חיפוש
חיפוש

הר הכסף והקשר שלו אל החסכונות שלכם

עובדים קשה מזה שנים רבות? עוסקים בחסכונות ומנסים להפריש כמה שיותר כסף בחודש? אם כך, אין ספק שגם הייתם רוצים, בהזדמנויות שונות, שהכספים הללו יגיעו אליכם. זה לא משנה אם מדובר על חסכונות של מאה שקלים בחודש שאתם מפרישים מזה עשרות שנים או יותר, כי בכל מקרה צריך לעשות סדר בעניינים. זה נשמע לכם תמוה? אם כך, כדאי שתדעו שהרבה מאוד אנשים חוסכים מזה שנים, בין אם בצורה עצמאית ובין אם במקומות העבודה שלהם, ובסופו של דבר בכלל שוכחים שיש להם חסכונות כאלה! החברות שבהן מתבצעים החסכונות, מצדן, לא הולכות ומחפשות את החוסכים. זה מה שמוביל למצב אבסורדי ונוראי של מיליוני שקלים אבודים ובהחלט יכול להיות שגם במקרה שלכם יש לכם כסף אבוד על שמכם. אין שום סיבה שתוותרו על מה שמגיע לכם ולכן אנחנו רוצים להציע לכם לפנות כבר עכשיו אל הר הכסף, כי למה לדחות זאת?

 

מה תמצאו?

ראשית, יכול להיות שלא תמצאו דבר וכי בסופו של דבר לא באמת מחכים לכם חסכונות שונים. שנית, יש גם אפשרות שכן תמצאו חסכונות מסוגים שונים וזה אומר שתוכלו לבחור מה לעשות איתם. החסכונות השונים יכולים להיות:

  • חסכונות שאתם עשיתם לעצמכם
  • חסכונות שהופרשו לטובתכם ממקומות עבודה קודמים
  • חסכונות שהוריכם עשו לפני שהם הלכו לעולמם וכעת אתם היורשים החוקיים שלהם

אין לכם שום סיכוי לדעת לבד על איזה חסכונות מדובר וכמה כסף מחכה לכם שם, וזו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי יהיה לפנות אל הר הכסף. היוזמה הזאת, היא הדרך הכי טובה שיש לברר מה מגיע לכם, מה חסכתם לאורך השנים והאם ניתן יהיה כבר לקבל את הכספים האבודים. אין שום סיבה שבגללה החברות שאצלן נמצאים החסכונות שלכם תשתמשנה בכל הזמן הזה בכספים שהם למעשה שלכם ולכן שווה לעשות את כל הבירורים כבר עכשיו.

הר הכסף וחסכונות

הכסף שלכם – עשו בו כל מה שתרצו!

 

אנשים רבים שפנו אל הר הכסף גילו, בצורה מפתיעה, שיש להם עשרות אלפי שקלים שמחכים להם. לכן הם אומנם מופתעים מאוד לטובה, אך הם גם תוהים מה באמת כדאי לעשות בכספים הללו. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, תוהים מה תוכלו לעשות בכסף ואיך תרצו לנצל אותו, וכדאי שתזכרו: הכסף הזה שלכם ורק אתם תחליטו. משמעות הדברים היא שתוכלו לנצל את הכספים הללו לשיפוץ הבית, לקניות שתמיד חלמתם עליהן או אפילו לטיול חלומי שלא נתתם לעצמכם לצאת אליו. הגיע הזמן להבין שהכסף הזה שוכב ומחכה רק לכם ואתם הבעלים החוקיים שלו. לקבל חיסכון כזה, שבכלל שכחתם מקיומו, אחרי כל כך הרבה שנים זה תענוג גדול ולא כדאי שתוותרו על כך. פנו עוד היום להר הכסף כי אין לכם מה להפסיד!

 

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה