חיפוש
חיפוש

המדריך המלא להרחקת יונים

ככל הנראה כבר הבנתם כי היונים תמיד ירצו לחזור למקום שבו הן מקננות, ומהסיבה הזאת תוכלו לפגוש אותן כמעט על בסיס יומיומי בבית או במשרד שלכם. אז כיצד תוכלו להילחם עם הנושא של הרחקת יונים? מדובר על משימה שאתם צריכים לבצע את הצד הטוב ביותר, רק כך תוכלו לדעת כי היא הסתיימה בהצלחה – והיונים יפסיקו לקנן על אדן החלון שלכם. אז כיצד מבצעים את הרחקת היונים על הצד הטוב ביותר? המאמר הבא נועד במיוחד בשבילכם, בו תוכלו למצוא את המדריך המלא להרחקת יונים. אז מוכנים? אנו מבטיחים לכם כי לאחר קריאת המאמר הבא, היונים יפסיקו לקנן על אדן החלון שלכם ואתם תוכלו לחזור לישון בשקט.

 

הרחקת יונים באמצעות רשת

היתרון המשמעותי ביותר של הרחקת יונים באמצעות רשת זה שהיא אינה פוגעת ביונה עצמה, אלא מונעת ממנה להגיע אל אדן החלון שלכם. כיום לא מעט מהלקוחות שלנו מחליטים להתקין רשת למסתור כביסה מכיוון שזה הפתרון הכי אפקטיבי למצב שבו יונים מקננות בתוך מסתור הכביסה.

כאשר היונה תבין כי מסתור הכביסה או המקום שבו החלטתם להתקין את הרשת זה לא המקום האידיאלי עבורה לקינון, היא פשוט תעבור למקום אחר. אחוזי ההצלחה של רשת בתור אמצעי להרחקת יונים הינם גבוהים במיוחד, ואתם בהחלט תוכלו לראות תוצאות בתוך זמן קצר – הדבר אולי הכי משמעותי.

יונה גדולה

 

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים

כאן צריך להסביר בדיוק על מה מדובר, כי אולי התיאור של דרך ההרחקה הזאת איננה אידיאלית – אך הדוקרנים אינם מסבים נזק ליונים עצמם. לא מדובר על דוקרנים אשר נועדו לפגוע ביונים ולהרוג אותן, אלא ליצור בעבורן מצב לא נעים שבו הן פשוט לא יוכלו לקנן באזור שבו הדוקרנים מוצבים.

יונים מקננות אך ורק במקום שבו הן מסוגלות לדגור ולנוח, ולכן כאשר אתם שמים דוקרנים המקום הופך להיות כבר לא רלוונטי עבור היונים. הן אפילו לא ינסו לדגור באותו מקום כי הם יבינו כי הן לא יצליחו לעשות זאת. דוקרנים יעילים בעיקר להרחקת יונים המקננות על אדן החלון.

 

איזה עוד אפשרויות הרחקה קיימות?

סקרנו בפניכם את האופציות השימושיות והטובות ביותר להרחקת יונים. ברוב המקרים הלקוחות שלנו בוחרים באחת מהאופציות הללו, ואנו יכולים לספר לכם כי הם נהנים ממצב שבו היונים לא מגיעות אליהם. כמובן שישנן עוד לא מעט אפשרויות, אך ברוב המקרים הם לא ישיגו תוצאה טובה יותר מאשר האפשרויות הללו.

לדוגמא תוכלו להציב כלוב גדול עם מלכודת בתוכו על מנת לתפוס את היונה ולהבריח אותה, אך היונה יכולה לחזור למקום שבו היא קיננה מכיוון שהן מתמצאות טוב בשטח. בנוסף סליל מתכת גם הוא יכול להיות רלוונטי אך לצורך הדוגמא הדוקרנים ישיגו תוצאה הרבה יותר טובה עבורכם.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה