

בחירת טבעת יהלום, היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מדוקדק. בין אם זה לרגל אירוסין, יום נישואין או כל אירוע מיוחד, מציאת טבעת היהלום המושלמת

קרא עוד »
עגיל חישוק
תכשיטים
איך לבחור עגילי יהלום?

עגילי יהלום היא אחת המתנות הנפוצות והמתאימות לימי הולדת וימי נישואין. כמובן, ישנם כאלו שמפנקים גם את אימא שלהם ביום האם, או סתם חברה שרוצה

קרא עוד »
פולוסה