חיפוש
חיפוש

המתנה שחברה שלך רוצה ליום ההולדת ומנסה לרמוז לך

מתלבט מה להעניק לחברה לקראת יום ההולדת? ובכן, רכישה של תכשיט יוקרה תהווה ללא ספק את המתנה המושלמת, והמומחים של חברת דיימונד פקטורי כאן לעזרתך.

מתנה לחברה לכבוד יום ההולדת – תכשיט יוקרה

יום ההולדת של החברה הולך ומתקרב אולם גברים רבים נוטים להיכנס לבלבול רב, כתוצאה מרמזים עבים אותם שולחת החברה. על כן, אנו כאן בדיוק לעזרתך, וזאת על מנת שתוכל להעניק את המתנה המושלמת בעבור החברה אשר היא כמובן – תכשיטי יוקרה. תכשיטי היוקרה של חברת DIAMOND FACTORY מהווים את המתנה המושלמת בעבור כל חגיגת יום הולדת, וזאת לאור העובדה כי מדובר בתכשיטים אשר נעשים בעבודת יד ותוך שימת דגש על עיצוב מדויק ומודרני, בהתאמה לתקציב ולטעם האישי, והם ניתנים לרכישה באמצעות האתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.diamondf.co.il או דרך הגעה לחנות הפיזית ברחוב אבא הלל 7, הבורסה ליהלומים ברמת גן. על כן, אם החברה עומדת לחגוג בקרוב יום הולדת ולא מפסיקה לרמוז לך על תכשיט אחד ספציפי שהיא הייתה מעוניינת לקבל, אספנו בעבורך מספר המלצות לטבעות יוקרתיות אשר כל אישה תשמח לקבל, ומי יודע – אולי מדובר גם בהזדמנות להציע נישואין לאהבת חייך.

טבעת ייחודית

מגוון רחב של טבעות לבחירה

טבעות יהלומים מהוות את החלום הרטוב של כל אישה, וזאת לאור העובדה כי מדובר בטבעות קלאסיות אשר מתאימות הן בעבור הצעת נישואין והן בעבור חיי היום יום. אנו גאים להציג לך כעת מספר דגמים ייחודים אשר יהוו את המתנה היפה ביותר אותה תוכל להעניק לאהובתך:

  • טבעת וינטאג' – מדובר בטבעת בצבע זהב צהוב אשר מורכבת ממשקל יהלום מרכזי של 0.42 קראט. מדובר בטבעת מרהיבה אשר נעשית בעבודת יד, וניתנת להתאמה אישית מבחינת גודל היהלום המרכזי כמו גם דרגת הצבע והניקיון.
  • טבעת שלושה יהלומים – טבעת יפהפייה אשר משובצת בשלושה ימים מרכזיים, כאשר משקל היהלום המרכזי עומד על 0.41 קראט וכל יהלום צד 0.20. מדובר בטבעת בעלת חיתוך יהלום מצוין, ובמחיר אטרקטיבי לכל כיס.
  • טבעת טוויסט – מדובר בסגנון אהוב מאוד על נשים רבות, וזאת לאור העובדה כי מדובר בטבעת בעלת בסיס סוליטר עם שלושה שיניים אשר אוחזות ביהלום, מה שמקנה לטבעת מראה מודרני ומבריק במיוחד.
  • טבעת הנסיכה דיאנה – מדובר בטבעת קלאסית במיוחד אשר מעוצבת בהשראת הטבעת הקלאסית של הנסיכה דיאנה המנוחה. בלב הטבעת משובץ יהלום לבן בחיתוך אובלי, כאשר יהלומים עגולים סובבים אותו ומקנים לו מראה של פרח יהלומים מרהיב.
  • טבעת טיפה – טבעת מרשימה במיוחד אשר במרכזה יהלום במשקל של 0.25 קראט, כמו גם יהלומים נוספים אשר מקיפים אותו במשקל של 0.72 קראט. טבעת בעלת צבע יהלום F וחיתוך מדויק ומרהיב.

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה