חיפוש
חיפוש

הר הכסף והקשר שלכם אל היוזמה המבורכת הזאת

רוב האנשים בישראל עובדים בצורה מאוד אינטנסיבית כדי להצליח לממן את חייהם ואת חיי בני המשפחה שלהם. לכן ברור מדוע גם אתם מוצאים את עצמכם לפעמים מתעייפים מכל העבודה המרובה הזאת ובעיקר, בוודאי אתם מצפים שתגיעו לסוג של נחת כלכלית. זו הסיבה שבגללה כולנו מנסים לעשות כמה שיותר חסכונות לאורך שנים, כי הרי אף אחד לא רוצה להגיע למצב שבו הוא חייב לטפל ברכב ואין לו מאיפה להביא את הכסף. אם זה נשמע לכם מוכר בוודאי גם אתם עשיתם חסכונות שונים לאורך השנים, אך האם אתם זוכרים את כולם? והאם יכול להיות שגם לכם יש חסכונות שונים שאתם בכלל לא יודעים על קיומם? לרוב האנשים זה נשמע אבסורד, כי איך יכול להיות שאדם אחראי שמנהל את העסק העצמאי שלו לא יידע איזה חסכונות יש לו. עם זאת, אתם תתפלאו לגלות לכמה אנשים זה קורה ולכן חשוב לבדוק את הדברים הללו לעומק. אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לוותר על מה ששייך לכם וכאן בדיוק הר הכסף נכנס לתמונה – לא סתם הר הכסף נמצא ברשימת המומלצים של לול הקוסם.

 

כיצד הר הכסף יכול לשנות את המצב?

התפקיד של הר הכסף פשוט מאוד ומבורך: לברר עבור כל האזרחים במדינה האם יש להם חסכונות וכספים שונים שמגיעים להם מזה שנים רבות ושאותם אזרחים בכלל לא ידעו על קיומם. לכן ברור מדוע גם אתם רוצים שיעשו עבורכם בירור כזה, קל וחומר אם השירות אינו יקר. בהחלט יכול להיות שגם אתם תתפלאו לגלות שיש לכם לא מעט כספים שמחכים לכם ולכן, אם עכשיו ניתן יהיה לברר עבורכם את כך הפרטים הללו ולהעביר אליכם את הכסף שחסכתם לאורך שנים, מדוע שלא תפעלו כדי שזה יקרה? הר הכסף אומנם יבקש מכם מספר פרטים אישיים כדי לעשות את כל הבירורים הנדרשים, אך מדובר על פרטים בנאליים לגמרי. כלומר, יהיה עליכם למסור את השם שלכם, את שם המשפחה ואת תעודת הזהות ומיד יחלו החיפוש אחר החסכונות האבודים שלכם. למידע נוסף היכנסו לאתר יבנה נט.

הקשר שלכם להר הכסף

לאיזה סכומים החסכונות הללו יכולים להגיע?

זה מאוד תלוי במקרה וגם בסיבה שבגללה בכלל יש לכם חיסכון אבוד. לדוגמא, אם מדובר על אדם שעבר בין חברה אחת לאחרת, או ששינה את סוכן הביטוח שלו בסוכן חדש ולא סגר את כל החסכונות שלו או העביר אותם לחברה החדשה – יכול להיווצר פער של חיסכון שנמשך מספר שנים. במקרים כאלה הסכומים יכולים להגיע גם לכמה אלפי שקלים, אז מה פתאום שתוותרו על כך? עוד מקרה קלאסי הוא זוג הורים שעושים חיסכון לאורך הרבה מאוד שנים, הולכים לעולמם ולמעשה חברת הביטוח לא מיידעת את היורשים על קיומו של החיסכון. כך קורה שכאשר היורשים מפעילים את הר הכסף וזה מגלה את החיסכון – כבר מדובר על סכומים שיכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים! לכן, אם אין לכם מה להפסיד ואם אתם יכולים להרוויח לא מעט כסף על ידי חיפוש קצר שלא דורש מכם מאמץ, מדוע שלא תעשו זאת? כל אחד ישמח לגלות שיש כסף ששוכב וממתין לו כך שגם לכם כדאי לנסות זאת.

רוצים לקרוא עוד על הנושא? היכנסו לאתר של הר הביטוח!

 

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה