חיפוש
חיפוש

השוואת מחירי הובלות דירה בצורה קלה

אין מי שעבר דירה ולא הרגיש על בשרו בכמה טרדות זה כרוך. החל מלארגן את הבית ממנו עוברים למעבר, האריזות, תיקונים ואין סוף ארגונים. וכלה בהתארגנות בדירה החדשה, העברת החפצים, שיפוצים, פריקה, התרגלות לאזור חדש וכו'. בנוסף, מעבר דירה הוא לא עניין זול בכלל ויש להתכונן לכך שעלולות להיות הוצאות בלתי צפויות.

אחד הרכיבים המרכזיים בתקציב המעבר, יבוא לידי ביטוי בהובלת תכולת הדירה והבאתה אל הבית החדש. היות ומדובר בחלק מרכזי מהתקציב ובאחריות רבה, אנשים רבים מתלבטים רבות לפני שהם בוחרים מובילים, כאשר המטרה היא למצוא שירותי הובלה שישאירו אתכם במקסימום שקט נפשי בעת ההעברה שממילא לא פשוטה.

מס' דגשים שכדאי שתשימו לב אליהם בחיפוש מובילים:

 

אזור חיפוש ההובלה

הגדירו את האזור בו אתם רוצים לחפש. אל תחפשו מובילים באזורים המרוחקים מאזור מגוריכם דבר העלול ליצור התעכבויות מיותרות מהם אתם רוצים להימנע.

 

הובלה עם מנוף

כשאתם חושבים על צרכי ההובלה שלכם, חישבו האם ההובלה תדרוש שימוש במנוף. חישבו, האם התכולה תיכנס במעלית, האם היא יכולה לעבור במדרגות, האם מדובר בתכולה יקרה שלא תרצו שתישרט או תישבר. במידה ותבינו שאתם זקוקים למנוף, חפשו שירותי הובלה אשר מספקות גם שירות זה. שימו לב, כי אמנם חברות ההובלה יספקו שירותי מנוף, אך המנוף לא מוחזק אצלן אלה הן משתמשות בשירותי מנוף חיצוניים, מה שגורם לייקור השירות.

 

הובלה פלוס

בניגוד לעבר, כיום, ישנם שירותים נוספים אותם מציעות חברות ההובלה בנוסף להובלה ולפריקת התכולה שיקלו עליכם מאוד את המעבר. בין השירותים ניתן למצוא שירותי אריזה, כאשר המובילים יארזו את תכולת בתיכם או המשרד בארגזים בצורה מסודרת שתשמור על החפצים ותחסוך מכם את ההתעסקות בסידור, איסוף אריזה והתעסקות עם קרטונים. שירות נוסף הניתן הוא פירוק והרכבת ארונות. ניתן לראות בצוות חברות ההובלה הגדולות גם נגר, אשר ביכולתו לבצע עבודות של פירוק והרכבת הרהיטים. שימו לב שכמובן שירות זה ייקר את עלות ההובלה, עליכם לעשות את השיקול האם אתם מעדיפים להשתמש בנגר ההובלה או לקרוא לבעל מקצוע בנפרד.

לאחר שתחליטו ותדייקו את הצרכים שלכם בהובלה, תפנו לחיפוש מובילים. הרשת מוצפת באין ספור מידע על מובילים, תצטרכו לקרוא הרבה סקירות והמלצות בשביל להגיע למוביל אותו תרצו וייתכן שגם אז לא תהיו בטוחים. אחד הכלים בעזרתם תוכלו לבחור יהיה השוואת מחירי הובלות באתר getmoving.co.il, האתר ירכז לכם חברות הובלה אשר עברו סינון ותוכלו לבדוק בו חברות הובלה שקיבלתם עליהם המלצות מחברים למשל. בנוסף, לאחר שתזינו את נתוני ההובלה תוכלו לקבל הצעת מחיר מכל חברות ההובלה השונות במקום אחד מרוכז, דבר אשר יחסוך לכם נבירה אין סופית ברשת, טלפונים והתעסקויות מיותרות.

הובלות

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה