חיפוש
חיפוש

הכל על בחירת קרקע להשקעה

כולנו מחפשים אחר אפיקי ההשקעה המשתלמים והמניבים ביותר, כאשר אחד מתחומי ההשקעות הפופולאריים ביותר הוא תחום הנדל"ן. יחד עם זאת, השקעות בתחום הנדל"ן דורשות לא מעט כסף והון עצמי. לפיכך, כדאי להכיר את אפשרות ההשקעה עוד בשלבי תכנון הנדל"ן הראשוניים – קרקע להשקעה

 

מהי קרקע להשקעה?

בין אפיקי ההשקעה הפופולאריים ביותר נמצא ענף הנדל"ן, בו המשקיעים נהנים הן מדמי שכירות והן מעליית הנכס, אך כפי שכולנו מכירים היטב, השקעות הנדל"ן השונות כרוכות בסכומים גבוהים במיוחד, אשר אינם תמיד נמצאים עבור המשקיע הסטנדרטי.

לפיכך, חשוב לדעת כי נכסים קיימים אינם אפשרות ההשקעה היחידה בנדל"ן והאפשרות הנוספת, והפופולארית לא פחות, היא השקעה בקרקע חקלאית, העתידה לעבור שינוי ייעוד ולהיות בעתיד חלק מפיתוח עירוני ושטחי מגורים. למעשה, קרקע להשקעה היא השקעה קטנה לטווח הארוך, לה קיים פוטנציאל גבוה במיוחד לרווחים משמעותיים.

הַשׁקָעָה

מהם היתרונות של קרקע להשקעה?

מלבד המחיר הנמוך והמשתלם של קרקעות להשקעה, לרכישת קרקע להשקעה קיימים מספר יתרונות בולטים נוספים:

 

מיסוי נמוך

אחד האלמנטים בהם עלינו להתחשב כאשר אנחנו מחפשים להשקיע בתחום הנדל"ן הוא ההוצאות מסביב ובעיקר, היבט המיסוי. רכישת קרקע הנמצאת בשלבי התכנון הראשוניים שלה, כרוכה במיסוי מופחת בהשוואה לרכישת נכס קיים, דבר המהווה יתרון משמעותי במיוחד.

 

השקעה מקומית

משקיעים רבים המעוניינים להשקיע בענף הנדל"ן, אך ידם אינה משגת לכך, פונים לחפש אפיקי השקעה בתחום הנדל"ן מחוץ לגבולות המדינה ובכך, חושפים את עצמם ללא מעט תרמיות וסיכונים שונים.

 

תשואה גבוהה

מציאת הקרקע הנכונה להשקעה יכולה להניב למשקיעים תשואות גבוהות במיוחד.

 

כיצד בוחרים קרקע להשקעה?

כיום, ניתן למצוא מגוון סוגים של קרקעות להשקעה – קרקעות המיועדות למגורים, קרקעות בעלות ייעוד פיתוח ומסחר וקרקעות חקלאיות. מלבד סוגי הקרקעות השונים, קרקעות להשקעה נבדלות אחת מהשנייה במגוון פרמטרים נוספים, ההופכים יחדיו את בחירת הקרקע המתאימה ביותר להשקעה למשימה מאתגרת למדי.

על מנת לבחור את הקרקע המתאימה ביותר, חשוב לבחון מספר פרמטרים עיקריים: סטאטוס הקרקע וסיכויי ההפשרה העתידיים ומיקום הקרקע. לאחר מכן, חשוב לבחון פיזית את הקרקע ולבקר באזור, כך שתוכלו לעמוד מקרוב על טיב הקרקע ולזהות גורמים מעכבים.

בחר מדינה

רכישת קרקע להשקעה עם חברה מקצועית ומנוסה

על מנת להימנע מטעויות ומצגי שווא שונים, חשוב ומומלץ לרכוש קרקע להשקעה עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום שיווק פרויקטים בנדל"ן. חברה מקצועית ומנוסה בתחום תלווה אתכם לאורך כל תהליך רכישת הקרקע להשקעה, החל משלב אפיון הצרכים, דרך בחירת הקרקע המתאימה ביותר עבורכם ועד לביצוע העסקה בפועל.

 

לסיכום

קרקע להשקעה היא הזדמנות השקעה בנדל"ן לטווח הארוך עם פוטנציאל רווחים גבוה במיוחד. כיום, ניתן למצוא מגוון סוגים שונים של קרקעות להשקעה ובכדי לוודא שעשיתם את הבחירה הנכונה, חשוב לבדוק את סטאטוס הקרקע, מיקום הקרקע וסיכויי הפשרה עתידיים. וכמובן, להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה בתחום שתלווה אתכם לאורך כל התהליך.

בחירת אדמה

אולי יעניין אותך גם

עסקאות בתחום המקרקעין
נדל"ן
מהי עסקת קומבינציה ומה היתרונות שלה?

עסקאות קומבינציה בתחום הנדל"ן הם בעצם הסכמים שבהם בעל קרקע ויזם או קבלן מחליפים נכסים, המאפשרים בנייה של מבנים חדשים על חלקת קרקע נתונה. הרעיון המרכזי הוא שבעל הקרקע מספק את הקרקע, ובתמורה יקבל חלק מהיחידות החדשות שנבנו. הסדר זה יכול להיות מועיל עבור שני הצדדים המעורבים, ומציע שיטה ייחודית לניצול שווי הנכס ללא צורך מיידי בעסקאות מזומן   מה ההבדלים בין עסקאות קומבינציה? קיימים שני סוגים עיקריים של עסקאות קומבינציה, שלכל אחת מהן מערך המאפיינים וההשלכות שלה, במיוחד בנוגע למיסוי. "עסקאות המכירה המלאות" כרוכות בהעברת כל הקרקע ליזם. לעומת זאת, במסגרת "עסקאות מכר חלקיות" היזם מקבל רק חלק מהקרקע.   מהן השלכות המיסוי בעסקאות?

קרא עוד »
עורך דין מקרקעין
נדל"ן
5 סיבות לפנות לעו"ד מקרקעין

עורכי דין המתמחים במקרקעין הפכו להיות חיוניים בעסקאות נדל"ן בישראל. בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאי קרקעות, בנייה, מיסוי ועוד. במאמר

קרא עוד »
פולוסה