חיפוש
חיפוש

הכירו את רכבי היוקרה החשמליים של DS

כל מי שמסתכל על רכבי היוקרה של DS יבחין מיד בעיצוב הייחודי שלהם, בקווים הזורמים ובתחושת התנועה התמידית. עם צללית של מכונית גראנד טור, מודגשת על ידי עמוד שדרה מרכזי מצופה כרום וצבע מתכתי בלעדי, רכבי היוקרה של DS מעוררים רצון אחד פשוט, והוא לנהוג. אם ברצונכם לשדרג את הרכב שלכם אל רכב חשמלי, יוקרתי, DS הוא הפתרון המושלם.

 

הכירו את טכנולוגית E-TENSE של DS

מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 2 שניות מערכת ההנעה של DS E-Tense Performance מורכבת משני מנועים חשמליים בהספק כולל של 600 קילוואט (250 קילוואט מלפנים ו-350 קילוואט מאחור), המקביל ל-815 כ"ס ומומנט של 8,000 ננומטר. שני המנועים החשמליים הללו, המגיעים ישירות מהפיתוחים של DS Performance, מאפשרים לרכבים המצוידים בטכנולוגיה זאת, להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 2 שניות בלבד. עם הטכנולוגיה החדשנית שמגיע בכל מנוע של רכבי היוקרה של DS.

רכבי יוקרה חשמליים

מראה ספורטיבי – ללא חלון אחורי

העיצוב של הרכבים החשמליים של DS נראה מאוד ספורטיבי ואלגנטי. לפי התמונות, המכונית החשמלית בעלת שתי הדלתות מסתמכת על פתחי פתחי אוויר ופתחי אוויר גדולים בצדדים וחלונות צרים. גם החלק האחורי מציג השראה ממכוניות ספורט מודרניות ומסתמך על מפזר מגושם, נורות LED ענקיות ולכאורה אין חלון אחורי אמיתי.

 

5 יתרונות של הרכבים החשמליים היוקרתיים של DS

כשזה מגיע לרכב חשמלי, לא רק צריכת הדלק נמצאת במקום שבו ידו של רכב חשמלי על העליונה. יש הרבה יתרונות ל רכב חשמלי: למשל, זול יותר לתחזוקה, הם חסכוניים בדלק, עמוסים בטכנולוגיה העדכנית ביותר. לאחרונה נוספו תכונות בטיחות נוספות, על מנת לספק לכם את חווית הנהיגה הבטוחה ביותר, ועוד.

  1. זול יותר לתחזק
  2. אין צורך בדלק
  3. טכנולוגיה חדשנית לנוחותכם (מצלמות וחיישנים)
  4. אמצעי בטיחות מתקדמים (ראיית לילה, סנסורים ועוד)
  5. חסכון בכסף בטווח הארוך

רכבי יוקרה חשמליים

רכבי היוקרה החשמליים של DS

כעת נפנה לסקור את רכבי היוקרה החשמליים של DS.

 

DS 3 CROSSBACK E-TENSE

הג'יפ היוקרתי של DS עם קיבולת טעינה של נסיעה עד 330 קילומטר להטענה אחת. עם טכנולוגיה שעושה שימוש באנרגיה קינטית הנוצרת בזמן הבלימה, ועוזרת לג'יפ היוקרתי הזה לחסוך בהוצאות האנרגיה ואף למחזר את חלק מהאנרגיה במהלך הנסיעה. בליווי של מעל 130 כוחות סוס ועיצוב חלק ומרשים שבוודאי יסובב ראשים ברחוב שלכם.

 

DS 7 CROSSBACK E-TENSE

הרכב ההיברידי היוקרתי של DS, מגיע בגיבוי הטכנולוגיה החדשנית ביותר בענף הרכבים החשמליים. עם מערכת הנעה היברידית וטכנולוגיה מתקדמת שמספקת לכם איכות נהיגה ברמה שלא הכרתם.

 

לסיכום

עד שנת 2025 כל הרכבים של DS הולכים להיות 100 אחוז חשמליים, עם העיצובים המודרניים של החברה. גם אתם יכולים ליהנות מחוויית נהיגה שאין לה מתחרים.

רכבי יוקרה חשמליים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה