חיפוש
חיפוש

היתרונות ברכב חדש

לאחרונה נראה כאילו כבישי ישראל התמלאו ברכבים חדישים מהניילונים, וכשמסתכלים על היתרונות הרבים הנלווים לרכישת רכב חדש, זה בכלל לא מפתיע. בעוד שבעבר רכישת רכב חדש הייתה נפוצה בעיקר אצל שכבות האוכלוסייה האמידות יותר, שוק הרכב כיום מאפשר להרבה יותר אנשים להנות מרכבים חדשים ומכל היתרונות אותם הם מציעים.

אם גם אתם מעוניינים להתחדש ברכב, ולא בטוחים האם לרכוש רכב חדש או משומש, המדריך הזה כאן בדיוק בשביל לעזור לכם להחליט! כשזה מגיע לרכישת רכב, אחת השאלות הנפוצות ביותר היא האם לקנות רכב חדש לחלוטין, או להתפשר על רכב משומש במחיר זול יותר. כיוון שלרוב ההחלטה מושפעת בעיקר מהעלויות הנלוות לרכישת הרכב, אנשים רבים נוטים לא להסתכל על התמונה הגדולה, ולשלם בזול עכשיו על מה שיעלה להם ביוקר בעתיד.

רכישת רכבים חדשים היא כבר ממזמן לא מה שהייתה פעם, והפכה לזמינה בהרבה ממה שהייתה בעבר. למטה, פירטנו עבורכם את ששת היתרונות המרכזיים ביותר מהם תיהנו על ידי רכישת רכב חדש.

  • מגוון רחב של אפשרויות רכישה: כפי שציינו, רכישת רכבים חדשים היא ממש לא מה שהייתה בעבר, ואינה מוגבלת לרכישה ישירה מהיבואן. אף על פי שרכישת רכבים משומשים לרוב תהיה זולה יותר בטווח המיידי, רכישה של רכבים משומשים לרוב אינה מאפשרת פתרונות מימון וליסינג, שהופכים את אופן התשלום על הרכב לזמין ואטרקטיבי הרבה יותר. בעזרת פתרונות מימון, תוכלו להנות מרכב חדש לחלוטין באופן שיהיה נוח לכיס שלכם ולצרכים שלכם.
  • אתם הראשונים שנוהגים ברכב: יתרון בולט נוסף של רכישת רכב חדש על פני רכישת רכב משומש הוא שאתם תהיו הראשונים לנהוג על הרכב שלכם. כלומר, בעוד שאין באפשרותכם לדעת באמת מה עבר הרכב המשומש אותו אתם קונים, אילו תקלות נסתרות עלולות להימצא בו וכדומה, כשאתם קונים רכב חדש אתם יכולים להיות בטוחים שאתם יודעים בדיוק מה מצב הרכב.
  • מצב מכני טוב יותר: כמו כל מכונה, גם רכבים צוברים בלאי במהלך השימוש בהם לאורך זמן. רכבים משומשים, אם כך, נמצאים במצב מכני פחות טוב מרכבים חדשים, מה שמעלה באופן משמעותי את תדירות הטיפולים שהם מצריכים, ובהתאם גם את העלויות הכרוכות בכך.
  • אחריות – יש לכם למי לפנות: כשאתם קונים רכב חדש, אתם מקבלים אחריות מהיבואן על פי חוק. במידה ועלתה תקלה כלשהי בתפקוד הרכב, אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שיש לכם "אמא ואבא" אליהם תוכלו לפנות לטיפול.
  • צריכת דלק: משנה לשנה, יכולות צריכת הדלק של הרכבים משתפרות משמעותית. בהתאם, רכישה של רכב חדש תחסוך לכם כסף רב על דלק, בעוד שרכבים משומשים יצריכו מכם לתדלק בתדירות גבוהה בהרבה.
  • ירידת ערך נמוכה יותר: כשקונים רכב, חשוב מאוד להסתכל גם כמה צעדים קדימה. סביר להניח שבעוד כמה שנים תרצו לקנות שוב רכב חדש ולמכור את הרכב הישן. בעוד שירידת הערך אינה פוסחת הן על רכבים משומשים והן על רכבים חדשים, כל יד שהרכב עובר מורידה את הערך שלו באופן משמעותי, כך שאם אתם הראשונים שמוכרים את הרכב תוכלו לקבל עבורו סכום גבוה בהרבה במעמד המכירה.

רכבים חדשים

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
פולוסה