חיפוש
חיפוש

 הכירו את ברנדילס!

מבצעי נובמבר כבר בפתח, ואתם בטוח לא רוצים לפספס את הסיילים הקרובים. אז לפני שאתם ממהרים לפשוט על החנויות עם מחירי החיסול, אתם חייבים להכיר את ברנדילס!

מדובר במהפכת נעליים חדשנית, המשלבת בתוכה איכות, ונוחות. ברנדילס נולדה כדי להעניק לכם את מותגי ההנעלה האיכותיים ביותר, במחיר שלא משתמע לשני פנים. בין המותגים נוכל למצוא את מותג הנעליים הידוע – "ניו באלנס". מה מבדיל את חברת הענק? ולמה זו הרכישה הכי חכמה שתעשו בזמן הקרוב? בואו נכיר את ברנדילס מקרוב.

 

ניו באלנס – NEW BALANCE

ענקית הנעליים הידועה ניו באלנס, נכנסה לחיינו בסערה אי שם לפני 80 שנה בתחום ההנעלה והביגוד הספורטיבי. מאז עברו מים בנהר ונעלי ניו באלאנס הפכו כבר למותג מצליח ומשגשג. הענקית "ניו באלנס" ידועה בנוחות הנעליים, ובאיכות הגבוהה שמייצרת את הבידול שלהן משאר חברות הנעליים המוכרות.

מטרת החברה היא להעניק נוחות מושלמת לכל אדם ולהתאים את צורת הנעל כמו כפפה לכף הרגל של הלקוח.

אז בין אם מדובר בנעל ספורטיבית המותאמת לאתגרים ולתרגילים שונים עבור ספורטאים, ובין אם לפעילות יום יומית רגילה ונעלי ספורט אלגנט, במגוון האדיר שמעניקה החברה תוכלו למצוא את הנעל המושלמת לכל פעילות, אז איך ברנדילס נכנסים לתמונה?

 

חנות הברנדילס

הברנדילס הינה חנות אינטרנטית בוטיקית, המשווקת מותגי על ומנגישה אותם לקונים במחירים מטורפים ואטרקטיביים במיוחד. מדובר באלפי סוגים שונים של מוצרים, שמוצעים לכם במחירי עלות ובלי הסתבכות מיותרת עם השילוח.

מוצרי הברנדילס נמצאים בארץ כך שלא תצטרכו לשבור את הראש לגבי מלאי שנגמר, טעויות בזמנה, משלוח שמתעכב ועוד..

החנות הינה חנות אינטרנטית ולא פיזית, כך שבאמצעות הסמארטפון או המחשב הנייד שלכם תוכלו כבר לבצע הזמנה מהירה, תוך כדי ליווי אדיב ומענה מהיר מטעם שירות הלקוחות של החנות.

 

מחירים מנצחים

אז אחרי שננעלתם על נעלי המותג האהוב עליכם, וערכתם קצת סקר שוק, אין ספק שבברנדילס תמצאו את המחירים הכי אטרקטיביים לכל דגמי הnew balance-  .

מדובר כמובן בנעליים מקוריות, המאופיינות באיכות הכי גבוהה בשוק, במחירים מטורפים!

הזולים ביותר בישראל, היכולים להגיע גם עד 60% הנחה!

נוכל למצוא את מגוון דגמי New Balance לגברים, נשים וילדים.

טווח המחירים מגוון ויכול להתאים לכל כיס, המחירים בברנדילס נעים בין 99 ₪ ועד 999 ₪. כמובן שהמחירים משתנים ע"פ סוג הדגם, מידת הנעליים, קולקציית הנעל ועוד..

 

סיכום

אז אם עשיתם סלקציה בארון ונפטרתם מהדגמים הישנים, התחלתם לעשות ספורט בתדירות גבוהה, או שסתם בא לכם להתחדש בעקבות הסיילים המטורפים שמתקרבים אלינו, ברנדילס זו לחלוטין הכתובת עבורכם.

בעזרת כמה קליקים תוכלו לבצע הזמנה מלאה, ולהנות גם משליח עד הבית, וגם ממחירים מטורפים שיחסכו לכם מאות שקלים לטווח הארוך, והאיכות – באחריות!

נעל ממותגת

אולי יעניין אותך גם

גבות
אופנה
העלמת קמטי כעס בין הגבות

כיום ההליכים הקוסמטיים הפכו להיות טרנדיים יותר ויותר ונגישים לכלל האוכלוסייה. נשים רבות בגילאי ה-20 וה-30 לחייהן מבצעות מילוי שקעים בחלקים שונים בפרצוף, בין היתר

קרא עוד »
פולוסה