חיפוש
חיפוש

הרשמה לקורס לוגיסטיקה – כל הכלים והשיטות בקורס מרוכז

תוך כדי השמת הלוגיסטיקה במרכז, בית הספר ללוגיסטיקה מתקדמת ילמד אתכם את כל השיטות והכלים בקורס מרוכז אחד.

בסופו ולאחר הגשת עבודת הגמר, אתם תוכלו להנות מתעודת סיום הקורס אשר פותחת לכם דלתות לא מעטות בתעשיות השונות.

בין אם אתם מעוניינים לנהל כוח אדם לוגיסטי, להיות אחראיים על בטיחות במחסנים, או גם לנהל עבודות ומחסנים לוגיסטיים מסוגים רבים, קורס לוגיסטיקה הוא כנראה בשבילכם.

יחד עם חברת ASG, המובילה בתחום הייעוץ הלוגיסטי, אתם תוכלו ללמוד ולספוג המון מידע וידע חשובים בנושאים של ניהול לוגיסטי, ניהול מרלו"גים, ניהול מחסנים ועוד.

כל מה שרציתם לדעת על קורס לוגיסטיקה ב-2020:

 

אילו נושאים נלמדים בקורס הלוגיסטיקה?

חברת ASG שמה דג מיוחד על נושאי תשתיות של מחסנים מסוגים רבים, כאשר במהלך הקורס גם תוכלו ללמוד על מערכות אחסון מסוגים מגוונים, מערכות שינוע אשר מוכרות לנו ממפעלים ומחסנים רבים ועוד. אתם תוכלו לרכוש כלים רבים אשר יסייעו לכם לקבל החלטות בשטח, לספק פתרונות בשטח וכו'.

יחד עם לימודים עיוניים, אם תירשמו לקורס לוגיסטיקה, אתם תוכלו ללמוד על שימוש בתוכנות לוגיסטיקה מאוד נפוצות, כאלו שבדרך כלל קיימות ברוב המחסנים למיניהם. לאחר שתתמקצעו בתוכנות אלו (כמו WMS ו-TMS), יהיה לכם בסיס מעולה להתחיל לשלוח קורות חיים למשרות נחשקות בתחומים הלוגיסטיים.

 

למידת תוכנות של מרכזים לוגיסטיים

מאחר שהתוכנות האלו נפוצות מאוד ברוב המחסנים בישראל ובעולם, תהיינה באפשרותכם לפתוח לא מעט דלתות לקריירה חדשה. לידיעתכם, בסוף הקורס התלמידים בקורס לוגיסטיקה יצטרכו להגיש עבודת גמר אשר תשקף את כלל הכלים והשיטות שהם למדו במהלך הקורס.

חברת ASG מעבירה את הקורסים האלו בפארק לב הארץ, שם הקורס מתקיים בכיתת הלימוד של החברה. עם המון שנים של ניסיון ואנשי מקצוע בתחום הייעוץ הלוגיסטי, גם אתם תוכלו ללמוד כישורים חדשים ואחר כך, להתברג בזכות הלמידה החדשה שלכם במקומות עבודה שונים, בתעשיות ובמפעלים, במחסנים ועוד.

 

מה הם הנושאים הנלמדים בקורס לוגיסטיקה?

בין הנושאים הנלמדים בקורס הלוגיסטיקה, תוכלו גם למצוא נושאים מרכזיים כמו מבנה ותשתיות של מחסנים ומרכזים לוגיסטיים. עוד ברשימת הנושאים הנלמדים בקורס לוגיסטיקה, תוכלו גם ללמוד על מערכי אחסון סטטיים, דינמיים, נעים ואוטומטיים.

אתם תלמדו על מערכות שינוע מסוגים שונים, כאלו שבדרך כלל נפוצות ברוב רובם של המרכזים הלוגיסטיים והמחסנים. במובן המעשי, תוכלו גם ללמוד על שיטות ליקוט מתקדמות, ללמוד על משטחים ואמצעי אחסון, כיצד לנהל מלאי נכון ועוד. בסופו של קורס ולאחר סיום כל המטלות המתבקשות בקורס הלוגיסטיקה, אתם גם תוכלו לנהל כוח אדם לוגיסטי במרכזים לוגיסטיים הפזורים בארץ. עוד לא החלטתם מה ללמוד? מומלץ לקבל עוד היום ייעוץ מחברת ASG, ייעוץ לוגיסטי. בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה