חיפוש
חיפוש

הר הביטוח – למה כדאי לפנות לשם?

אם גם לכם, כמו להרבה אנשים אחרים במדינה, נדמה שאתם משלמים על ביטוחים בצורה כפולה, הגיע הזמן לעצור את החגיגה הזאת של חברות הביטוח. אומנם זה נכון שלעיתים זו האחריות של הלקוח שלא זכר איזה ביטוחים יש לו והחליט לעשות עוד ועוד ביטוחים, אך לעיתים אלה החברות עצמן שלא נוהגות בצורה מספיק ישרה. מה שבטוח זה שהגיע הזמן לשפוך אור על הדברים ולראות איפה אנחנו עומדים, כי מה שבטוח זה שאף פעם לא מאוחר מידי לשנות את המצב. לכן הר הביטוח זה המקום שאליו אתם צריכים לפנות, כי זו הדרך הכי יעילה שיש היום להבין כל מה שצריך על הביטוחים הקיימים.

 

מה תגלו?

 

הר הביטוח לא יבקש מכם פרטים אישיים מידי וגם לא ידרוש מכם יותר מידי מידע. לכן, אם אתם חוששים לפרטיות שלכם, כדאי שתדעו שאין סיבה לדאוג. בנוסף לכך, הר הביטוח מקושר להרבה מאוד חברות ביטוח בישראל וזה אומר שתוכלו לקבל את כל המידע הרבה יותר מהר ממה שנדמה לכם. עם המידע הזה תוכלו להבין: על איזה פוליסות חתמתם עד היום, האם הן כפולות, האם הן מיותרות והאם הגיע הזמן שתעשו שינוי. כמו כן, תוכלו לברר האם יש לכם מוצרי חיסכון אצל חברות הביטוח השונות וכך תוכלו להחליט האם אתם משאירים את המצב כפי שהוא או לא.

 

החיסכון האבוד של ההורים

 

ידוע לכם שההורים שלכם שנפטרו חסרו במשך עשרות שנים דרך חברת ביטוח מסוימת אך לא ברור לכם איזה חיסכון היה להם ואיפה? לא זוכרים אם זה היה ביטוח מנהלים או כל דבר אחר? אם כך, גם במקרה כזה הר הביטוח זו הכתובת הנכונה. הר הביטוח יוכל לעשות עבורכם את כל הבירורים שצריך ולבדוק האם באמת מחכה חיסכון כלשהו שההורים שלכם עשו וששוכב שם כאבן שאין לה הופכין. אומנם חברת הביטוח לרוב לא תחפש את היורש מיוזמתה אך אם המידע יגיע אליכם דרך הר הביטוח – תוכלו לנצל אותו ובעזרתו לקבל את הסכום שמחכה לכם מההורים.

 

למידע נוסף.

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה