חיפוש
חיפוש

הכירו את חברת ג'נסיס למיתוג עסקי

מיתוג עסקי הוא אחד מהשירותים העיקריים הנדרשים לעסק מתחיל או לעסק שמעוניין להתפרסם ולהופיע בעמוד הראשי של גוגל.

חברת ג'נסיס תגרום לחשיפת העסק שלכם באמצעי המדיה הדיגיטלית להפוך לכזה. הכירו את חברת ג'נסיס למיתוג עסקי.

 

קצת על ג'נסיס – חברה למיתוג עסקי

Genesis היא חברה למיתוג ושיווק עסקי כבר מ-2007 המעניקה קורת גג אחת לכל הקשור במיתוג עסקי. מדובר על מיתוג ויזואלי באמצעות בניית אתרים והדגשים מקיפים של שיווק דיגיטלי במדיה החברתית האינטרנטית שתביא לעסק שלכם חשיפה ותיצור מעגל לקוחות אותו אתם מחפשים לעסק שלכם. בין אם מדובר על עסק גדול או קטן, חברה בע"מ או עוסק מורשה, הצוות של ג'נסיס יענה על הצרכים האינדיבידואליים של העסק בכל תחום. ההצלחה של העסק תלויה במיתוג ובפרסום שלו ועם הניסיון אותו צברה ג'נסיס במהלך השנים בעולם הדיגיטל, ניתן לומר שההצלחה מחכה לכם מעבר לפינה עם המיתוג הנכון. לעומת המתחרים שלה ג'נסיס עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות חסרות תקדים וייחודיות שיצעידו את העסק שלכם קדימה.

 

במה עוסק מיתוג עסקי של ג'נסיס?

מיתוג עסקי איכותי צריך לגעת בכל עולם הדיגיטל בצורה מקיפה ונרחבת. רק חשיפה אורגנית בגוגל או רק מיתוג ויזואלי של מוצרים אינו מספיק כבר. כיום הרשתות החברתיות הן אלו בהן נמצאים הלקוחות שלכם ועם קמפיין נכון ניתן לחשוף את העסק ולשמור על הקיים. מדובר על קמפיין ממומן, קמפיין שיווק חוזר, קידום תכנים באתר העסק, בבניית אתר תדמיתי יעיל ודרכים נוספות שיביאו להתייעלות תהליך המכירות של העסק ולהרחבת קהל היעד שלו. בהנחה שיש לכם אתר פעיל ואורגני אליו מגיעים לקוחות באמצעות קמפיין ממומן אך הוא אינו מספק מבחינת דפי נחיתה והלקוחות לא משאירים לכם הודעות באתר, חברת ג'נסיס תדאג לתפוס את הלקוחות שלכם בדרכים מקוריות ויצירתיות שיגרמו להם להשאיר את ההודעות וליצור איתכם קשר.

 

שיווק דינמי מוביל להצלחה

בשונה מרימרקטינג שיווק דינמי הוא שיווק הנכנס גם לרשת החברתית ומוביל את הלקוחות אל האתר שלכם כדי לרכוש את מה שהם צריכים באמת. זוהי דוגמה לרכישה באמצעות מודעות המופיעות באתר שלכם אך לא הביאו לרכישה מיידית. כאשר המודעות צצות גם ברשת החברתית הן מתזכרות את הלקוחות  וממקדות אותן לחזור לאתר שלכם ולא לאתרים של המתחרים שלכם. זאת אומרת שלא מספיק לבקר באתר או לקיים איתכם אינטראקציה באמצעות עמוד נחיתה, אלא להביא לרכישה. באותה נשימה ג'נסיס תדאג גם להגדיל את התוצאות של המימון הדיגיטלי ברשתות החברתיות. לדוגמה, קמפיין לינקדאין הוא קמפיין ממומן שמציף את העסק בפניות במידה והוא מתאים לתחום ולמה שהעסק מוכר. לפיכך, קידום עסקי צריך להיות בהתאמה אישית לתחום העסק ולקהל היעד שלו. על מנת להשיג את המטרות שלכם, ההמלצה היא לפנות לחברת ג'נסיס המובילה בתחום.

 

אתר מקודם

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה