חיפוש
חיפוש

מהו הגודל הסטנדרטי לדלת הזזה?

דלתות הזזה מהוות פתרון אולטימטיבי לטובת ניצול מקסימלי של החלל, מבלי להפחית באיכות או בעיצוב. היכן רוכשים את הדלתות ומהו הגודל הסטנדרטי? כל הפרטים במאמר הבא.

דלתות הזזה – פתרון אחסון מתקדם ואיכותי

לאור העובדה כי ברוב הבתים בישראל אין מספיק מקום ומדובר בדירות קטנות באופן יחסי, דלתות הזזה מהוות פתרון אולטימטיבי לניצול המרחב באופן נוח ויעיל, מבלי להוציא המון כסף. למעשה, התחום הזה התפתח בצורה משמעותית בעשורים האחרונים וזאת לאור פיתוחים יוצאי דופן אשר מאפשרים להתאים את הדלת לכל חלל, במגוון של צבעים וחומרים וזאת בהתאמה לטעם האישי, כמו גם לתקציב. על כן, ניתן לראות בלא מעט בתים בישראל דלתות הזזה בעיצובים ובמרקמים שונים, כל זאת כאמור לאור פיתוחים משמעותיים אשר הופכים את הדלתות לאיכותיות ומעוצבות יותר מאי פעם.

דלתות תצוגה

רכישה של דלתות הזזה – רק מחברה מקצועית

במידה ואתם רוצים לרכוש דלתות הזזה לבית שלכם, חשוב להתקשר רק עם חברה מקצועית ומובילה בתחומה אשר תעניק לכם את כל האינפורמציה החשובה ביותר בנוגע לרכישה הזו, ובפרט בכל הנוגע לגודל. למעשה, החברה המובילה כיום בתחום היא חברת בול עץ אשר מהווה מזה שנים רבות את אחת החברות המובילות במשק, וזאת לאור ניסיון עשיר בייצור, שיווק והפצה של דלתות הזזה בכל רחבי הארץ. ע"פ המומחים של החברה, ישנם לא מעט חידושים בתחום אשר מאפשרים לקבל נוחות כמו גם בטיחות מקסימלית, כל זאת לאור העובדה כי כיום ניתן להזמין דלתות הזזה במגוון רחב של גדלים ובתוספת של התאמות נדרשות כמו לדוגמא מנגנון נעילה וטריקה שקטים במיוחד, פרזולים, שימוש באלומיניום לטובת הפחתה בפגיעה בריהוט ועוד. יחד עם זאת, מסבירים המומחים של החברה כי הסטנדרט כיום עומד על רוחב דלת של 6 מטר, ואילו הגובה על 3. אולם, לכל בית יש את הצרכים שלו ועל כן ניתן לבצע התאמה אישית של הדלת, בהתאם לרצונות כמו גם לתקציב.

רכישת דלתות הזזה – באמצעות החברה המובילה בתחום

כאמור, חברת "בול עץ" נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום, וזאת לאור ניסיון עשיר כמו גם שימוש בחומרים איכותיים אשר מאפשרים לכל אחד לקבל דלת הזזה בהתאמה אישית לסגנון, כמו גם לתקציב. צוות המומחים של החברה אשר מורכב מטובי אנשי המקצוע בתחום יעניק לכם את הייעוץ הטוב ביותר בכדי להתאים את הדלת לדירה, כמו גם בחירת חומרים אופטימלית אשר תבטיח כי הדלתות אותם אתם רוכשים יהיו איכותיות וישרתו אתכם למשך שנים רבות. על כן, במידה ואתם רוצים לשדרג את הדירה ולהעניק לעצמכם את דלתות ההזזה הטובות ביותר בישראל אשר ניתנות בהתאמה אישית, היכנסו עוד היום לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://booletz.co.il, השאירו פרטים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה