חיפוש
חיפוש

הרגלים קטנים שכדאי לאמץ לטיפול בצמחייה הביתית שלכם

אומנם נשמע שמדובר במשימה תמימה, אך טיפול בצמחייה הביתית שלכם יכול להיות מאוד קשה לטיפול עבור אנשים רבים.

האם אנחנו משקים יותר מידי? האם הצמח יבש? אולי הצמחים שלנו צרכים תנאי גידול מיוחדים? אלה שאלות שעולות בקרב חובבי הצמחים.

אך יש כמה הרגלים קטנים וטיפים טובים שעשויים לעזור לכם במשימה.

 

קראו על הצמח החדש או צמחים קיימים

ידע זה כוח, וככל שתדעו יותר על הצמחים שלכם כך תדעו לטפל בהם בצורה הטובה ביותר שאפשר. הסטטיסטיקה אינה לטובתנו, והיא אומרת ש85% שהצמח שלנו לא יגיע לשנת החיים השנייה שלו אצלנו בבית בתנאי גידול לא נכונים. בכדי לא להיות חלק מהסטטיקה הזו, כדאי לכם לחקור על התנאים הנאותים והטובים ביותר עבור הצמחים שלכם. ישנם צמחים הדורשים אור, הדרושים יותר השקיה, ישנם כאלה שזקוקים לצל, ולכל צמח יש את תנאי הגידול המתאים לו.

 

אוהל גידול

אחת מהשיטות המצליחות ביותר היום לשמירה על טיפול בצמחייה הפרטית שלכם הם אוהל גידול. אוהלי גידול מהווים פתרון נוח לשימוש ומאוד נקי. בעזרת האוהלים תוכלו ליצור את הסביבה האידיאלית והטובה ביותר לגידול הצמחים שלכם. אחד היתרונות הבולטים, הם יצירת הפרמטרים החשובים ביותר על מנת לגדל את הצמחים שלכם בצורה הטובה ביותר. ישנם סוגים וגדלים של אוהלים שונים בהתאם לכמות הצמחים שלכם. ישנם אוהלים גדולים, אוהלים קטנים, אוהלים אוטומטית, אוהל בגידול הידרו, אוהל מלבני ועוד.

 

תחתית הצמח

אחת הבעיות הכי נפוצות בגידול צמחים היא שאנשים רבים אינם משקיעים בכלי בצמח. לרוב אנשים רבים משאירים אותו בכלי שהם קיבלו מהמשתלה. זו טעות נפוצה וצריך להיזהר ולא לעשות אותה. טעות נוספת שאנשים רבים עושים היא תחתית הצמח. אנשים רבים לא מנקים את התחתית הצמח ואז נוצחת הצפה והצמח משכשך לו במים שאותם המים לא עושים טוב לצמח, בטח כאשר מדובר על מים עומדים. זאת טעות נפוצה, רצוי להימנע מהמצב הזה ככל שניתן.

 

היו חברים של הצמחים שלכם

הכוונה היא לא לצאת איתם למסעדה או לבלות, אלא יותר להיות חברים שלהם בהתעניינות שלכם כלפיהם. לבדוק את העלים שלהם, את הקרקע שלהם, האם היא יבשה או רטובה ומה מצבה, את הגבעולים ולפי כך לדעת אם להשקות את הצמח או שזה הוא אינו זמן נכון עדיין. זה יתן לכם יתרון גדול לדעת מה מצב הצמח שלכם ומה הוא צריך. בכדי לפתור את הבעיה ולגרום לה להיות הפיכה, כדאי להיות מאוד ערניים למצב הצמח שלכם.

 

לסיכום

בכדי לשמור על הצמחים שלהם בריאים ובמצב טוב, רצוי לדעת איזה תנאי גידול מתאים להם הכי הרבה. את תנאי הגידול לפי צמח וצמח מומלץ לבדוק על ידי קריאה עליו או לשאול בחנות על תוכנות הצמח ומה הוא זקוק לו. חשוב לבדוק את תנאי הצמח על ידי גידול באוהל, דבר שעשוי לעזור לכם לגדל את הצמחים שלכם ללא בעיות. היו ערים למצב הצמחים שלכם ותנו להם את התשומת לב כדי שהם יפרחו.

 

צמחים קטנים

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה