חיפוש
חיפוש

הכל על מטבעות הקריפטו

מטבעות הקריפטו הפכו להיות ללהיט בשנים האחרונות. הדבר גורם לרבים לתהות מה הם המטבעות האלו? מה הם שווים? והאם באמת יש בהם פוטנציאל רווח אדיר כמו שכולם טוענים? יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להכיר את המטבעות מקרוב ואנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל המידע שנגלה לנו במהלך החיפושים.

 

בואו נציג קודם את ההגדרה של הקריפטו

אי אפשר לכתוב על מטבעות קריפטו מבלי להסביר באופן מעמיק מה זה בכלל אומר. כדי שתוכלו להבין מה זה מטבעות הקריפטו, צריך להבין קודם כל את המשמעות והשימוש של המטבעות שמוכרים לנו. מטבעות הכסף שרבים מאתנו משתמשים בהם כיום הם בעלי שימוש אחד עיקרי – לרכישה של שירותים שונים ומוצרים.

ככל שהשנים עברו, אנשים גילו שהמערכת הכלכלית נהיית מורכבת יותר ויותר. כלומר, יש תהליכי אינפלציה וריבית שגורמים לכסף להיות שווה יותר מסחורה ממשית. כך שבעצם, הכסף הפך להיות בשנים האחרונות להילך חוקי. תוהים מה זה אומר? הכוונה היא שהשווי של הכסף נקבע על ידי המדינה. כסף זה מכונה לא פעם בשם "כסף פיאט" והמשמעות שלו היא "כך זה יקרה".

קריפטו

המצב היה שונה אי שם בשנת 2009

אם חשבתם שהקריפטו תמיד שלט בשוק, אז כדאי שתחשבו שוב. שכן, עד לשנת 2009 (ממש לא מזמן) הקריפטו היה בעצם מטבע בלעדי שהשתמשו בו בעיקר אנשים וחברות גדולות במשק. אבל במהלך תקופה מסוימת, העולם פשוט השתנה. כך שבאופן מפתיע, נוצר מטבע חדש. כזה שלא מופק באופן ששווה ערך למוצרים ושירותים שניתנים לנו ביום יום. מדובר בכסף שיש לו ערך גבוהה הרבה יותר ואין לו פיקוח בכלל על ידי רשות מסוימת. כן, אתם חושבים נכון – מדובר במטבע קריפטו.

 

מדוע קוראים לקריפטו כך?

השם של הקריפטו נובא מתוך המושג המוכר "קריפטוגרפי". אם אתם חובבי סדרות או סרטי דרמה, אתם בטח יודעים שהמשמעות של המילה בלועזית היא – מוצפן. מדובר בעצם במטבע ייחודי שמשמש למניעה של התכנות המצבים הבאים:

  • גניבה של מטבעות
  • העתקה של מטבעות

קריפטו

כדאי להשקיע בקריפטו?

אם הגעתם לכאן, אתם בטח רוצים לדעת אם כדאי להשקיע בקריפטו. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שהמטבעות הקסומים הללו שווים לא מעט. יש מי שאומרים שהם החלוצים של כלכלת העתיק. הבירור שערכנו בנושא גרם לנו להבין כי משתלם להשקיע במטבעות הללו. שמענו על לא מעט חבר'ה צעירים שיש להם היום מיליונים רק בגלל שהם קנו כמה מטבעות לפני כמה שנים. בכל אופן, אנחנו לא כאן כדי לייעץ. אנחנו כאן כדי לכוון אתכם ולומר שאם אתם מעוניינים להשקיע, כדאי שתבררו פרטים מעמיקים יותר עם מומחים בתחום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את כל הדברים החשובים באמת על מטבעות הקריפטו. מקווים שנהניתם, נתראה במדריכים הבאים בנושא.

קריפטו

אולי יעניין אותך גם

פולוסה