חיפוש
חיפוש

המדריך המלא לגיזום עצים

יש לכם בגינה עץ שמפריע לכם כי הוא מסכן אתכם או את הרכוש שלכם? העץ חולה או שיש עליו הרבה יותר מידי פירות? האמת היא, שלא חסרות סיבות שבגללן אנשים חושבים לגזום עצים וחשוב לדעת איך באמת עושים את זה. עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות לתהליך גיזום עצים נכון.

 

הגדרת סיבת הגיזום

אם נעשה השווה בין כריתה של עץ בשלמותו ובין גיזום של מספר ענפים, אנחנו נראה שכמעט תמיד כאשר מדברים על גיזום לא מאסיבי מידי ניתן יהיה לעשות זאת בצורה חוקית בלי בעיות מיותרות. מה שכן, רגע לפני שאתם לוקחים מסור ומנסרים עצים ככה סתם, אתם חייבים להבין: יש צורך להגדיר את הבעיה. העצים, למרות שהם עלולים לגרום לנו לבעיות ולצרות מסוגים שונים, גם חשובים מאוד לעולמנו ולכן אי אפשר ככה סתם ללכת ולגזום או לכרות עצים. האם במקרה שלכם אתם רוצים לגזום את העצים בגלל בעיות שונות של סכנה? או שאולי מדובר על עניין של אסתטיקה? יש מקרים שבהם נרצה לגזום חלק מענפי העץ רק כי הוא מסתיר לנו את הנוף אך במקרים אחרים הוא עלול להוות מפגע של ממש.

 

בוחרים את אנשי המקצוע המתאימים

לגזום עצים זה לא משהו שאפשר לעשות לבד. לפני הכול, צריך ידע בתחום הזה ובנוסף, כמובן שצריך גם ציוד מתאים. לא לכל אחד מאתנו יש בבית מסור גדול שבעזרתו הוא יוכל לגזום ענפים של עץ ואין כל טעם לסכן את עצמכם תוך כדי המשימה הזאת. כדאי לדעת שיש לא מעט מומחים שעוסקים בתחום הזה בישראל ולכן שווה לעצור ולבדוק תחילה אל מי אתם פונים. הרעיון הוא לבחור אנשי מקצוע שעובדים אך ורק בצורה חוקית, שמביאים איתם ידע של שנים ושיוכלו לטפל בעניין מתחילתו ועד סופו. זה אומר, לדוגמא, שלא יגזמו לעץ שלכם כמה ענפים וישאירו אותם זרוקים בגינה. לכן גיזום עצים שי לעץ זו בחירה טובה, כי כאן תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את כל השירות הדרוש לכם בהקשר של גיזום עצים.

 

כמה עולים שירותי גיזום?

זה ברור שאם בגינה שלכם יש צורך לבצע מספר עבודות גיזום, תרצו לעשות הכול בבת אחת ולא לשלם על זה יותר מידי. כדאי לדעת שיש כמה גורמים שיכולים להשפיע על עלות הגיזום, כמו לדוגמא: כמה ענפים צריך לגזום? על איזה סוג של עץ מדובר? האם מדובר על עניין דחוף או לא? בנוסף, כמובן שגם השאלה באיזו חברת גיזום אתם בוחרים תשפיע על העלות. אין סיבה לשלם מחירים גבוהים מידי על גיזום העץ שלכם בגינה ולכן כדאי לדבר עם כמה גוזמים שונים. כך תבינו על כמה עומד המחיר הממוצע, מה שיעזור לכם להחליט מאיזו חברת גיזום תרצו להזמין את השירות בסופו של דבר.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה