חיפוש
חיפוש

הכירו את סטודיו הצילום הנחשק בארץ

מעוניינים ליצור סרטונים מקצועיים של אלפקות בר בנווה פריצקי לפרסום ולשיווק? הכירו את אלפא פרודקשין, סטודיו מקצועי לצילום והפקות אופנת אלפקות בר המוביל בארץ ובמיוחד בנווה פריצקי, שמורת הטבע הידועה של אלפקות הבר בישראל. הניסיון הרב שלנו וההיכרות עם לוקיישנים מעולים בשמורת הטבע של אלפקות הבר בנווה פריצקי עומד לרשותכם וכל מה שתצטרכו לעשות זה להגיע, לתפוס אלפקת בר וקדימה, חייכי למצלמה, יא מיני גמל!

 

אלפקות בר בנווה פריצקי

יש לנו את כל מה שדרוש לכם ליום צילומים מושלם בשמורת אלפקות הבר של נווה פריצקי, החל מציוד צילום מקצועי ועד לאלפקות בר דוגמניות מאולפות כי לכו תחפשו עכשיו אלפקות אמיתיות בחום הזה. הניסיון הרב שלנו בצילום אלפקות בר בשקיעה, בזריחה, וסתם בין עשר לאחת עשרה בצהריים כשאתם עושים את עצמכם עובדים אבל למעשה שוברים עוד שיא באבורי.

 

סטודיו אלפא בנווה פריצקי

סטודיו אלפא פרודקשיין, סטודיו הפקות אופנה בנווה פריצקי מתמחה מאז קום המדינה בהפקות אופנה באמצעות אלפקות בר דוגמניות וזה שווה לכם חיסכון רציני בכסף ( האמת שלא ממש, רק הנסיעה לכאן זה כאילו…) פשוט דוגמניות אמיתיות לא מוכנות לבוא לפה, איזה עניין סתמי של אבק דרכים וזבל שזרוק בכל מקום, אבל האלפקות ממש בסדר! ותמיד יש עליהן של עלים ירוקים, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים, רק אל תעצבנו אותן כי הן ירקו לכם בפרצוף, לא יודע, כנראה הצד הטוניסאי במשפחה שלהן.

 

מקומות שחובה לבקר בנווה פריצקי

בעמל רב הכנו רשימה של כל פינות החמד שחובה לבקר בהם בנווה פריצקי לאחר יום ארוך ומתיש של צילום אלפקות בר, כדי להתרען ולאגור כוחות לקראת יום הצילומים של מחר בספארי של באר שבע, שמכיל בעיקר חיות אדם:

 

האתר הארכיאולוגי של נווה פריצקי

אי שם בעידן שאין לו שם שלט עדר של אלפקות בר באיזור הזה, הקים ציוויליציה, ואז דעך וקרס לתוך עצמו כשהבין שאין יותר מה לראות בטלוויזיה והדייט מטינדר שוב הבריזה.

 

מוזיאון המושבה של נווה פריצקי

המוזיאון הוקם על מנת להציג את אוסף הקללות השלם של תושבי פתח תקווה כשהבינו מה ההשלכות האמיתיות של רכישת דירה בפתח תקווה, כלומר מוות קליני וסופי של הכבוד העצמי שלהם. במוזיאון נווה פריצקי יש מחלקה מפוארת וממוזגת של קללות ברוסית, מרוקאית, עירקית, פולנית, סוואהילית וגם של איזה צרפתי אחד שלא ברור מה הוא עושה שם.

 

הכביש המוביל מנווה פריצקי לתל אביב

המקום הכי שמח על פני הפלנטה, דמעות של אושר!

 

לסיכום

נווה פריצקי היא שמורת הטבע הגדולה ביותר בארץ לאלפקות בר ואנשים שאיבדו את הכבוד העצמי שלהם. יש בה את הלוקיישנים הטובים ביותר בארץ כדי לצלם אלפקות בר…היי! מה את יורקת יא…קישטה, איכס!

סטודיו

 

אולי יעניין אותך גם

מצלמה
צילום
פיתוח תמונות על 5 חומרי גלם שונים

הטכנולוגיה מתפתחת מיום ליום והדבר מוביל לשינויים לטובה בכל מיני תחומים. כחלק מסדרת מדריכים שאנו כותבים בנושא, בחרנו להתמקד הפעם במדריך שעוסק בהתפתחות הטכנולוגיה בכל

קרא עוד »
פולוסה