חיפוש
חיפוש

הכירו את מערכת המים התת כיורית

מים חיים לעולם, הם הבסיס לקיום שלנו על פני כדור הארץ. שתיית מים היא הכרחית לשמירה על בריאות הגוף ועל החיוניות לתפקוד יום יומי. מעבר לחובת השתייה, חשוב להקפיד גם על איכות המים. מי הברז בארצנו זקוקים לסינון כדי להיות ראויים להיקרא מים בריאים. לשם כך יצרו את מערכת המים התת כיורית, שמשנה את כל מה שידעתם על מי ברז.

 

מי שתיה

בכל מקום בו יש אנשים, קיים צורך במים מטוהרים וראויים לשתייה. מי הברז בבתים שלנו אמנם ראויים לשתייה, אך אינם המים הבריאים ביותר שנוכל להכניס לגופנו. מי הברזים מלאים באבנית ובחומרים נוספים שכדאי מאוד למנוע אותם ממערכת העיכול. מערכת מים תת כיורית היא הפתרון המושלם עבור מים נקיים, צלולים ובריאים הרבה יותר.

 

מהי מערכת מים תת כיורית?

מדובר במערכת קומפקטית וקלה להתקנה ולתפעול שמותקנת מתחת לכיור. המערכת כוללת מיכל קטן שמחובר למערכת המים וממוקם מתחת לכיור. המיכל מכיל בתוכו מסננים עומתיים וחומרי ריכוך שדרכם עוברים המים, ושם הם גם משנים טמפרטורה למים קרים או רותחים. בנוסף, על השיש מותקן ברז מעוצב שדרכו זורמים מי השתייה הנקיים והצלולים.

 

מה עושים האבנית?

אחת הבעיות העיקריות שיש במי הברז שלנו, היא האבנית בכמות שאי אפשר להתעלם ממנה. האבנית משפיעה על טעם המים לרעה באופן ניכר, ויוצרת טעם לוואי, ובנוסף אינה בריאה למערכת העיכול. בכל פעם שמרתיחים מים בקומקום, ניתן לראות את משקע האבנית שהמים משאירים אחריהם. עם הזמן גם מהקומקום יוצאים מים עם אבנית ומשפיעים לרעה על טעם הקפה שלכם.

 

שמים סוף לאבנית

מערכת המים התת כיורית נותנת מענה מושלם לבעיית האבנית במים. המסננים העוצמתיים של המערכת מוציאים את המים נקיים מאבנית וכך הופכים אותם לטעימים ובריאים הרבה יותר. בפעם הבאה שתכינו קפה, לא רק שלא תצטרכו להמתין לרתיחת המים, אלא גם תוכלו להיות בטוחים שהם נקיים מאבנית. תהיו בטוחים שהקפה של המערכת התת כיורית טעים הרבה יותר.

 

אסתטיקה ומשטחים פנויים

יתרון משמעותי נוסף שחייבים להדגיש לגבי מערכת המים התת כיורית, הוא עניין האסתטיקה שנשמרת במטבח,ומשטחי השיש הפנויים שהוא משאיר. ההתקנה של מערכת המים התת כיורית מתבצעת מתחת לכיור ולא תופסת מקום נוסף במטבח. הברז, דרכו יוצאים המים המסוננים, מותקן על השיש והוא קטן, יפה ומשתלב עם עיצוב המטבח. בקיצור, יופי ואיכות במוצר אחד מושלם.

 

לסיכום

אם אתם רוצים לשתות יותר מים, ולהכניס לגופכם מים בריאים יותר, ועם זאת לשמור על מטבח יפה ופנוי, מצאנו את המוצר המנצח. מערכת המים התת כיורית נותנת מענה מושלם למים מסוננים, צלולים וטעימים, קרים או רותחים. אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אל תתפשרו על פחות ממוצר מושלם, שבנוסף, קל ונוח לשימוש. גם התחזוקה של המערכת פשוטה וקלה, העיקר שיהיה לרוויה J

ברז מים

 

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה