חיפוש
חיפוש

הפרצה קוראת לגנב: 2 מקדמי הגנה לבית פרטי

בימים האחרונים אנו חווים גל פריצות באזור המגורים שלנו שהיה עד לא מזמן בטוח. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק איזה מקדמי הגנה יכולים לשמור עלינו ועל השכנים שלנו שמתגוררים גם כן בבתים פרטיים. אם אתם קוראים את המילים האלו ומזדהים, כדאי שתדעו שעליכם לקרוא את השורות הבאות גם כן. שכן, כך תוכלו לקבל את 2 הדרכים הטובות ביותר שיקנו לכם הגנה.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להבין מהם מקדמי ההגנה האלה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על מקדמי ההגנה הנבחרים, עליכם לדעת מי בכלל עזר לנו בכתיבת המדריך. שכן, כפי שוודאי הבנתם – אין לנו מושג בכל הנוגע לענייני אבטחה. לכן, פנינו אל מי שגרים בבתים פרטיים ושאלנו אותם איך הם מגנים על עצמם. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר מקיף בנושא ולהפתעתנו, ענו עליו מעל ל – 300 איש! אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שהגיב על הסקר. שכן, בזכותו, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להעניק ביטחון רב לכל מי שמתגוררים בבתים פרטיים ברחבי הארץ.

 

הפרצה קוראת לגנב: מקדם ההגנה  ה – 1 שאתם צריכים לבית פרטי

אם אתם רוצים להרגיש בטוחים בבית שלכם, אתם צריכים קודם כל לבצע התקנה של מערכת אזעקה. מערכת מתקדמת מסוג זה תאפשר לכם לבחור את אפשרויות האבטחה. כלומר, אתם יכולים להפעיל את החיישנים של המערכת רק למצב שבו תהיה תנועה בתוך הבית, תנועה מחוץ לבית או גם וגם. לפרטים נוספים אודות מערכת מתקדמת מסוג זה, אתם יכולים להיכנס אל האתר הבא: https://safety-home.org.

 

הפרצה קוראת לגנב: מקדם ההגנה  ה – 2 שאתם צריכים לבית פרטי

מקדם ההגנה ה – 2 שאתם צריכים להתקין גם כן הוא מצלמות אבטחה. שכן, מערכת אזעקה לא מספיקה. תחשבו נניח שאתם נמצאים במרחק רב מהבית ומגלים שהאזעקה פועלת, אבל לא ביצעתם התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי. אז מה עשיתם בעצם? כך אתם לא יכולים לראות אם יש מישהו בבית. אם תתקינו מצלמות, תוכלו לראות אם יש פורצים ולהזמין במהירות משטרה או להגיע בעצמכם למקום.

 

בחירה איכותית – הבחירה הבטוחה

חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לבצע בחירה איכותית במקדם ההגנה שלכם. הרי בחירה שאינה איכותית עשויה להוביל בסופו של דבר לפריצה קלה לבית. תחשבו על כך לרגע, אם יש לכם מערכת אזעקה פשוטה ולא איכותית, פורץ יכול לבטל אותה בקלות. לעומת זאת, אם תהיה לכם מערכת אזעקה ומצלמות איכותיות, אתם תוכלו להיות בטוחים שהפורצים לא יצליחו לבטל את ההפעלה שלהן כל כך מהר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהם 2 הדרכים הטובות ביותר להגן על עצמכם מפני פורצים. כעת, כשיש לכם את המידע, עליכם רק ליישם.

מערכת אבטחה

 

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה