חיפוש
חיפוש

המדריך המלא למיתוג עסקי- מחברת ברנדוויז

התחרות העסקית בישראל היא מהקשות שיש בעולם. אין כמעט שוק שאינו רווי מתחרים בארץ, כאשר כרישים רבים נאלצים לשחות יחד בבריכה די קטנה. זו הסיבה שמיתוג עסקי הוא מרכיב קריטי להצלחתו של כל עסק. עסקים שלא דואגים להבליט את יתרונותיהם, להמציא את עצמם מחדש ולהתקדם יחד עם הקדמה, נשארים במקום וסופם שלא להאריך ימים. ברנדוויז מביאה לכם את המדריך המלא למיתוג עסקי, בדרך להצלחת העסק שלכם. 

 

מהו מיתוג עסקי?

בקצרה, מיתוג עסקי הוא מונח המתייחס לתהליך האסטרטגי של העסק, הכולל בתוכו מספר פעולות קריטיות שנדרשות להתבצע במישור השיווקי. שיווק הוא חזות הכול בימינו. השיווק יוצר את החיבור עם הלקוח, חיבור רגשי של אמון, ולכן חשוב כל כך להדגיש את ייחודיות העסק שגורמת בסופו של דבר ללקוח לבחור בעסק על פני המתחרים.

מיתוג עסקי כולל את יצירת השפה השיווקית שתגיע ללב הלקוח, כולל יצירת סלוגן, פרסומות, לוגו, ועיצוב ייחודי שמבליט מעל הכול את תכונותיו של העסק.

 

הצעד הראשון

כאשר עסק מבקש להתחיל בתהליך של מיתוג עסקי, חשוב לענות על מספר שאלות מפתח, שהתשובות להן יהיו הבסיס לתהליך המיתוג. זה הבסיס לתוכנית השיווקית. על בעל העסק להבין מה אופיו של העסק, להגדיר את היעדים לטווח הקצר והארוך, להבין מהם היתרונות והחסרונות של העסק על פני המתחרים הנמצאים בשוק, ובעיקר- מה החזון של העסק? מדוע הוא כאן מלכתחילה? על ידי הנתונים האלה ניתן להתחיל לצעוד קדימה דרך מיתוג עסקי אטרקטיבי ורלוונטי, כזה שמביא בסופו של דבר להגדלת המכירות ושימור הלקוחות.

 

לוגו- קצר וקולע

כל עסק צריך לוגו משלו. ייתכן והעסק שלכם מסתפק בלוגו צנוע הכולל את שם העסק, אולם חשוב להבין את כוחו של הלוגו. כאשר אנו מביטים בלוגו של מותג בולט, הוא מפעיל אותנו. מעורר בנו רגש. אולי אפילו זיכרון ישן. הכתב המחובר של קוקה קולה, ה"וי" הנצחי של נייק, אפילו הילד החמוד של קופת חולים כללית- מאחורי כל אלו עומדת מחשבה שמעוררת משהו בקהל היעד. הלוגו הוא כרטיס הביקור של החברה, לחיצת היד שלה אם תרצו. מיתוג נכון של הלוגו עשוי להיות המפתח ללב קהל היעד.

 

אתר אינטרנט

אין טעם להתכחש לכך שמלוא כובד המשקל של עולם השיווק נמצא בתחום הדיגיטלי. זו הסיבה שאף עסק אינו רוצה להישאר מאחור כאשר בניית אתר אינטרנט אטרקטיבי, נגיש ונוח, הוא בגדר חובה. חברת שיווק מקצועית תוכל לעצב עבור העסק אתרי אינטרנט ודפי נחיתה תמציתיים, תספק שירותי שיווק ברשתות החברתיות ההולכות ומתעצמות כמו פייסבוק ואינסטגרם, באמצעות הודעות, באנרים ופרסומים שונים.

לא ניתן יהיה להתעלם מהעסק במרחב הדיגיטלי, מה שמוביל באופן ישיר להגדלת מכירות. פנו עוד היום לחברת שיווק ומיתוג עסקי כמו ברנדוויז, התחילו את המהפכה בעסק שלכם וקצרו במהרה את הפירות.

מיתוג עסקי

אולי יעניין אותך גם

פולוסה