חיפוש
חיפוש

הרמת גבות ללא ניתוח

הגבות הן חלק כל כך מהותי מסך כל המבע שלנו. יש להן השפעה מכרעת על תווי פנינו, ויודעת כל מי שאי פעם מרטה יותר מדי – כמה הן חשובות, וכמה הן יכולות להרים או להפיל את מראה פנינו. אבל מה נעשה עם גבות עייפות, דלילות, ושקועות – שזקוקות למעט עידוד? לא לדאוג, יש פתרונות – והם אפילו לא כואבים!

 

אז מה האופציות העומדות לפנינו?

כמובן שישנם בשוק המון ניתוחים להרמת גבות. אך הם לרוב הליך יקר, כואב, ומשבש שגרה. למי שמחפשים פתרון נעים יותר, טבעי יותר, בלי סכינים והרדמות – נמליץ להציץ באתר של טויה אקדמיה לטיפוח ולבחון את האפשרויות השונות המוצעות שם. בטויה מובטח לכל אחת (ואחד) שירות מקצועי, אדיב, אמין וקשוב. והכי חשוב? פנים מהממות, כמו חדשות!

 

שיטת הלמינציה לעיצוב והרמת הגבה

אז אם פתרון טבעי מדבר אליכן, הרשו לנו להציג בפניכם הרמת גבות בשיטת הלמינציה בעזרת קרטין. קרטין הוא חומר נהדר, שגם מחזק ומטפח את השיערה. הטיפול עצמו נמשך בין ארבעים וחמש דקות לשעה, והאפקט המתקבל מרהיב במיוחד. בטיפול הגבות מסורקות ומורמות מעלה, ומקבועות שם.

האפקט המתקבל הוא של גבות עשירות, מסודרות, ומלאות נוכחות. והקרטין כאמור גם מחזק את מבנה השיער, ומאפשר לטיפול להתקבע לאורך זמן רב יותר. לאחר הטיפול לא נדרשת תשומת לב מיוחדת או הימנעות מפעילויות כאלו ואחרות, ואפשר לחזור בכיף אל שגרת היומיום.

 

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים לגברים ולנשים כאחד. כל מי שמחפש חיזוק בגזרת הגבות – ימצא פה את מבוקשו. רבים מאיתנו מכלים את זמנינו מדי בוקר בצביעת הגבות בעיפרון גבות, סירוקן, והעמדתן עם ג'ל או סבון גבות – לא חבל על הזמן? הרמת גבות טבעית תחסוך לכם את ההתעסקות הזו מדי בוקר. ולמי שמחפשים אלטרנטיבה טבעית יותר לצביעת גבות או איפור קבוע – בבקשה, פתרון קל, טבעי, וללא כאבים.

 

כמה זמן זה יחזיק?

הרמת גבות ללא ניתוח בשיטת הלמינציה היא פתרון נהדר, אך כמו רוב הטיפולים הטבעיים – זמני. מה שכן, אחרי הטיפול תוכלו ליהנות מגבות מורמות מלאות ומסודרות לתקופת זמן של בין חודש לחודש וחצי, שזה נהדר. אם תרצו לעשות את הטיפול לקראת אירוע מיוחד, נמליץ לעשותו כשבוע או שבועיים לפני, ולא ביום האירוע עצמו. קצת כמו שלא מסתפרים יום לפני החתונה, תנו לשיער להתרגל.

 

לסיכום,

לטווח הארוך, הבחירה בטיפול טבעי היא הדבר הנכון והבריא ביותר עבורכם ועבור הגבות שלכם. החומר בו משתמשים בטיפול, קרטין, מטפח ומחזק את השערה, ומשפיע על בריאות ונראות הגבות שלנו גם בין טיפול לטיפול. ייתכן שאחרי כמה טיפולים שכאלה הגבות שלכם יתחילו להשתקם מעצמן, ותוכלו לוותר על הטיפול כליל! הכול כמובן עניין של התמדה. בשביל ראש שקט, והליך נעים ולא כואב – חפשו את השיטה הטבעית.

הרמת גבות

אולי יעניין אותך גם

מזותרפיה
אסתטיקה ויופי
מזותרפיה לשקעי עיניים

תהליכים שונים שמתרחשים בעור הפנים, לאורך השנים, מביאים לסימני גיל בלתי נמנעים שאחד מהם הוא כהות באזור שקע העיניים, שמקורה בשינוי במרקם העור או בצבעו.

קרא עוד »
טיפול בקמטי הבעה במצח
אסתטיקה ויופי
טיפול בקמטי הבעה במצח

קמטי הבעה במצח הם קמטים דינמיים הנוצרים כתוצאה מפעילות שרירי הפנים. הם מופיעים בעיקר באזורים כמו מרכז המצח, בין הגבות ובצידי העיניים. קמטים אלו יכולים

קרא עוד »
איבוד שיער
אסתטיקה ויופי
כיצד מתבצעת הדמיית שיער?

שיער תופס נפח משמעותי בחיינו ואחראי על חלק נכבד מהביטחון העצמי שלנו, עם השנים, לצערנו, אנו נוטים לאבד את השיער כחלק מתהליך ההזדקנות. בין אם

קרא עוד »
מסכות פנים תוצרת בית
אסתטיקה ויופי
איך מכינים מסכות פנים ביתיות

בתקופה האחרונה, מוצרי קוסמטיקה טבעיים הפכו להיות להיט בקרב גברים, נשים ואפילו מתבגרות ומתבגרים. בכל מקום צצה לה סדנא להכנת מוצרי טיפוח טבעיים ורבים מחפשים

קרא עוד »
פולוסה