חיפוש
חיפוש

הטרנד החם הבא לימי הולדת

ככל שהבנות הצעירות שלנו גדולות ומתקרבות לנעוריהן, הן מתעניינות יותר ויותר באלמנטים מעולם הבגרות.

לכן, מסיבות ימי ההולדת כבר אינן יכולות להיות רק נסיכות וקסמים אלא חייבות להיות גם בוגרות יותר.

בנוסף לזה, בשנה המאתגרת האחרונה, הדרך בה אנו חוגגים ימי הולדת מעט השתנתה ואתה הגיע הטרנד החם הבא: ספא.

כולנו זוכרות שכילדות צעירות תמיד רצינו כבר להיות גדולות. לשים את האודם והעקבים של אימא, להכין מסיכות טיפוח ביתיות, ולדמיין שאנחנו מרכז תשומת הלב ביום ספא וכיף רק בשבילנו במקום אקסקלוסיבי. ובכן, כיום המצב לא שונה, אך לאחר שנת מגפה, שלא לגמרי חלפה, ובהתאם לגילן הצעיר של הקטנות שלנו, לשלוח אותן ליום כיף בספא יכול להוות הימור על בריאותן.

בהתאם למצב שהתפתח, הגיח לעולם הטרנד החם בא בימי הולדת לבנות צעירות והוא יום הולדת ספא שיכול להתקיים בבתינו ממש, ומעניק לילדת יום ההולדת וחברותיה, את החוויה המלאה, ואפילו יותר!

 

מה כולל יום הולדת ספא?

מיקום:

חשוב לזכור כי נוכל להחליט היכן יתקיים האירוע, אבל אינו יכול להתקיים במקומות ציבוריים. לכן נוכל לבחור את חצר ביתנו, הבית עצמו, חדר אירועים בבניין, או לפי השכרה.

 

ארגון ועיצוב:

לאחר שנחליט על כמות המוזמנות, המפעילים שלנו ידאגו לכל, החל משליחת הזמנות מעוצבות במיוחד, עד לקישוט המקום כולו בהתאם למסיבת ספא. בנוסף, במהלך האירוע תהיה הגברה ומוזיקה.

 

הפעלה:

החלק הכי מיוחד באירוע כולו הוא ההפעלה. במסגרת המסיבה הבנות יחוו את מסיבת הספא של חלומותיהן, ובה יוכלו להתנסות בפינוק של מסיכות וקרם לחות, משחקי חברה מעצימים, אביזרי ספא ואופנה לכל משתתפת, ומסיבת ריקודים משחררת ומהנה.

 

מזכרות:

כל משתתפת תעזוב את המסיבה עם מתנה אישית שתקבל, שזו תזכיר לה תמיד את חברתה ואת החוויה הייחודית הזו.

 

אז מה נשאר לעשות?

ובכן, בתור ההורים, במידה ובחרנו להזמין את חווית הספא הייחודית, נוכל להיות בראש שקט לחלוטין ועלינו לדאוג רק למיקום, לאוכל, וכמובן העוגה. את כל ההחלטות הללו יהיה חשוב לבצע בהתאם ליכולת הכלכלית שלנו וכמות המשתתפות הצפויות.

 

אילו עוד טרנדים קיימים כעת?

מסיבת ספא היא כמובן לא הנושא היחיד שסביבו ניתן לנהל מסיבת יום הולדת. מסיבות נושא, וסדנאות הן הטרנד המוביל כרגע במסיבות ימי הולדת ונראה כי הוא כאן כדיי להישאר.

ילדינו נהנים מחוויות ייחודיות אשר דרכן הם מסוגלים להביע את עצמם וליצור דברים, ולא רק לחוות. ישנם מגוון נושאים אשר בהשראתם ניתן להזמין הפעלה מאורגנת וייחודית, דוגמת נסיכות, גיבורי על, פיות, מסביב לעולם, ועוד. בנוסף, סדנאות "עשה זאת בעצמך" גם הן מאד ניכרות בפופולריות שלהן. ניתן להזמין סדנאות לעיצוב אופנה, כוסות, סבון, מוצרי טיפוח, ועוד.

 

לסיכום

הטרנד החם, שנראה כי יישאר לתקופה הקרובה, הוא מסיבות נושא, וסדנאות. במידה וילדינו הגדלים מעוניינים בנושא מסוים נוכל לערוך להם מסיבה מיוחדת בהתאם, אשר בה ירגישו כי הם במרכז תשומת הלב. בנוסף, האורחים שלנו יעזבו את המסיבה עם מזכרות אישיות אשר הם יצרו בעצמם ובעיקר עם זיכרונות טובים. מסיבת ספא היא מיוחדת בעיקר בעבור הנערה הקרובה לגיל ההתבגרות, היות ומסיבה זו משלבת את הילדות עם הבגרות, ומאפשרת לבתנו לחוות גיבוש עם חברותיה במסגרת מרגיעה ומלהיבה.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה