חיפוש
חיפוש

הכירו את השיטות היעילות ביותר לאילוף כלבים

אימוץ כלבים זאת פעולה שדורשת המון אחריות והשקעה.

אחד הדברים החשובים שצריך לעשות כשמאמצים כלבים למשפחה זה אילוף.

כדי לשמור על מערכת יחסים קשובה של הכלב עם בעליו, צריך לאמץ שיטת אילוף מתאימה שתלמד אותו מה מותר ומה אסור.

יש המון שיטות יעילות לאילוף כלבים, המשיכו לקרוא כדי לגלות אותן.

יש כל כך הרבה סוגים של שיטות אילוף כלבים שיאפשרו לכם לאלף את כלבכם למשמעת שבה הוא יבצע את הפעולות הרצויות לפי ההוראות שתתנו לו.

 

אספתי לכם את השיטות המועילות ביותר כדי שתצליחו לאלף את הכלב שלכם בצורה הטובה ביותר:

מרכזים מקצועיים לאילוף כלבים

מרכזים מקצועיים לאילוף כלבים כמו אילוף כלבים LADOG הם שיטה מהירה ויעילה משום שהצוותים יודעים להתאים את סוג האילוף לכלב שלכם ולהבטיח תוצאות שיביאו את הכלב שלכם לחינוך האולטימטיבי.

שיטה המשלבת אילוף פרטני וקבוצתי על ידי מאלפים מקצועיים שמכירים ויודעים גם לטפל בבעיות התנהגות מורכבות.

 

חטיפים כחיזוק על התנהגות טובה

כאשר כלבים מקבלים על התנהגות טובה פרס, במקרה שלהם, חטיפים, הם זוכרים על מה הם קיבלו אותו וחוזרים על אותה התנהגות. כל בני המשפחה צריכים להשתמש באותה שיטה ועל אותה ההתנהגות טובה.

 

שיטת המראה לחינוך הכלב

שיטת אילוף מתוחכמת שבה הכלב לומד מהתבוננות וחיקוי של האדם השני שמאלף או כלב אחר. הכלב יבין שהיריב שלו מקבל תגמול על התנהגות טובה וינסה לחקות אותו. זוהי שיטה הנקראת ״שיטת המראה״ כי היא משקפת לכלב את ההתנהגות הרצויה.

 

שיטה המבוססת על מערכת יחסים בין הכלב לבעליו

לא סתם אומרים שהכלב הוא חברו הטוב של האדם, אם תשמור איתו על מערכת יחסים מכבדת והוגנת, הוא יקשיב לך ויכבד אותך. הבעלים לומד להכיר את האופי של הכלב ומה נותן לו מוטיבציה, וכך הוא יכול להתנהל מולו בצורה נכונה יותר.

בנוסף, התנהגות לא טובה לא תוביל לעונש אלא לתהליך שבו הבעלים ינסה להבין מה הסיבה שהכלב יתנהג לא טוב וינסה לתקן את המצב.

 

שימוש באביזרי אילוף

קליקר זה אביזר אילוף ממתכת שכשלוחצים עליו הוא משמיע קול מתכתי. כשאנחנו משמיעים את הצליל על התנהגות טובה, הכלב יודע שזה סימן לכך שהוא עשה משהו נכון שעליו הוא יקבל צ׳ופר. הוא זוכר על מה הוא קיבל פרס וחוזר על אותה התנהגות שוב ושוב, וכך הוא מתרגל ומציית לחוקים של בעליו.

 

שימוש בשפת גוף

שפת הגוף מאוד חשובה ליצירת תקשורת נכונה עם הכלב, שמירה על עמידה יציבה וגב זקוף תעזור לכלב שלכם לראות בכם מנהיג מוביל ולציית לפקודות שלכם.

 

בסוף זה עניין של הרגלים

על ידי בניית הרגלים טובים ושימוש באחת שיטות האילוף שהצגתי לכם במאמר, תצליחו לחנך את הכלב שלכם ולהוביל אותו למשמעת גם בלי הפעלה של כוח והתאמצות.

בעל חיים

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה