חיפוש
חיפוש

אתם רוצים לתרום לקהילה? הכירו את יום המעשים הטובים!

בחיים יש לפעמים רגעים או תקופות שאנחנו מרגישים צורך להתנדב. להתנדב זו פעולה מאד מבורכת, היא עושה טוב לכם ולסביבה. היום אנחנו יודעים: ההתנדבות בריאה לנפש. מחקרים רבים מוכיחים כי ההתנדבות מעלה את תחושת האושר ואת הערך העצמי של האדם. תחושות אלה נוצרות בעקבות תחושת סיפוק הנוצרת אצל המתנדב. אז אם יש לכם דחף להתנדב הקשיבו לו וחפשו את הדרך הכי נכונה עבורכם לעשות למען האחר. 

התנדבות היא משהו שאפשר לעשות עם חברים או עם בן או בת הזוג (תתפלאו לשמוע אבל זה יכול לעשות ממש טוב לזוגיות). אם יש לכם ילדים גדולים תוכלו לעשות זאת ביחד איתם, ובכך לשמש דוגמא אישית. אחרי הכל, מדובר בפעילות הורים ילדים שיכולה להיות מגבשת וערכית. תוכלו גם לבצע את ההתנדבות עם מקום העבודה שלכם וכך ליצור פעילות מגבשת ושוברת שיגרה שתהיה גם ערכית וגם תגרום לכולם להרגשה טובה.

 

אבל למי יש זמן?

זה נכון שאנחנו חיים בעולם מאד עמוס, עתיר משימות והתחייבויות. אך בגלל כל הסיבות שמנינו פה חשוב לפנות לזה זמן. לא פחות חשוב זה לבנות את הפעילות המתאימה ביותר עבורכם. עליכם למצוא פעילות התנדבותית המתאימה למידותיכם שיכולה להיות גם מהנה וגם תורמת.

חשוב לדעת שהתנדבות לא חייבת להיות עניין שבועי! גם פעילות התנדבותית חד פעמית או שנתית,  יכולה להיות מאד משמעותית. כאן נכנס לתמונה יום המעשים הטובים! במסגרת של יום המעשים הטובים תוכלו לתכנן ולבצע פעילות התנדבותית חשובה ומשמעותי שתתרום רבות לכם ולקהילה ותתאים לכם בדיוק.

אבל למי יש זמן

הכירו את יום המעשים הטובים

אם אתם רוצים לתרום לקהילה יום מעשים טובים יכול להיות בדיוק עבורכם. מדובר במיזם מוצלח ומאד מרגש שיאפשר לכם לעשות זאת ובקלות. יום המעשים הטובים חל לראשונה בישראל לפני יותר מ18 שנה. כיום יש כבר 110 מדינות שאימצו את הקונספט. מיליוני אנשים ברחבי העולם משתתפים ביום הזה ומזכירים לעצמם ולכולנו כמה חשובה העשייה למען האחר.

הקונספט של יום המעשים הטובים הוא חכם במיוחד כי הוא מאפשר לאנשים רבים להתנדב וליצור שינוי משמעותי. הוא מספק מסגרת ומקשר בין אנשים וארגונים לבין מי שזקוקים להתנדבות חד פעמית. הפעילות יכולה להתרחש במקומות רבים בארץ כך שהיא יכולה להיות קרובה וזמינה ואתם גם תוכלו להחליט על מסגרת השעות והזמן.

חשוב לזכור שגם התנדבות חד פעמית יכולה לתרום רבות לקהילה. אם לדוגמא אתם לוקחים את כל  הארגון או המשרד שלכם להתנדב, וחלק מהעובדים הם אנשים יצירתיים ובעלי מוטיבציה אתם יכולים באחר צהריים אחד לעשות שינוי משמעותי. לא רק זאת כך יזכו עובדי הארגון שלכם ביום מגבש, יצירתי ומלא תחושת סיפוק.

יום המעשים הטובים יתרחש גם השנה ואתם מוזמנים לקחת חלק! בין אם אתם זוג, חברים, משפחה או ארגון תוכלו למצוא מה שהכי טוב עבורכם. אז בהצלחה ושיהיה לכם יום מעשים טובים טוב!

אתם רוצים לתרום לקהילה הכירו את יום המעשים הטובים!

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה