חיפוש
חיפוש

העלמת קמטי כעס בין הגבות

כיום ההליכים הקוסמטיים הפכו להיות טרנדיים יותר ויותר ונגישים לכלל האוכלוסייה. נשים רבות בגילאי ה-20 וה-30 לחייהן מבצעות מילוי שקעים בחלקים שונים בפרצוף, בין היתר גם בין הגבות על מנת להעלים קמטי כעס. העלמת קמטי כעס בין הגבות נעשית בהליך פשוט ולא פולשני, ויכולה לגרום לך להרגיש צעירה בדקות ספורות. אספנו עבורך את כל מה שאת צריכה לדעת על העלמת קמטי כעס בין הגבות

 

מה הם קמטי הבעה?

קמטי הבעה הם למעשה הקמטים הפעילים בפנים שלנו, שנוצרים בעקבות כך שאנחנו מפעילים את השרירים הללו רוב הזמן. את הקמטים ניתן לחלק לשלושה חלקים בפנים: בשליש העליון של הפנים הם מופיעים במצח, בצידי העיניים ובין הגבות. בשליש האמצעי הקמטים מופיעים מתחת לעיניים ובלחיים באזורי החיוך, ובשליש התחתון הם מופיעים מסביב לפה ובסנטר.

פָּנִים

מה הם קמטי כעס בין הגבות?

קמטי כעס שנראים גם כקמטי זעף ונקראים ״קמטי עין שלישית״, הם קמטים אנכיים בין הגבות. הקמטים הללו נמתחים לרוב בין החלק העליון של האף לאזור אמצע המצח. הקמטים הללו מעניקים לנו לרוב מראה זועף ולא נעים, גם במצב שבו אנחנו לא מפעילים את השרירים.

זה לא נובע מבעיה כזו או אחרת, אלא בגלל שאנשים נוטים להפעיל את שרירי המצח שלהם בעת מאמץ גופני וכאשר הם מתרכזים. כמו כן, שימו לב כי גם חשיפה מוגברת לשמש תורמת לקמטים הללו, מאחר וכאשר אנחנו מסונוורים, העיניים לא נשארות אדישות לשמש הגדולה.

 

איך ניתן להעלים את הקמטים?

ניתן להעלים את קמטי הכעס בין הגבות באמצעות הרפיית שרירים של האזור או מילוי שקעים. שתי הפעולות הללו נעשו באמצעות חומצה היאלורונית או בוטוקס. חומצה היאלורונית בין הגבות משפיעה בצורה אחרת מבוטוקס. בעוד שבוטוקס מקפיא את השרירים בלבד ולא ממלא שקעים בפרצוף, חומצה היאלורונית כן ממלאת את השקעים ומעניקה נפח זוהר יותר.

הבחירה בין שני המוצרים הללו צריכה להתבצע על בסיס עומק השקע והגיל. בגילאים צעירים בוטוקס עשוי להיות רלוונטי יותר שכן הוא רק מקפיא את שרירי הפרצוף ולא משנה אותם. בגילאים מאוחרים, חומצה היאלורונית עוזרת לשינוי המראה באמצעות המילוי שמעניק נפח.

 

כמה זמן אורך טיפול עבור העלמת קמטי כעס בין הגבות?

טיפול בוטוקס או חומצה היאלורונית לא נמשך יותר מכמה דקות בודדות. שימי לב כי מי שיכול להזריק לך את החומצה לפנים הוא רופא מוסמך בלבד. בחרי את הקליניקה שאליה את מגיעה על פי המלצות אמינות של חברות קרובות אלייך שביצעו את ההליך הזה בעבר.

אין מה לדאוג או להיות לחוצה, כי התהליך הוא מהיר וקצר. באזור שבו מזריקים, קודם מורחים חומר מאלחש, ואת התוצאות רואים בו ברגע אם מדובר בחומצה היאלורונית, או כעבור מספר ימים אם מדובר בבוטוקס.

גבות

אולי יעניין אותך גם

פולוסה