חיפוש
חיפוש

הסוד של עורכי דין במשפחה איך מתגרשים בשלום

אז מה הסוד לגירושין בשלום?

אין ספק, כשמתחיל סיפור האהבה ביניכם, תמיד אפשר לדעת איך זה מרגיש באותו הרגע, זה מדהים וזה לוקח אתכם לרקיע.

אבל יחד עם כל הטוב הזה, לפעמים TWIST בלתי צפוי מגיע ואנשים מוצאים עצמם בהליכי גירושין.

אז כיצד מתגרשים בכבוד?

כולנו כבר שמענו עשרות, אם לא מאות של סיפורים על שלל מקרי גירושין בין בני זוג. בעוד שחלק ממקרי הגירושין מסתיימים בשקט יחסי וללא ניזוקים עיקריים, בחלק מהמקרים התמונה היא אחרת לגמרי. אם לאחרונה אתם יותר ויותר מסוכסכים, וגם פועים בילדיכם תוך כדי מבחינה רגשית ונפשית, ייתכן שהגיע הזמן לנסח הסכם גירושין אצל עורך דין. כל מה שצריך לדעת, רגע לפני שהולכים לאשר את הסכם הגירושין בהסכמה אצל הגורם הרלוונטי:

 

להתגרש בכבוד ולנסח את ההסכמים הנכונים

לא נעים להודות ולא נעים גם לחשוב על זה, אבל לפעמים גירושין הם בלתי נמנעים. מאחר שאנחנו חיים בעולם מאוד דינאמי ומשתנה, אנשים גם הם לפעמים משנים את דרכי התנהגותם, את האופן בו הם פועלים. וכשזה מתחיל להשפיע על הזוגיות בין בני הזוג, גם מתחילה להיווצר בעיה.

בכדי להיות בטוחים שאתם צולחים את התהליך הזה בשלום ובשקט יחסי, ההמלצה הכי גורפת היא להסתייע בעורכי דין אשר מספקים לכם את השירות של ניסוח הסכם גירושין. ללא מחלוקות מיותרות, ללא כאבי ראש ובלי סכסוכים כואבים בלב, אתם תוכלו ליישב הכול ביניכם באופן מוסדר ורגוע. חשוב לדעת, כמובן שעורך דין מגשר הוא איש המקצוע אליו תפנו.

 

מה תפקידו של מגשר ועורך דין גישור?

הגישור למעשה נועד בכדי לנסות וליישב את הסכסוכים בין בני הזוג ללא ההתערבות של בית המשפט. יחד עם זאת, גם אם הצלחתם ליישב את הסכסוך ביניכם ולהביאו לפתרון על ידי הסכם גירושין ומגשר, אתם עדיין תצטרכו לבקר בבית המשפט הרבני.

ונשאלת השאלה – מדוע צריך בכל זאת להגיע לבית הדין הרבני בכדי להתגרש, אם הרי הצלחנו ליישב את הסכסוך אצל מגשר ועל ידי ניסוח הסכם גירושין? ובכן, בכדי שיהיה תוקף משפטי להסכם הגירושין שלכם, אתם תצטרכו להביאו בפני בית הדין הרבני, שזה, מצידו, יאשר וייתן את התוקף החוקי והמשפטי לגירושין ביניכם.

 

מה לעשות בכדי להימנע מללכת בדרך הזו של פירוק החבילה?

בשורה התחתונה, אנשים לא תמיד יודעים עם מי הם מתחתנים. זה אמנם מאוד מצער להגיד את זה, אבל אין מה לעשות, זה פשוט נכון. במקרים רבים, אנשים פשוט משנים את צבע עורם לאחר זמן-מה. במקרים אחרים, נוצרים סכסוכים בין בני הזוג שלא ניתנים לגישור.

במקרים נוספים, כל מיני תרחישי חיים מובילים להיחלשות הזוגיות ולפירוקה בסופו של דבר. בין אם אתם במצב הזה או האחר, אנחנו מזמינים אתכם לחשוב טוב-טוב ולשקול את צעדיכם הבאים. אם אתם מרגישים שיש עוד טעם להמשיך במערכת היחסים ביניכם, ישנם פתרונות שונים שבהם תוכלו להיעזר, לרבות למשל ייעוץ זוגי, או אפילו גישור אצל עורך דין.

 

תפקידו של מגשר הוא גישור או ייעוץ זוגי?

נכון, עורך דין מגשר הוא אינו מטפל זוגי והתפקיד שלו הוא ממש לא ייעוץ לזוגיות שלכם, אבל אתם תופתעו לדעת שלפעמים אנשים יוצאים מהמגשר עם תקווה רבה בלב ועם המשך זוגיות בידיהם. לא פעם, אנשים נפגשים עם מגשר, שמהווה מעין צד שלישי ואובייקטיבי המשקף לבני הזוג את מערכת היחסים שלהם.

לאחר שיקוף של הסכסוך על ידי המגשר, לפעמים אנשים מחליטים שהסכסוך פשוט לא היה שווה את ההתדרדרות שנוצרה במשך הזמן. חשוב להבין, לפעמים אנשים "מטפסים על עץ" גבוה מדי, והם פשוט לא יודעים כיצד לרדת מאותו העץ שעליו הם טיפסו.

 

המגשר ינסה לשקף לכם את הסכסוך וליישב אותו

בפעמים רבות, אותם אנשים שנמצאים כבר עמוק בתוך לב ליבו של סכסוך משפחתי, יצטרכו איזושהי עזרה אובייקטיבית מהצד, "סולם" שיעזור להם לרדת מהעץ שעליו הם טיפסו. וזה בעצם מה שמגשר ינסה לעשות בעבורכם.

מטפלים זוגיים וייעוץ זוגי אלו אופציות מעולות, כך גם רלוונטי לגבי גישור, ייעוץ אצל מגשר וכו'. אנחנו מאחלים לכם המון בהצלחה, בין אם אתם מחליטים להתגרש או להישאר נשואים יחדיו.

 

משפחה מפורקת

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה