חיפוש
חיפוש

העיקר הבריאות – ארבעה יתרונות בטיפול פסיכולוגי

טיפול פסיכולוגי הוא כבר מזמן לא מילה גסה, כל אחד יכול לצאת נשכר מטיפול פסיכולוגי ולהגיע לאיכות חיים גבוהה וטובה יותר. אנחנו מקפידים על דיאטה ותזונה נכונה כדי לטפל בגופנו, אך גם הנפש שלנו זקוקה לתשומת לב. לכן חשוב שתדעו שיש מקום אחד שבו תוכלו לקבל מענה לצרכים שלכם בסובלנות רבה ואמפטיה, במרכז אתרוג תוכלו גם אתם להרגיש שאתם בידיים טובות, לראות שיפור ממשי ולהגיע לאיכות חיים טובה הרבה יותר.

 

יתרונות הטיפול הפסיכולוגי

חרדות, דיכאון קל, קשיי החיים, כל אלו יכולים להתבטא אצל כל אחד בעוצמות משתנות. רבים מאיתנו חושבים לעצמם שהם בסדר, הם יגברו, אבל למרבה הצער קשיים מסוג אלה אינם נוטים לחלוף מעצמם אלא להחמיר, לכן, גם אם אתם עדיין סובלים רק ממצב קל של אחד מאלה, כדאי לבוא אלינו, אל מרכז אתרוג ולהתייעץ.

 

העיקר הבריאות

לטיפול הפסיכולוגי יתרונות רבים, אספנו כאן את ארבעת היתרונות הבולטים על מנת שגם אתם תוכלו להגיע לאיכות חיים גבוהה ולשיפור ביחסים שלכם עם אחרים.

 

טיפול בשורש הבעיה

לעיתים מה שאנו חווים הם רק הסימפטומים של בעיה יותר מורכבת. באמצעות אבחון והבנה של מקור הקושי, נוכל לטפל בו מן השורש.

 

שקט נפשי

לעיתים קרובות, עצם החוויה הנעימה והמעצימה של שיחה עם איש מקצוע כבר גורמים לנו להרגיש יותר טוב, השיתוף וההסרה מן הלב יכולים לתרום רבות למרגוע ושלוות נפש.

 

הכוונה והתאמה

לא פעם קורה שהמצוקה שלנו נגרמת בגלל שאנחנו נמצאים בסביבה הלא מתאימה או המקצוע הלא נכון אליו הגענו בשל לחץ חברתי או משפחתי. כשאנחנו לומדים להכיר את עצמנו ומה אנחנו באמת רוצים להיות, לפתע משתפרים חיינו.

 

שיפור היחסים עם הסביבה

כמה פעמים קורה לנו שאנו חשים כאילו כולם מרגיזים, מעצבנים, לא מבינים אותנו, וקשה לנו לנהל שיחה אחת נורמלית בלי צעקות. הבנה טובה יותר של הגורמים לכעס או האכזבה שלנו מן הסביבה יכול לתרום רבות לניהול שיח מיטבי עם אחרים ולהשיג מיומנויות חברתיות טובות יותר למעננו וגם למענם.

 

קצת עלינו

מרכז אתרוג הוקם על מנת לאפשר לכם איכות חיים גבוהה באמצעות הבנה מעמיקה יותר של מקור הקושי המעיב על חייכם, טיפול מקצועי ממוקד ואיכותי, הדרכה ומעקב אחר ההתמודדות שלכם בחיי היום יום והרבה אמפטיה וסבלנות. הטיפולים הפסיכותראפיים מוענקים לכם על ידי מטפלים מקצועיים, בעלי הכשרה מתאימה וניסיון רב שנים.

 

לסיכום

חרדות, דיכאון וקשיי החיים יכולים לקבל טיפול הולם, הקדישו תשומת לב לעצמכם ובואו אלינו לקבלת שרותי טיפול פסיכולוגי באוירה נעימה, סובלנית ואמפטית לתחושת בטחון מלאה שלכם. אל תזניחו את הקשיים שלכם ותניחו שהם יחלפו מעצמם, הביאו לשיפור משמעותי באיכות החיים שלכם וביחסים עם סביבתכם למענם ולמענכם.

ראש

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה