חיפוש
חיפוש

הכול על ביטוח בריאות

כולנו אחראים לבריאות שלנו וככל שעובר הזמן אנחנו מבינים זאת יותר ויותר. אם בתור ילדים נהגנו לאכול שוקולד ללא הפסקה או כל מיני מאכלים אחרים שמזיקים לבריאות, זה טבעי שעם השנים נעשה את הדברים בצורה אחרת. נקפיד יותר על התזונה, נעשה פעילות גופנית ובשלב מסוים גם נוותר על הסיגריות ואפילו על היין. כל זה נשמע לכם מוכר כי גם אתם עושים זאת? אם כך, זה טבעי לצפות שתרגישו טוב ושתהיו בריאים, אך האמת היא המרה היא שלא הכול תלוי בכם. יש עוד גורמים אחרים שעלולים להשפיע על מצב הבריאות שלכם, כמו לדוגמא: הגנטיקה או החומרים השונים שאליהם אתם נחשפים במהלך חיי היומיום. יש גם קרינה שעלולה לפגוע בבריאות שלנו ועוד אינספור גורמים אחרים, מה שמסביר מדוע כולנו עלולים לחלות ואף להפוך להיות נכים. תוהים מה עושים? מעבר לכך שתוכלו להשתדל להגן על עצמכם יותר, אנחנו מציעים לכם גם לעשות ביטוח בריאות פרטי, ורצוי שהוא יהיה כמה שיותר מקיף, אז למה אתם מחכים?

הכל ביטוח בריאות

דואגים לכם בצורה טובה יותר

לא מעט אנשים מתנגדים לרעיון של ביטוח בריאות פרטי, כי הרי בשביל מה אנחנו חיים במדינת רווחה? מדינת רווחה זה אומר, בין היתר, שלכולנו מגיע לקבל טיפול רפואי בעת הצורך, בין אם זה ברמת האשפוז בבית החולים ובין אם זה ברמת התרופות השונות. עם זאת, כולנו גם יודעים לומר, באותה נשימה, שלא תמיד הביטוחים הציבוריים מספיק טובים ולא תמיד קופות החולים יכולות לסייע. מה עושה אדם שנמצא בתור להשלת איבר? או אדם שצריך מימון לתרופה שאינה נמצאת בסל התרופות? האם בכל אותם מקרים זה הגיוני להשלים עם הידיעה הברורה שיש מזור לכאב אך אין לנו איך לממן אותו? כמובן שלא. לכן חשוב כל כך לעשות ביטוח בריאות שכן עם ביטוח בריאות מקיף החיים יכולים להיראות אחרת. יתרה מכך, לא פעם ביטוח בריאות זו הדרך להציל חיים ולכן ברור מדוע כל אחד מאיתנו צריך שיהיה לו ביטוח שכזה.

האם כל חברת ביטוח תיתן לכם את אותו סוג של פוליסה?

התשובה היא לא. ראשית, לכל חברת ביטוח יש מוצרי ביטוח קצת אחרים ושנית, כל פוליסת ביטוח יכולה להיות אחרת. יש פוליסות שכוללות רק את הקידום בתור ההשתלות ואילו פוליסות אחרות שיכולות לממן ללקוח גם השתלת איבר בחו"ל. יש מקרים שבהם כל התרופות באשר הן נכללות בפוליסת הביטוח לעומת מקרים אחרים שבהם מדובר רק על תרופות ספציפיות. כמוכן שיש גם הבדלים בין המחירים של הפוליסות הללו וככל שביטוח הבריאות שלכם יהיה מקיף יותר, כך גם המחיר שלו יהיה בהתאם. בנוסף, כמובן שגם השאלה אצל איזו חברה אתם רוצים להיות מבוטחים תוכל להשפיע על המחיר הסופי, מה שמסביר מדוע כדאי להשקיע מחשבה בעניין. קחו בחשבון, בעת בחירת חברת הביטוח שלכם, לא רק את השאלה כמה תשלמו על הביטוח אלא גם האם חברת הביטוח מספיק טובה ואמינה. האם יש לכם על מי לסמוך? והאם תקבלו מענה מהיר ועזרה מקצועית ברגע האמת או שחברת הביטוח תתנער מהמחויבות שלה כלפיכם? למידע נוסף.

 

אולי יעניין אותך גם

ניתוחים
כללי
רשלנות רפואית בניתוחים

ניתוחים הם הליכים רפואיים מורכבים אשר טומנים בחובם סיכונים רבים. למרות המקצועיות והמסירות של צוותי הרפואה, לעיתים מתרחשות טעויות רשלניות במהלך ניתוחים, אשר עלולות לגרום

קרא עוד »
פולוסה