חיפוש
חיפוש

הפקת אירועים גדולים: כל מה שחשוב

אם הגעתם אלינו כנראה שאתם מתכננים להפיק אירוע גדול ואתם מחפשים מידע שיעזור לכם לעשות זאת בצורה מושלמת. כל עסק או חברה שמכבדים את עצמם מקיימים כל תקופה מסוימת אירוע חברה. אירועי החברה מתקיימים בדרך כלל לאחר שעות העבודה, במקרים מסוימים גם בשעות העבודה עצמן. לערבי חברה יש כמה מטרות עיקריות: הם נועדו לגבש את צוות העובדים, זאת על ידי בילוי יחד לאחר שעות העבודה. נוסף על כך, ערבי חברה מעלים את המוטיבציה של עובדי החברה להמשיך ולעבוד בחברה, כאשר עובדי החברה נהנים מערב חברה מושקע ואיכותי, הם מבינים שחושבים עליהם ומעריכים אותם וכך המורל שלהם ורמת המוטיבציה שלהם גדלה. אתם בטח שואלים את עצמכם איך מפיקים אירוע חברה גדול ובכל זאת עומדים בכל הציפיות? הפגשנו עם חני משולם, בעלים של חברת ההפקות המוכרת "פרוצ'י הפקות" על מנת להבין כל מה שחשוב לדעת על הפקת אירועים גדולים.

 

איך תדעו איזה אירוע חברה מתאים לכם?

עליכם להבין נקודה מאוד חשובה בנוגע לאירוע חברה, אתם לא מחויבים לשום סגנון כזה אחר, הדבר היחיד שחשוב באירוע חברה הוא שעובדי החברה יהנו ושהאירוע יתנהל על הצד הטוב ביותר. כדי להגיע לתוצאות הללו, עליכם לוודא כי סגנון האירוע בו בחרתם אכן מתאים לכלל עובדי החברה, לכמות העובדים שצפויה להגיע ולתקציב שקיים בידכם על מנת להפיק את אירוע החברה.

לצורך העניין, אם אתם מפיקים אירוע חברה שעתיד לכלול כמות גדולה של אורחים, שחלקם מבוגרים יותר, פעילות ספורטיבית או פעילות אתגרית פחות תתאים לכל עובדי החברה, הן מבחינת הציוד הרב שנדרש לכמות האורחים הגדולה והן מבחינת העובדים המבוגרים שלא בטוח שיוכלו לקחת חלק בפעילויות ספורטיביות כאלה ואחרות. אך אם מדובר בחברה בה כל העובדים הם צעירים ואתם מעוניינים לספק להם חוויה אתגרית ומרגשת, אין ספק שמשחק פיינטבול יהיה עדיף על ארוחת שף במסעדה בתל אביב.

 

איך תדעו היכן לקיים את אירוע החברה?

מועדון סגור, מסעדה, אולם אירועים, משרדי החברה או ביתו של מנהל החברה. כל אלה יכולים לשמש כמקומות נהדרים לקיום אירוע חברה, התנאי הוא שהמקום בו מתקיים האירוע יהיה מתאים לסגנון שבחרתם עבור אירוע החברה שלכם. נניח ובחרתם להפיק אירוע חברה בסגנון מסיבת סוף שנה, הרי שמועדון סגור או אולם אירועים יהיו הבחירות הטובות ביותר. אך אם בחרתם להפיק אירוע חברה אינטימי יותר ורגוע יותר, הרי שמסעדה או ארוחת שף בביתו של מנהל החברה יהיו הבחירות האידיאליות.

נושא נוסף שחשוב מאוד לשים אליו אליו במהלך בחירת המקום בו יערך אירוע החברה הוא המיקום שלו במדינה. למרות שמדינת ישראל נחשבת למדינה קטנה אשר ניתן לנסוע לאורכה תוך מספר שעות, הדבר אינו אומר שעובדי החברה צריכים להעביר שעות בדרכים על מנת להגיע לאירוע חברה שנערך בין היתר לכבודם.

אם מרבית עובדי החברה שלכם גרים בצפון הארץ ואתם מצאתם מקום נהדר לקיים בו את אירוע החברה אך  המקום נמצא בדרום הארץ, סביר להניח שחלק גדול מהעובדים יעדיף לוותר על ההנאה ובכך ימנע מעצמו נסיעה ארוכה של מספר שעות לכל כיוון.

הדבר אינו אומר כי עליכם לערוך שאלון לכל עובדי החברה ולקיים את האירוע בעיר בה גרים מרבית העובדים, אך אנחנו ממליצים לכם לצמצם את האזורים בהם תערכו את האירוע, כך שלכל העובדים יהיה נוח להגיע בסופו של דבר. נניח ומשרדי החברה שלכם ממוקמים בתל – אביב, יהיה הגיוני אם תקיימו את אירוע החברה באזור המרכז. אך אם רוב עובדי החברה גרים באזור אילת והסביבה, הרי אין טעם שתערכו את אירוע החברה במרכז הארץ.

 

האם אתם מסוגלים להפיק אירוע חברה בכוחות עצמכם?

שאלה זו נשאלת בהפקת אירוע מכל סוג שהוא. עליכם להחליט עם עצמכם האם אתם מסוגלים להפיק אירוע חברה גדול בכוחות עצמכם או שהינכם זקוקים לחברת הפקת אירועים איכותית ומקצועית. חברת ההפקה תיקח את מלוא האחריות על הפקת האירוע, היא תדאג לכל הנושאים והפרטים הקשורים לאירוע החברה עד הפרט הקטן ביותר. בדרך כלל תשובה זו מושפעת מכמות העובדים שצפויים להגיע לאירוע.

אם התכנון שלכם הוא להפיק אירוע חברה במסעדת שף וכמות האורחים לא גדולה משלושים אנשים, כל מה שנדרש מכם לעשות זה למצוא מסעדת שף שמתאימה לצרכים שלכם ולוודא איתה כי היא מוכנה לקבל שולחן של 30 סועדים.

עבור אירועים לחברות קטנות אין צורך בחברה להפקת אירועים מכיוון שלא נדרשת הכנה לוגיסטית קודמת ואתם בהחלט מסוגלים להפיק ערב כזה בכוחות עצמכם. אך אם ברצונכם להפיק אירוע חברה גדול בעל מאות משתתפים ואתם רוצים שהוא יתנהל בצורה הטובה ביותר, אין ספק שחברת הפקות היא הפתרון המושלם עבורכם.

"פרוצי הפקות" היא חברת הפקות עם ניסיון של למעלה מ- 16 שנים, תהיו בטוחים שאיתם אירוע החברה שלכם יהיה מושלם בדיוק כפי שאתם רוצים.

מסיבה

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה