חיפוש
חיפוש

הכירו את המכללה המובילה ללימודי הסייבר!

בשנים האחרונות ישנה התעניינות רבה בכל הנוגע ללימודים בתחום הסייבר. אפשר להבין די בקלות את העניין. שכן, יש צורך במומחים בתחום באופן מידי. ישנן לא מעט תקיפות סייבר או כאלו שמאיימות להגיע, ומדינת ישראל צריכה גב חזק שישמור על הרשת שלה מוגנת מפני פורצים. יצאנו לבדוק מהי המכללה המובילה ביותר בתחום שממנה יוצאים הסטודנטים הכי מקצועיים וחזרנו עם שם שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו קודם את הסטודנטים שעזרו לנו להגיע למסקנות בנושא

קוראים יקרים, אנו צריכים להציג בפניכם תחילה את האנשים שעזרו לנו להגיע למסקנות בכל הנוגע למכללה הנבחרת. היינו צריכים לפנות אל מי שמכירים את התחום מקרוב, כדי שנוכל לקבל מידע חיוני בנושא. לכן, פרסמנו פוסט בקבוצות של עובדים בתחום הסייבר בפייסבוק וביקשנו לדעת מי עובדים בחברות X, Y  ו – Z. מדובר בחברות הכי חמות במשק שהתבקשנו שלא להציג את שמן. כך שבעצם, ריכזנו את המקומות שבהם למדו אותם סטודנטים שעובדים כיום בחברות המובילות ביותר בשוק וגילינו שיש מכללה אחת שמובילה על כולם. שכן, ממנה, יצאו מרבית הסטודנטים. רוצים לדעת באיזו מכללה מדובר? קראו את הפסקה הבאה ותגלו.

 

תכירו את המכלה המובילה ביותר ללימודי סייבר בארץ

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין מיד כי המומחים שעובדים כיום בתחום הסייבר הם מי שעברו לימודי סייבר בקרנליוס. סביר להניח ששמעתם לא מעט על מכללת קרנליוס שידועה כאחת המובילות בתחום. המכללה מאפשרת לכל סטודנט להכיר את עולם אבטחת המידע תוך ידיעה כי צריך לצאת מחוץ לקופסא כדי להגיע להישגים גבוהים.

 

למה דווקא קרנליוס?

שאלנו את הסטודנטים לשעבר (כיום עובדים בחברות המוכרות במשק, להזכירכם) מה גרם להם להגיע דווקא אל מכללת קרנליוס. קיבלנו המון תשובות ובחרנו להציג בפניכם את הנפוצות ביותר:

  1. בגלל היחס לכל סטודנט
  2. בגלל המרצים המקצועיים
  3. בגלל ההכוונה (רבים מהסטודנטים הגיעו אל המשרה המיועדת לאחר שנציג מטעם המכללה סייע להם בכך).

 

בחירה בקרנליוס – תאפשר לכם להיות מומחים בתחום

קראנו חוות דעת של סטודנטים על המכללה כדי שנוכל להציג בפניכם פרטים נוספים וגילינו עובדה חשובה שספק אם הסטודנטים במכללה בכלל מודעים אליה. מסתבר שמכללת קרנליוס הינה בעלת סמכות רשמית מטעם המדינה. ניתן בעצם לומר שיש פיקוח של משרד העבודה על המכללה וזה הצינור בעצם שמאפשר לה בסופו של דבר לכוון סטודנטים אל העבודות הנחשקות ביותר. אם לא די בכך, המכללה מאפשרת לכל סטודנט לקחת חלק בקורסים מעשיים. כך שהם יכולים לעבוד במעבדות ולקבל ניסיון מעשי תוך ביצוע סימולציות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את המכללה המובילה ביותר ללימודי הסייבר בישראל. כעת, כשאתם מכירים את קרנליוס מקרוב, נותר לכם רק לפנות אל נציג מטעמה ולקבל פרטים אודות הקורס הקרוב של סייבר ואבטחת מידע.

מגן

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה