חיפוש
חיפוש

הכירו את האתר טאצווד

חברת טאצווד נחשבת כיום לחברה המובילה בישראל בתחום של תכנון, עיצוב וייצור של מטבחים כפרים, וכעת באמצעות האתר הרשמי של החברה תוכלו גם אתם להתרשם מהמטבחים המעוצבים של החברה אשר נחשבים לטובים ביותר והמעוצבים ביותר בענף, ללא עוררין .

עיצוב מטבח כפרי מבצעים רק באמצעות חברת טאצ'ווד

חברת טאצווד נחשבת מזה שנים ארוכות לחברה המובילה בתחום של תכנון עיצוב וייצור מטבחים כפריים. החברה, אשר חרטה על דגלה שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר בענף מאפשרת לכם לקבל מעטפת מדויקת המורכבת מאנשי המקצוע הטובים ביותר הכולל אדריכלים, מעצבים, מעצבי פנים, נגרים וכן מתקינים של מטבחים – בסטנדרטים אירופאים מחמירים. ברבות השנים, סיפקה החברה בהצלחה יתרה מאות מטבחים כפריים ללקוחות רבים ברחבי הארץ, כמו גם בעולם, וזאת לאור העובדה כי החברה מבצעת תכנון מדויק של כל שלב בכדי שבסיומו המטבח אשר יתקבל יהיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולשביעות רצונם המלא של הלקוח.

ציור של מטבח

טאצ'ווד – מקצועיות היא שם המשחק

כאמור, באמצעות האתר הרשמי של חברת טאצווד תוכלו להתרשם ממטבחים רבים אותה סיפקה החברה ללקוחות, כמו גם ללמוד על הסגנונות השונים של מטבחים כפריים אשר כוללים סגנון קלאסי, אנגלי, עץ מלא וכו'. בנוסף, באתר ניתן להתרשם מתהליך העבודה של החברה אשר מורכב משלבים ברורים אשר נועדו לגרום לכך שתהליך העבודה על המטבח יתבצע תוך שקיפות מלאה, וכן באמצעות שימוש בחומרי גלם אקולוגים ואיכותיים. על כן, באתר ניתן לראות פירוט מלא של תהליך העבודה אשר כולל תכנון אדריכלי של המטבח, בחירה של חומרי גלם ולאחר מכן ייצור של המטבח הכפרי ע"י נגר מומחה מטעם החברה, בכדי להכניס את הדקויות הקטנות ביותר כפי שנקבעו בתוכנית האדריכלית, ומתוך חשיבות לרמת גימור גבוהה אשר מתבססת על ניסיון, ובעבודת יד קפדנית. בסיום תהליך הייצור, יתבצע תהליך התקנה ע"י צוות אשר מתמחה בתחום, בכדי להבטיח כי המטבח אשר יותקן אצלכם בבית יהיה ברמה הגבוהה והטובה ביותר.

מעוניינים להגשים חלום ולעצב מטבח כפרי? כעת יש לך את הדרך

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של חברת טאצווד בכתובת https://www.touchwood.co.il, לבחון את גלרית הפרויקטים העשירה של החברה כמו גם את תהליך העבודה, ולאחר מכן למלא טופס באתר אשר כולל שם, איימיל, טלפון ולאחר מכן להשאיר הודעה, ולאחר מכן נציג ישוב אליכם בהקדם כדי להתחיל ולקדם את החלום שלכם – מטבח כפרי מעוצב עד הפרטים הקטנים ביותר, וזאת על מנת שתוכלו להגשים חלום ולקבל בבית שלכם מטבח כפרי אשר מורכב כולו מחומרי הגלם הטובים ביותר בענף ותוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר, בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בתבונה עם חברה מקצועית ומובילה בתחומה. קדימה, למה אתם מחכים? נציגנו מחכים רק לכם!

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה