חיפוש
חיפוש

המדריך המלא לבחירת משתלה במרכז ובקעת אונו

טיפוח גינה יכול לעלות ביוקר אם לא בוחרים במשתלה מקצועית ואיכותית שתספק את הסחורה הטובה ביותר.

קבלו את המדריך המלא לבחירת משתלה איכותית במרכז.

 

משתלה מומלצת במרכז

כאשר מחפשים משתלה איכותית, צריכים לקחת בחשבון מספר פרמטרים שיגדירו לנו את איכות המשתלה. אחד הפרמטרים הוא המלצות. אנשים שרכשו מהמשתלה בעבר, יכולים לתת המלצות חמות. גננים ומעצבי גינות הרוכשים באופן סדיר ציוד וצמחים יכולים להמליץ על המשתלה הטובה ביותר. ניתן גם לבדוק באתרי האינטרנט חוות דעת על השירות והאיכות, ולראות תוצרים שנעשו בגינות ציבוריות או פרטיות. משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא משתלה מומלצת ביותר באזור המרכז ובקעת אונו, ולכן כדאי להסתייע בה כאשר מקימים גינה.

 

משתלה צריכה סדר וארגון

את טיב המשתלה בודקים גם לפי הסדר והארגון שלה. צריכה להיות הפרדה בין סוגי הצמחים והעצים, כאשר לכל צמח שילוט עם שמו ונתוניו. גם האסתטיקה חשובה, ולכן חשוב שהצמחים ימוקמו במכלים נקיים ושיהיה ביניהם מעבר על מנת שתהיה נגישות לכל צמח. כשהמשתלה מסודרת ונקייה, גם איכות הצמחים תהיה טובה.

 

איכות ותחזוקה

מבחינת איכות, הצמחים במשתלה צריכים להיות טריים ורעננים עם פיזור אחיד של השורשים וריח טוב. כל אלו מעידים על תחזוקה ברמה גבוהה. אם הפרחים נבולים ואינם בורקים, סימן שאינם מתוחזקים יפה. בנוסף, למשתלה צריך להיות היצע של סוגי צמחים מגוון על מנת שתהיה ללקוחות בחירה.

 

באנו בגלל השירות חזרנו בגלל הצוות

משתלה מקצועית צריכה להחזיק צוות אדיב, שיודע לתת שירות עם ניסיון בתחום הצמחים והרבה סבלנות. כאשר נכנסים לקוחות למשתלה, והצוות לא יודע להמליץ על צמחים המתאימים למרפסת או לגינה, או על צמחים עונתיים וחד עונתיים – סימן שאנשיו אינם מקצועיים. בנוסף, הצוות צריך להמליץ על פתרונות של כלי קיבול שונים, מערכת השקיה, תחזוקה ועוד. הצוות הוא זה שיחזיר את הלקוחות למשתלה שוב.

 

ייעוץ של מומחים בתחום

לקוחות המעוניינים להקים גינה, לא יודעים היכן להתחיל. כאשר הם מגיעים למשתלה, חייבים לסייע להם וללוות אותם בתהליך. לפיכך, במשתלות מקצועיות ישנם מומחים כמו: מומחים לטיפול בעצים ננסיים, עצים טרופיים, עצי פרי, צמחי תבלין וכד', המסייעים באופן ספציפי לדרישות הלקוחות. חשוב גם לקבל ייעוץ בנוגע לעיצוב הגינה, למשל: כיצד לעצב עם טוף, חלוקי נחל, ליצור שבילים וכד'.

 

מחיר ואחריות

מחיר הצמחים במשתלות שונה ולכן חשוב להשוות מחירים, אך יש לזכור שהזול אינו בהכרח איכותי. בכל אופן, משתלה מקצועית צריכה לתת ללקוחות שלה אפשרות להזמנה ולרכישה גם באמצעות האינטרנט ולספק שירות משלוחים מהיר. כאשר לקוח מגיע למשתלה וצריך עזרה לנשיאת צמחים לרכב או משלוח הביתה, יש לספק לו שירות. כמו כן, יש לבחון במשתלות את משך האחריות על כלי הקיבול, הצמחים והציוד ולקבל אסמכתה על כך.

 

צמחיה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה