חיפוש
חיפוש

המדריך המלא לעיצוב מקלחון בחדר האמבטיה

מקלחון בחדר הרחצה שלנו מאפשר לנו מספר יתרונות משמעותיים, ולכן הוא פופולארי במיוחד. מעבר לעובדה שמאוד נוח להתאים את מידות המקלחון לכל חדר רחצה, המקלחון טומן בחובו יתרונות נוספים כגון חיסכון במים, בטיחות ועוד. כשאנו מדברים על עיצוב מקלחון האופציות הן נרחבות, ואנשים רבים פונים לייעוץ מקצועי – על מנת להעניק את הגוון העיצובי המדויק למקלחון שלהם. במאמר זה נביא את כל הנקודות החשובות לגבי עיצוב מקלחון בחדר האמבטיה.

 

יתרונות המקלחון

מקלחון הוא מתקן סניטרי נפוץ במיוחד, והוא מגיע בדגמים ועיצובים רבים. לכניסה לאתר ishower וצפייה בסוגי מקלחונים לחצו על הקישור המודגש. ישנן כמה סיבות, שבגינן המקלחון הוא כה פופולארי:

 

בטיחות

לעומת רחצה באמבטיה – המקלחון הוא הרבה יותר בטיחותי, והסיכון להחלקה בו הוא נמוך מאוד. אמבטיה מתאפיינת במבנה חלקלק יחסית, ולכן היא פחות מועדפת כשמדובר ברחצה של אנשים קשישים, ילדים, או אנשים עם מוגבלויות פיזיות.

 

חיסכון במים

מכיוון שבמקלחון אין לנו את הפריבילגיה של מילוי אמבטיה בעשרות ליטרים של מים, הוא מעודד מקלחות קצרות וחסכוניות יותר. חשבון המים שלנו יושפע משמעותית לטווח הארוך – בעת שנשתמש במקלחון במקום באמבטיה.

 

חסכון בזמן

כיוון שהמקלחות הן קצרות יותר, אנו מוצאים שמקלחון גם אינו גוזל זמן רב כמו אמבטיה. אין מה לעשות – כשיש אמבטיה בחדר הרחצה, אנו מתפתים מדי פעם למלא אותה, לשכב בה ולהירגע, ויש אנשים שעושים זאת לעתים תכופות במיוחד. מקלחון מאפשר חיסכון בזמן עבור האדם המשתמש, ומונע המתנה ארוכה משאר דיירי הבית.

 

עיצוב מקלחון בחדר האמבטיה

כשאנו מעוניינים לעצב מקלחון בחדר האמבטיה שלנו, עלינו להכיר מספר אלמנטים הקשורים לעולם המקלחונים:

 

סוג הזכוכית

סוג הזכוכית ישפיע רבות על אופיו העיצובי של המקלחון שלנו. בעוד חלק מהאנשים בוחרים בזכוכית פשוטה המתאפיינת בגוון ירקרק במקצת, אחרים אינם מתפשרים – ובוחרים בזכוכית "אקסטרא קליר" שעברה עיבוד להוצאת

עופרת, ולכן היא צלולה יותר. זכוכיות שעוברות תהליך של חיסום, גם הן תשפענה על העיצוב, וכך גם זכוכיות עם מספר שכבות.

 

עיצוב הזכוכית

לאחר שבחרנו את סוג הזכוכית, ביכולתנו לבקש לבצע בה עיצובים שונים. חלק מהאנשים מעוניינים בהדפסים ייחודיים, חלק מעוניינים לצבוע את הזכוכית בגוון כזה או אחר, וחלק מבקשים זכוכית "חלבית" או עכורה.

 

פרזול המקלחון

סוג הפרזול ישפיע רבות על צורת המקלחון שלנו. הפרזול הנפוץ לרוב מגיע בצבעי מתכת וכסף, אך כיום נכנס לאופנה הפרזול השחור – המעניק מראה עוצמתי ומרשים, וגם מחזק גוונים אחרים בחדר הרחצה שלנו.

 

צורת המקלחון

האלמנט העיצובי האחרון שעליו נדבר – הוא צורת המקלחון. על אף שהמקלחונים המרובעים הם הנפוצים, שווה לשקול גם את המקלחונים המעוגלים. מקלחון מעוגל טומן בחובו אופי עיצובי מיוחד, וגם יתרונות פרקטיים מסוימים – למשל היעדר זוויות חדות שהן פחות בטיחותיות.

חדר מעוצב

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה