חיפוש
חיפוש

המדריך המלא לצילום קווי ביוב

יש לכם תקלה בביוב ואתם זקוקים לטיפול בצנרת שלכם? אחד הקשיים בטיפול בבעיות בצנרת הוא שלא יודעים היכן הבעיה נמצאת – הרי הצנרת היא תת קרקעית.

אנחנו יודעים טוב מאוד שיש בעיה: יש סתימה, ריח לא נעים או שמשהו פשוט לא עובד.

אבל כל עוד אין לנו ראיית רנטגן, קשה לעלות על הבעיה בעצמנו.

למרבה המזל, ישנן טכנולוגיות שכיום יכולות לסייע לנו להבין היכן הבעיה ולקבל תמונה כללית אודות מצב הצנרת שלנו.

 

צילום קו ביוב – מה זה?

במסגרת צילום קו ביוב מחדירים מצלמה מתקדמת וגלאי לתוך קווי הביוב, וכך ניתן לאתר את מקום הבעיה ולפתור אותה. צילום קו ביוב מאפשר לנו ממש לראות מה הבעיה, ולא רק להעלות השערות אודותיה בגלל סימפטומים.

 

יתרונות צילום קו ביוב

לצילום קו ביוב ישנם יתרונות רבים, בניהם:

 

מקל על איתור הבעיה:

לפני שצילום קו ביוב היה נפוץ, כשהיינו רוצים לאתר בעיה בביוב היינו צריכים להגיע אל הבעיה פיזית באמצעות חפירה לאורך כל קו הביוב. חפירה שכזו גם עושה בלגן, גם עולה כסף ודורשת זמן. בעזרת צילום קו ביוב החפירה הזו נחסכת מאיתנו, שכן באמצעות המצלמה נאתר את מקור הבעיה ללא חפירה.

 

מתעד את קו הביוב:

המצלמה המוחדרת מתחת לפני הקרקע לא מצלמת את הבעיה הספציפית בגינה החדרנו את המצלמה, אלא את כל אורך קו הביוב. כך אנחנו יכולים לבחון את מצבה של תשתית הביוב שלנו ולקבל סרטון אותו נוכל לשלוח לעירייה או גורמים שונים במידה ואנחנו חושבים שיש צורך בשיפוץ רחב יותר.

 

פתרון כולל ולא רק פלסטר

ישנם בעלי מקצוע שנקראים לטפל בבעיה כלשהי, ולמעשה שמים פלסטר על הבעיה ולא יורדים לעובי הקורה. טיפול שטחי שכזה ידרוש מכם כלקוחות להזמין שוב בעל מקצוע במוקדם או במאוחר. בעזרת צילום קו ביוב תוכלו לרדת לעובי הקורה ולהבין באמת את מצב תשתית הביוב ולא רק לשים פלסטר שיפתור את הבעיה באופן זמני בלבד.

 

צילום קו ביוב – השקעה משתלמת

תחזוקה ירודה של מערכת הביוב פוגעת באופן ממשי באיכות החיים שלכם ולעיתים עלולה להעלות את הסיכוי לתחלואה. באמצעות צילום קו ביוב ניתן להבטיח מערכת ביוב מתפקדת ואיכותית לאורך זמן, שכן כך ניתן באמת לאתר בעיות ולפתור אותן. מסיבה זו מומלץ להשקיע בצילום קו ביוב שנעשה על ידי מקצוענים, ולזכור שמי שחוסך על תחזוקה איכותית עכשיו יצטרך לשלם על כך יותר בהמשך.

 

מי עושה צילום קו ביוב?

לצילום קו ביוב מומלץ לבחור חברת אינסטלציה מקצועית ואמינה שלא תגבה מכם מחיר מוגזם מצד אחד, ומצד שני לא תעגל פינות בעבודה.

אלעד פלג אינסטלציה היא חברה המתמחה במגוון רחב של עבודות אינסטלציה, כולל צילום קו ביוב. החברה מספקת שירותים בכל אזור המרכז והשרון ועושה זאת במקצועיות, אמינות ומהירות במחירים שווים לכל כיס.

 

איש שרות

אולי יעניין אותך גם

פולוסה